Heeft Erik dat stuk gemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik klust meer uit verveling , heeft haardoger stuk gemaakt
Sportende isaac net, hij zou zich toch niet kapot sporten, als er een eli kan komen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd of er nog een zoemer gaat vandaag, ben bang van niet .....
was gister ook in namidag de zoemerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk het wel anders komen ze in tijdnoodquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Perfecte analyse ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Wat me van Erik zo tegenstaat is zijn hele houding .. eerst met JW de eeuwige 'discussies', het altijd alles beter denken te weten, mensen dood verklaren terwijl ze nog springlevend zijn, de gesprekken met Babette waarin hij verkondigde dat ze boven de anderen verheven waren.... de manier waarop hij heel denigrerend over anderen kan spreken (neem alleen al over Rupert en Moraima).
Erik weet alles het beste, zegt dingen aan te nemen, maar houdt stug vol als het om zijn eigen principes en gewoontes gaat (ik zal het maar niet weer over het eten van ... hebben).
Wanneer het om eten gaat altijd (vanaf dag 1) vooraan staan, eten van de borden van anderen afkijken, een eigen voorraad maken (ja dat hadden ze allemaal kunnen doen), mee-eten van anderen, liefst zoveel mogelijk, maar zelf zo min mogelijk aan anderen geven.. en ALS hij dat doet, dan moet dat uitgebreid gezegd worden.
Enfin, ik heb al vanaf het begin een hekel aan Erik, die zich als klusser altijd veilig waande, zich op de achtergrond hield en zeker de laatste tijd probeert zelf onzichtbaar te blijven en Mirthe het vuile werk op te laten knappen.
zolang er nog niet eens bekend is met hoeveel ze in de finale zullen staan, en wanneer de finale is, kun je nog niet echt zeggen dat ze anders in tijdnood komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Denk het wel anders komen ze in tijdnood
sasha zegde gister nog finale met 2 personenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang er nog niet eens bekend is met hoeveel ze in de finale zullen staan, en wanneer de finale is, kun je nog niet echt zeggen dat ze anders in tijdnood komen
en hoe weet Sasha dat dan zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha zegde gister nog finale met 2 personen
Daarom mag hij zeker niet winnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Wat me van Erik zo tegenstaat is zijn hele houding .. eerst met JW de eeuwige 'discussies', het altijd alles beter denken te weten, mensen dood verklaren terwijl ze nog springlevend zijn, de gesprekken met Babette waarin hij verkondigde dat ze boven de anderen verheven waren.... de manier waarop hij heel denigrerend over anderen kan spreken (neem alleen al over Rupert en Moraima).
Erik weet alles het beste, zegt dingen aan te nemen, maar houdt stug vol als het om zijn eigen principes en gewoontes gaat (ik zal het maar niet weer over het eten van ... hebben).
Wanneer het om eten gaat altijd (vanaf dag 1) vooraan staan, eten van de borden van anderen afkijken, een eigen voorraad maken (ja dat hadden ze allemaal kunnen doen), mee-eten van anderen, liefst zoveel mogelijk, maar zelf zo min mogelijk aan anderen geven.. en ALS hij dat doet, dan moet dat uitgebreid gezegd worden.
Enfin, ik heb al vanaf het begin een hekel aan Erik, die zich als klusser altijd veilig waande, zich op de achtergrond hield en zeker de laatste tijd probeert zelf onzichtbaar te blijven en Mirthe het vuile werk op te laten knappen.
Tuurlijk kan ze nu niet praten met Bern.. Sasha is wel zo slim om nu bij Mirthe en Wendy te blijven tot de zoemer gaat.. ze probeert er voor te zorgen dat die niet meer met Erik of Isaac gaan praten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef juul. het volgende:
Sas fluisteren tegen Bern: " goed dat ik het heb gedaan, kan nu niet praten"
Misschien dat er nog 4 dagen streams zijn, daarna zijn er alleen opnames van de finale, laatste bewoners moeten in de loods blijven totdat de uitzending op 25 augustus, met familieleden en de beelden van de gespeelde finale op het grote scherm, een beetje zoals met de Mol. Ik roep ook maar iets hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:55 schreef realkijkers het volgende:
Begrijp het van isaac ook niet echt, zwaar gaan trainen met 4 dagen te gaan (wendy vertelde: 4 dagen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |