Mag ok wel een keer na 100 kansenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een kneus.![]()
Wel goed afgerond door Brobbey.
lag niet aan die verdedigerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die verdediger van Excelsior![]()
Dit kan toch niet.
Ik snap wel waarom die slapert van ons bij Jong Oranje zit als dit het niveau zo’n beetje is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die verdediger van Excelsior![]()
Dit kan toch niet.
‘Wereldgoal’quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
Klein beetje buitenspel
Snap wel dat de grensrechter dat niet zag
Gohquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
taharivic matig voetballer
ik ben niet onder de indruk
je verwacht het nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
taharivic matig voetballer
ik ben niet onder de indruk
mag hopen dat er nog 2 bijkomen en Gaaie zijn draai gaat vinden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die defensie van Ajax gaat GROTE PROBLEMEN krijgen tegen echte tegenstanders.
PSV wordt kampioenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:04 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL komt met een mokerharde jinx het topic binnen.
PSV speelt, dus friet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik heb nog een ovenschoteltje staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chinees.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog. Ga zo bestellen. Weet wel dat ik als toetje volle Franse kwark met blauwe bosbessen neem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Matige spitsen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de andere Rotterdamse clubs nog niet zo’n snelle fraaie aanval zien spelen.
Jij zegt mij niets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond excelsior beter en gevaarlijker de 1ste helft
balbezit zegt mij niets
Frank de Boer is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond excelsior beter en gevaarlijker de 1ste helft
balbezit zegt mij niets
ik ben 1 van de beste analisten van de wereldquote:
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat je niet gek maken door dombo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben 1 van de beste analisten van de wereld
ik denk eigenlijk de beste analist van de wereld
Boh, genieten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:
- Lammeintopf (stamppot lamsvlees)
- de bekende Wienerschnitzel met frieten
- en omdat de kok een Beier is: een Munchner Schnitzel met een biersausje. ( ik ga voor optie 3)
Optie 3 bohhhhhhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:
- Lammeintopf (stamppot lamsvlees)
- de bekende Wienerschnitzel met frieten
- en omdat de kok een Beier is: een Munchner Schnitzel met een biersausje. ( ik ga voor optie 3)
Kip, krieltjes en boontjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:30 schreef aTypisch het volgende:
ik had de wedstrijd na de 0-1 even uitgezet
maar ik ga weer zitten voor de tweede helft!
waarop?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.
Jij bent niet van deze wereldquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben 1 van de beste analisten van de wereld
ik denk eigenlijk de beste analist van de wereld
Dat is wel toevallig dat je dit zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent niet van deze wereld
shroomsgenotquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig dat je dit zegt
ik droomde van de week dat ik van een andere planeet was
woedend dat 020 achter staat en gaat zijn frustratie op mij richtenquote:
Heeft ook een kop als een bak met wurmenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE MEDIC IS gewoon niet zo behendig en snel met zijn lengte
dat heb ik 1 dag na zijn transfer al gemeld
Gaat Idrissi een succes worden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
kwaliteit weer hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ook een kop als een bak met wurmen
De tyfus zeg, daae zijn aardig wat generaties aan incest vooraf gegaan
krabby was eerderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel internettijd krijg jij eigenlijk van je instelling?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
een speler bepaalt nooit het succesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaat Idrissi een succes worden?
ik ben de eigenaar van deze instellingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel internettijd krijg jij eigenlijk van je instelling?
neuh. Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
woedend dat 020 achter staat en gaat zijn frustratie op mij richten
Dit moet je mij even uitleggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet er nu 2 maken om te winnen
snappen we dat allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |