Ik denk dat het voor hun ook allemaal gissen is en er verder nog niets is verteld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.
Marciano zei gisteren anders was ik vrijdag naar huis gegaan, maar dan als winnaar
Moeten ze wel die letters hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het langste 'officiële' woord in de Nederlandse taal is: aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingen
gGegoogled natuurlijk, weet ik veel
potjandoriequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze wel die letters hebben
zet ik hem in spoilerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest het even checken, het bestaat echt ......![]()
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
Er zit maar 1 L inquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:51 schreef Seattle het volgende:
Struisvogelpolitiek kan volgens mij wel
Ja inderdaad: persoonlijkheidstestquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe weer een helder moment ....
Ja grappig. Ze zegt allerlei rare dingen zoals middeleeuws festijn en dan ineens ditquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe weer een helder moment ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |