En dan isaac naar huisquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac tegen Bern zou de mooiste zijn .....![]()
Rock and Roll .....![]()
Een mens mag hopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
Zoveel eten hebben ze niet in de loods.
Volgens mij hadden ze weer voor 160 euro aan boodschappen besteld toch, die hadden ze van de week met dat freeze verdiend.quote:
Iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:10 schreef Verida het volgende:
eliminatie waarbij iedereen iets moet doen en dan de minst presterende naar huis lijkt me ook wel eens leuk
Klopt idd en gisteren zijn er nog boodschappen binnen gekomen. Denk niet dat het veel was gezien dat ze een frikandel bij hun aardappelen en spruiten haddenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze weer voor 160 euro aan boodschappen besteld toch, die hadden ze van de week met dat freeze verdiend.
100%quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iddgewoon niets geen stemming en iedereen de proef laten doen
Gisteren waren de boodschappen geleverd, maar geen vetpot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze weer voor 160 euro aan boodschappen besteld toch, die hadden ze van de week met dat freeze verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |