Maar dat doet ze al een aantal dagen nu.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
of ze heeft gewoon wc schoonmaak dienst?
erik zo te zien ook.
Ik vraag me soms wel eens af waarom ik nog korte veslagen zou maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:01 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat wendy met sas en myrthe wil verdergaan , iemand daar iets over gehoord
Rare man dan die tiano.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Beetje off-topic, maar Marciano en Babette lopen nu door de Jumbo in Venray
Daar verkopen ze toch geen auto's?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Ik denk zomaar dat Marciano KimW met rust gaat laten, Babette zal hem toch hopelijk wel op de hoogte gebracht hebben van e.e.a.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Absoluutquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat doet ze al een aantal dagen nu.
En er zijn er die zie ik nooit wat doen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar verkopen ze toch geen auto's?
sorry was effe wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af waarom ik nog korte veslagen zou maken.
Meen je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Sasha heeft ronduit gezegd dat zij de badkamer niet wil doen, zij wil afwassen (het ging volgens mij over herverdelen van taken)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat doet ze al een aantal dagen nu.
En er zijn er die zie ik nooit wat doen.
Autodropquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is er weer een actie dat je voor een speelgoedautootje van Max Verstappen kan sparen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker een sfeertje daar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy was daarnet wel weer degene die informeerde hoe het met Isaac gaat, heb ik de anderen nog niet horen doen.
Het is momenteel toch 'ieder voor zich en God voor ons allen' aan het worden (misschien logisch in de finale) en aan de andere kant gaan ze heel gemoedelijk met elkaar om.
Ik vind er een rare sfeer hangen, maar dat zal aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |