Leuk een x geen Sasha en Bern die bepalen. Ben dat manipulatie van Sasha een keer beu.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Het ging om hoe Erik het wou, Sas en Bern tov elkaar dus, Mirthe wist dat niet meer
Ze laten Sasha ook de kans om te manipuleren. Zij knokt ook voor de eindwinst..En als dat te manipuleren is, zou het dom zijn, als ze dat niet gebruikt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Leuk een x geen Sasha en Bern die bepalen. Ben dat manipulatie van Sasha een keer beu.
Hij had een podcast aangevraagd om te luisteren tijdens het sporten vertelde die vandaag een keerquote:
Ik denk dat er nogal wat spanning onderling is, van enkele oudkandidaten.. Het is toch fijn, als het een feestje wordt en geen geruziequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar.. velen daarvan hebben wel het programma gedragen.
Zou toch erg zijn als dat de reden is. Dat mensen zich niet even een paar uurtjes normaal kunnen gedragenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat spanning onderling is, van enkele oudkandidaten.. Het is toch fijn, als het een feestje wordt en geen geruzie
Ik ga ervan uit dat iedereen zich normaal kan gedragen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat spanning onderling is, van enkele oudkandidaten.. Het is toch fijn, als het een feestje wordt en geen geruzie
En zo niet...wil ik een livestreamquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat iedereen zich normaal kan gedragen..
Ja en vooral niet luisteten naar Sasha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Erik gebruikt haar ook om zelf te winnen.
Iedereen moet nu zelf gaan nadenken wat voor hun het beste is.
of ze heeft gewoon wc schoonmaak dienst?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:10 schreef spapaars het volgende:
En de laatste dagen zie ik Wendy druk bezig met schoonmaken.
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Beetje off-topic, maar Marciano en Babette lopen nu door de Jumbo in Venray
ja ach ze doen niet meer mee.. lekker laten gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Beetje off-topic, maar Marciano en Babette lopen nu door de Jumbo in Venray
nou als er 1 ex deelnemer en de moeder van bern komt , dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat iedereen zich normaal kan gedragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |