quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet er nu 2 maken om te winnen
snappen we dat allemaal?
taylor en klaassen vallen inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat het met Ajax jongens? Ik schakel net in.
Bij Bosvelt dacht je ook niet aan z'n sexy voornaam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ook een kop als een bak met wurmen
De tyfus zeg, daae zijn aardig wat generaties aan incest vooraf gegaan
Het is heet en het kunstgras is stroefquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
precies zoals we verwacht haddenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, uitdoelpunten tellen niet meer dubbel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit moet je mij even uitleggen
Ah zijn ze tijdens de wedstrijd al excuses aan het zoeken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is heet en het kunstgras is stroef
Tenzij de keeper een helm op heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, uitdoelpunten tellen niet meer dubbel.
Dat was vroeger een Excelsior keeper die dat ook had, Nicolas Pellatzquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Tenzij de keeper een helm op heeft.
omdat hij niet uit de middencirkel komtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Taylor kan er echt helemaal niets van. Waarom blijft vd Boomen niet gewoon staan?
Omdat met 12 man spelen volgens de spelregels niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Taylor kan er echt helemaal niets van. Waarom blijft vd Boomen niet gewoon staan?
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:fetX wordt hier even te kijk gezet.
Een oplossing zou kunnen zijn om Taylor helemaal niet in te brengen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat met 12 man spelen volgens de spelregels niet toegestaan is.
Eens, maar volgens orakel Pi-air is Steijn geen goede trainer, dus die ziet dat soort dingen niet goed!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een oplossing zou kunnen zijn om Taylor helemaal niet in te brengen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ajax dus met een monsterscore gewonnen dit weekend
dan Almere ook met een monsterscore winst
Als je aan de paddenstoelen zit ga je niet zulke achterlijke dingen zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft weer aan de paddenstoelen gezeten.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
Almere City het nederlandse Manchester City
Robinet de ''Haaland'' van Almere
Alleen te vellen met een aansteker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Davy Klaassen valt niet meer op te boksen.
Er komen nog 2 verdedigers bijquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:14 schreef Caland het volgende:
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat Ajax verdedigend kwetsbaar is, de tandjes
Lucky Ajax.quote:
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AEK-Zagreb vanavond gaat een belangrijke rol spelen in de titelstrijd.
Laat Gurney nou even interessant doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.
9quote:
Goedenavond onlo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de goal van Excelsior klaas.
Vanzelfsprekend amice, vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond onlo.
Toch zetten we de gifjes alvast klaar.
Dan maak je het wel erg bont ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Ik zou deze 'slotfase' toch niet helemaal willen vergelijken met die tegen Heracles.
Stemmingmakerij. Typerend voor de media vandaag de dag. Alles moet gedramatiseerd worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Ik zou deze 'slotfase' toch niet helemaal willen vergelijken met die tegen Heracles.
Toch denk ik dat voornamelijk teleurstelling gaat overheersen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
Bij deze uitslag pakt Ajax de koppositie in de eredivisie.
Het GROTE gelijk van Pierre.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
steijn is een LUIE TRAINER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze zich kwalificeren voor de groepsfase komt 1 van de 2 (of allebei) wel helemaal niet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ajax ofzo 2 weken eerder een nuttige speler krijgt? Poe poe.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Alles moet in het Engels daar.
https://twitter.com/AFCAjax
Hoe zit dit hele verhaal eigenlijk? Ik vind het allemaal maar vaag. Er is toch al een afspraak?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze zich kwalificeren voor de groepsfase komt 1 van de 2 (of allebei) wel helemaal niet!
Small club.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Idd, eerder een meubelstukquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bram van Polen is ook geen voetballer.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Behalve die tweet over het ontslag van Dickpic Marcie, toen kon het opeens wel in het Nederlands.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Maurice is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Ajax topic heerst wat boosheid.
Zagreb houdt Ajax en Feyenoord aan het lijntje als een knap meisje in de club.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zit dit hele verhaal eigenlijk? Ik vind het allemaal maar vaag. Er is toch al een afspraak?
jij betaalt meisjes in de club?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zagreb houdt Ajax en Feyenoord aan het lijntje als een knap meisje in de club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |