2 mensen hebben niet veel nodigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en gisteren zijn er nog boodschappen binnen gekomen. Denk niet dat het veel was gezien dat ze een frikandel bij hun aardappelen en spruiten hadden
Dat was omdat ze maar 40 euro hadden, maar daarna hebben ze nog 160 verdiendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en gisteren zijn er nog boodschappen binnen gekomen. Denk niet dat het veel was gezien dat ze een frikandel bij hun aardappelen en spruiten hadden
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze nu niet praten met Bern.. Sasha is wel zo slim om nu bij Mirthe en Wendy te blijven tot de zoemer gaat.. ze probeert er voor te zorgen dat die niet meer met Erik of Isaac gaan praten.
had je dat verwachtquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef IkFok het volgende:
De dames praten al vanaf ze wakker zijn over wie ze gaan kiezen en ze hebben nog steeds niks besloten
Afgaande op de laatste 5 eli's. duurt het nog wel even. En gelukkig zijn er mensen die het openemen en delen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm. Fuck..ik moet zo weg.
En het bereik is daar vaak slecht.
Laten ze duidelijk zijn over de einddatum, ze gaan ervan uit dat het vrijdag een jaar is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was omdat ze maar 40 euro hadden, maar daarna hebben ze nog 160 verdiend
Stel dat het zo zou zijn dat dit de laatste week voor ze is dan hebben ze ook niet veel meer nodig
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze duidelijk zijn over de einddatum, ze gaan ervan uit dat het vrijdag een jaar is.
Maar de tv-uitzendingen begonnen 2 weken later, hoewel ze zelf zeggen dat de opnames 4 dagen later begonnen.
Dat kan wel zo zijn, maar dat was pas dan weer een week later op tv te zien.
Maar wij weten officieel helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.
Marciano zei gisteren anders was ik vrijdag naar huis gegaan, maar dan als winnaar
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen dat ze tijdens de vele SL's die we de laatste 2 dagen hebben gezien er daar mededelingen zijn gedaan over het einde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.
Marciano zei gisteren anders was ik vrijdag naar huis gegaan, maar dan als winnaar
Kan idd voor tv zijn, omdat die van marciano pas volgende week op tv komt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wij weten officieel helemaal niets.
Misschien zeggen ze daarover ook niets omdat die uitzending dan pas op de 24ste is.
Ja, en ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen dat ze tijdens de vele SL's die we de laatste 2 dagen hebben gezien er daar mededelingen zijn gedaan over het einde.
Hoezo is dat dom? Erik gebruikt haar ook om zelf te winnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:31 schreef Judiwi het volgende:
Als Mirthe voor Eric vs Isaac gast. Stemt ze wel haar maatje Eric eruit.
Vraag me af als ze echt zo dom is om dit te doen .
Nee, niemand weet verder iets in heel de media is er niets over te vinden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wij weten officieel helemaal niets.
Misschien zeggen ze daarover ook niets omdat die uitzending dan pas op de 24ste is.
of erik , ice wil de finale spelen tegen bernquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
Als het dit keer een individuele opdracht is, en men nomineert (logischerwijs) Isaac, wie kiest hij als hij de opdracht wint? Bern??
Dat vermoeden heb ik welquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
Als het dit keer een individuele opdracht is, en men nomineert (logischerwijs) Isaac, wie kiest hij als hij de opdracht wint? Bern??
Zou logisch zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
En niet bijster intelligent, dus er zijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat moet je maar afwachten.
je weet nog niet wat de opdracht dan zal zijn, hij is beresterk.
Yep.. maar gelukkig is het een verdienopdracht gewordenquote:
ja sorry had hem in spoiler moeten zetten voor de puzzelaarsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is het denk ik... en huiver mee
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:47 schreef Giggio het volgende:
Het langste 'officiële' woord in de Nederlandse taal is: aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is het denk ik
Gegoogled natuurlijk, weet ik veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |