quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bent weer gewoon genaaid door de knjb
je krijgt een onterechte rode kaart
bij 020 was die nooit gegeven
en de tegenstander had een rode kaart moeten krijgen maar die schijtsrechter
Fortuna mag ook wel weg. En Excelsior.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo.
Dat Almere City mag ook met een cholera rotgang naar de KKD.
Met AZ gaan ze wel de top-4 vormen denk ik, alleen heb ik nog geen flauw idee van de volgorde.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of Twente dit jaar langer mee kan met de top-3/top-4.
En Ajaxquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fortuna mag ook wel weg. En Excelsior.
Ik heb me kostelijk vermaakt met dorpsgek Jeroen Grueter bij Feyenoord v Fortuna.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu en Looi kan niks fout doen-genot
Bij ESPN ook de geweldige vraag bij Cambuur-Emmen aan een Emmenspeler . Of die blij was of ervan baalde dat ze 0-2 voor daar hebben wegegeven .
Je moet heel speciaal zijn om bij de NOS te werkenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt met dorpsgek Jeroen Grueter bij Feyenoord v Fortuna.
Cancelcultuurquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:24 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:24 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tom gaat zo scheetwedstrijden houden met de as van overleden Groenlinks proleten.quote:
Dat leek me de voorzitter van de supportersvereniging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Mongool krijgt de hark niet uit het net
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
Nou hoor ik godverdomme weer Leo Driessen
Ok Pepequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
IK was vroeger een gemene speler
Als ik tegen bergwijn zou spelen zou ik op zijn hand gaan staan
Is iemand hier daar verbaast over?
Nog twee jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wanneer gaat dat kunstgrasverbod eigenlijk in?
Dit kan toch niet
TOP Oss gezien gisteravond?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wanneer gaat dat kunstgrasverbod eigenlijk in?
Dit kan toch niet
PSV vernederd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TOP Oss gezien gisteravond?
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TOP Oss gezien gisteravond?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Het komt niet vaak voor, maar ik had gisteren iets beters te doen dan TOP Oss.
schoot hem er prima in iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een kneus.![]()
Wel goed afgerond door Brobbey.
Die heb je even prima op scherp gezet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
De afronding van Brobbey laat te wensen over
Mag ok wel een keer na 100 kansenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een kneus.![]()
Wel goed afgerond door Brobbey.
lag niet aan die verdedigerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die verdediger van Excelsior![]()
Dit kan toch niet.
Ik snap wel waarom die slapert van ons bij Jong Oranje zit als dit het niveau zo’n beetje is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die verdediger van Excelsior![]()
Dit kan toch niet.
‘Wereldgoal’quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
Klein beetje buitenspel
Snap wel dat de grensrechter dat niet zag
Gohquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
taharivic matig voetballer
ik ben niet onder de indruk
je verwacht het nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
taharivic matig voetballer
ik ben niet onder de indruk
mag hopen dat er nog 2 bijkomen en Gaaie zijn draai gaat vinden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die defensie van Ajax gaat GROTE PROBLEMEN krijgen tegen echte tegenstanders.
PSV wordt kampioenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:04 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL komt met een mokerharde jinx het topic binnen.
PSV speelt, dus friet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik heb nog een ovenschoteltje staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chinees.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog. Ga zo bestellen. Weet wel dat ik als toetje volle Franse kwark met blauwe bosbessen neem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Matige spitsen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de andere Rotterdamse clubs nog niet zo’n snelle fraaie aanval zien spelen.
Jij zegt mij niets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond excelsior beter en gevaarlijker de 1ste helft
balbezit zegt mij niets
Frank de Boer is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond excelsior beter en gevaarlijker de 1ste helft
balbezit zegt mij niets
ik ben 1 van de beste analisten van de wereldquote:
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat je niet gek maken door dombo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben 1 van de beste analisten van de wereld
ik denk eigenlijk de beste analist van de wereld
Boh, genieten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:
- Lammeintopf (stamppot lamsvlees)
- de bekende Wienerschnitzel met frieten
- en omdat de kok een Beier is: een Munchner Schnitzel met een biersausje. ( ik ga voor optie 3)
Optie 3 bohhhhhhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:
- Lammeintopf (stamppot lamsvlees)
- de bekende Wienerschnitzel met frieten
- en omdat de kok een Beier is: een Munchner Schnitzel met een biersausje. ( ik ga voor optie 3)
Kip, krieltjes en boontjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:30 schreef aTypisch het volgende:
ik had de wedstrijd na de 0-1 even uitgezet
maar ik ga weer zitten voor de tweede helft!
waarop?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.
