Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AEK-Zagreb vanavond gaat een belangrijke rol spelen in de titelstrijd.
Laat Gurney nou even interessant doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.
9quote:
Goedenavond onlo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de goal van Excelsior klaas.
Vanzelfsprekend amice, vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond onlo.
Toch zetten we de gifjes alvast klaar.
Dan maak je het wel erg bont ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Ik zou deze 'slotfase' toch niet helemaal willen vergelijken met die tegen Heracles.
Stemmingmakerij. Typerend voor de media vandaag de dag. Alles moet gedramatiseerd worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Ik zou deze 'slotfase' toch niet helemaal willen vergelijken met die tegen Heracles.
Toch denk ik dat voornamelijk teleurstelling gaat overheersen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
Bij deze uitslag pakt Ajax de koppositie in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |