abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210291395

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210291409
Ik zie nu pas dat Mirthe haar bed bij Wendy op de kamer staat :D ze is dus uit logeren geweest?
pi_210291429
Weer die klote struik in beeld.. ik ben bang dat we dat beeld nog vaak te zien krijgen vandaag :{
pi_210291446
Biljarten of boze Isaac.. moeilijk kiezen hoor :')
pi_210291470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:28 schreef cinsan het volgende:

[..]
erik klust meer uit verveling , heeft haardoger stuk gemaakt
Heeft Erik dat stuk gemaakt :)?
De invulling waarom hij klust maakt toch ook niet uit, dat kan toch ook voor wendy en janet gelden.
Maar hij doet het wel. ook de race met dat karretje bijvoorbeeld.
Geen fan van erik of zo, maar sinds ik kijk zie ik hem wel steeds bezig met vanalles
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:42:05 #6
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210291510
Benieuwd of er nog een zoemer gaat vandaag, ben bang van niet ..... ;(
.
pi_210291524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sportende isaac net, hij zou zich toch niet kapot sporten, als er een eli kan komen?
lijkt me ook raar.
pi_210291556
Wat me van Erik zo tegenstaat is zijn hele houding .. eerst met JW de eeuwige 'discussies', het altijd alles beter denken te weten, mensen dood verklaren terwijl ze nog springlevend zijn, de gesprekken met Babette waarin hij verkondigde dat ze boven de anderen verheven waren.... de manier waarop hij heel denigrerend over anderen kan spreken (neem alleen al over Rupert en Moraima).
Erik weet alles het beste, zegt dingen aan te nemen, maar houdt stug vol als het om zijn eigen principes en gewoontes gaat (ik zal het maar niet weer over het eten van ... hebben).
Wanneer het om eten gaat altijd (vanaf dag 1) vooraan staan, eten van de borden van anderen afkijken, een eigen voorraad maken (ja dat hadden ze allemaal kunnen doen), mee-eten van anderen, liefst zoveel mogelijk, maar zelf zo min mogelijk aan anderen geven.. en ALS hij dat doet, dan moet dat uitgebreid gezegd worden.
Enfin, ik heb al vanaf het begin een hekel aan Erik, die zich als klusser altijd veilig waande, zich op de achtergrond hield en zeker de laatste tijd probeert zelf onzichtbaar te blijven en Mirthe het vuile werk op te laten knappen.
pi_210291560
quote:
was gister ook in namidag de zoemer
pi_210291573
quote:
Denk het wel anders komen ze in tijdnood ;)
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:48:52 #11
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210291594
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Wat me van Erik zo tegenstaat is zijn hele houding .. eerst met JW de eeuwige 'discussies', het altijd alles beter denken te weten, mensen dood verklaren terwijl ze nog springlevend zijn, de gesprekken met Babette waarin hij verkondigde dat ze boven de anderen verheven waren.... de manier waarop hij heel denigrerend over anderen kan spreken (neem alleen al over Rupert en Moraima).
Erik weet alles het beste, zegt dingen aan te nemen, maar houdt stug vol als het om zijn eigen principes en gewoontes gaat (ik zal het maar niet weer over het eten van ... hebben).
Wanneer het om eten gaat altijd (vanaf dag 1) vooraan staan, eten van de borden van anderen afkijken, een eigen voorraad maken (ja dat hadden ze allemaal kunnen doen), mee-eten van anderen, liefst zoveel mogelijk, maar zelf zo min mogelijk aan anderen geven.. en ALS hij dat doet, dan moet dat uitgebreid gezegd worden.
Enfin, ik heb al vanaf het begin een hekel aan Erik, die zich als klusser altijd veilig waande, zich op de achtergrond hield en zeker de laatste tijd probeert zelf onzichtbaar te blijven en Mirthe het vuile werk op te laten knappen.
Perfecte analyse .... ^O^
.
pi_210291596
Zo wat is Mirthe snel over gehaald.
pi_210291597
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Denk het wel anders komen ze in tijdnood ;)
zolang er nog niet eens bekend is met hoeveel ze in de finale zullen staan, en wanneer de finale is, kun je nog niet echt zeggen dat ze anders in tijdnood komen ;)
pi_210291608
Ik denk dat ze achter wachten met de zoemer totdat ze meer zelf een beeld hebben van hoe ice in zijn vel zit.
pi_210291614
Te veel risico ofzo
pi_210291625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:48 schreef Verida het volgende:

[..]
zolang er nog niet eens bekend is met hoeveel ze in de finale zullen staan, en wanneer de finale is, kun je nog niet echt zeggen dat ze anders in tijdnood komen ;)
sasha zegde gister nog finale met 2 personen
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:52:19 #17
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_210291626
De dames praten al vanaf ze wakker zijn over wie ze gaan kiezen en ze hebben nog steeds niks besloten
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:52:37 #18
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210291630
Verdienopdracht mag ook, het is al leeg genoeg daar.
Laat ze wat doen voor drank en eten voor de gasten die komen.
pi_210291638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:

[..]
sasha zegde gister nog finale met 2 personen
en hoe weet Sasha dat dan zeker?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:54:05 #20
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_210291650
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:53 schreef Verida het volgende:

[..]
en hoe weet Sasha dat dan zeker?
Stond in het grote boek
pi_210291673
Begrijp het van isaac ook niet echt, zwaar gaan trainen met 4 dagen te gaan (wendy vertelde: 4 dagen)?
pi_210291730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Daarom mag hij zeker niet winnen
pi_210291741
Sas fluisteren tegen Bern: " goed dat ik het heb gedaan, kan nu niet praten"
pi_210291761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef juul. het volgende:
Sas fluisteren tegen Bern: " goed dat ik het heb gedaan, kan nu niet praten"
Tuurlijk kan ze nu niet praten met Bern.. Sasha is wel zo slim om nu bij Mirthe en Wendy te blijven tot de zoemer gaat.. ze probeert er voor te zorgen dat die niet meer met Erik of Isaac gaan praten.
pi_210291766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:55 schreef realkijkers het volgende:
Begrijp het van isaac ook niet echt, zwaar gaan trainen met 4 dagen te gaan (wendy vertelde: 4 dagen)?
Misschien dat er nog 4 dagen streams zijn, daarna zijn er alleen opnames van de finale, laatste bewoners moeten in de loods blijven totdat de uitzending op 25 augustus, met familieleden en de beelden van de gespeelde finale op het grote scherm, een beetje zoals met de Mol. Ik roep ook maar iets hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')