Jij bent niet van deze wereldquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben 1 van de beste analisten van de wereld
ik denk eigenlijk de beste analist van de wereld
Dat is wel toevallig dat je dit zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent niet van deze wereld
shroomsgenotquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig dat je dit zegt
ik droomde van de week dat ik van een andere planeet was
woedend dat 020 achter staat en gaat zijn frustratie op mij richtenquote:
Heeft ook een kop als een bak met wurmenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE MEDIC IS gewoon niet zo behendig en snel met zijn lengte
dat heb ik 1 dag na zijn transfer al gemeld
Gaat Idrissi een succes worden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
kwaliteit weer hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ook een kop als een bak met wurmen
De tyfus zeg, daae zijn aardig wat generaties aan incest vooraf gegaan
krabby was eerderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel internettijd krijg jij eigenlijk van je instelling?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
een speler bepaalt nooit het succesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaat Idrissi een succes worden?
ik ben de eigenaar van deze instellingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel internettijd krijg jij eigenlijk van je instelling?
neuh. Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
woedend dat 020 achter staat en gaat zijn frustratie op mij richten
Dit moet je mij even uitleggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet er nu 2 maken om te winnen
snappen we dat allemaal?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet er nu 2 maken om te winnen
snappen we dat allemaal?
taylor en klaassen vallen inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat het met Ajax jongens? Ik schakel net in.
Bij Bosvelt dacht je ook niet aan z'n sexy voornaam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ook een kop als een bak met wurmen
De tyfus zeg, daae zijn aardig wat generaties aan incest vooraf gegaan
Het is heet en het kunstgras is stroefquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
precies zoals we verwacht haddenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, uitdoelpunten tellen niet meer dubbel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit moet je mij even uitleggen
Ah zijn ze tijdens de wedstrijd al excuses aan het zoeken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is heet en het kunstgras is stroef
Tenzij de keeper een helm op heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, uitdoelpunten tellen niet meer dubbel.
Dat was vroeger een Excelsior keeper die dat ook had, Nicolas Pellatzquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Tenzij de keeper een helm op heeft.
omdat hij niet uit de middencirkel komtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Taylor kan er echt helemaal niets van. Waarom blijft vd Boomen niet gewoon staan?
Omdat met 12 man spelen volgens de spelregels niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Taylor kan er echt helemaal niets van. Waarom blijft vd Boomen niet gewoon staan?
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:fetX wordt hier even te kijk gezet.
Een oplossing zou kunnen zijn om Taylor helemaal niet in te brengen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat met 12 man spelen volgens de spelregels niet toegestaan is.
Eens, maar volgens orakel Pi-air is Steijn geen goede trainer, dus die ziet dat soort dingen niet goed!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een oplossing zou kunnen zijn om Taylor helemaal niet in te brengen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ajax dus met een monsterscore gewonnen dit weekend
dan Almere ook met een monsterscore winst
Als je aan de paddenstoelen zit ga je niet zulke achterlijke dingen zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft weer aan de paddenstoelen gezeten.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
Almere City het nederlandse Manchester City
Robinet de ''Haaland'' van Almere
Alleen te vellen met een aansteker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Davy Klaassen valt niet meer op te boksen.
Er komen nog 2 verdedigers bijquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:14 schreef Caland het volgende:
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat Ajax verdedigend kwetsbaar is, de tandjes
Lucky Ajax.quote:
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AEK-Zagreb vanavond gaat een belangrijke rol spelen in de titelstrijd.
Laat Gurney nou even interessant doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.
9quote:
Goedenavond onlo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de goal van Excelsior klaas.
Vanzelfsprekend amice, vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond onlo.
Toch zetten we de gifjes alvast klaar.
Dan maak je het wel erg bont ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Ik zou deze 'slotfase' toch niet helemaal willen vergelijken met die tegen Heracles.
Stemmingmakerij. Typerend voor de media vandaag de dag. Alles moet gedramatiseerd worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Ik zou deze 'slotfase' toch niet helemaal willen vergelijken met die tegen Heracles.
Toch denk ik dat voornamelijk teleurstelling gaat overheersen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
Bij deze uitslag pakt Ajax de koppositie in de eredivisie.
Het GROTE gelijk van Pierre.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
steijn is een LUIE TRAINER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze zich kwalificeren voor de groepsfase komt 1 van de 2 (of allebei) wel helemaal niet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Alles moet in het Engels daar.
https://twitter.com/AFCAjax
Hoe zit dit hele verhaal eigenlijk? Ik vind het allemaal maar vaag. Er is toch al een afspraak?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze zich kwalificeren voor de groepsfase komt 1 van de 2 (of allebei) wel helemaal niet!
Small club.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Idd, eerder een meubelstukquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bram van Polen is ook geen voetballer.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Behalve die tweet over het ontslag van Dickpic Marcie, toen kon het opeens wel in het Nederlands.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Maurice is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Ajax topic heerst wat boosheid.
Zagreb houdt Ajax en Feyenoord aan het lijntje als een knap meisje in de club.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zit dit hele verhaal eigenlijk? Ik vind het allemaal maar vaag. Er is toch al een afspraak?
jij betaalt meisjes in de club?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zagreb houdt Ajax en Feyenoord aan het lijntje als een knap meisje in de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |