PSV wordt kampioenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:04 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL komt met een mokerharde jinx het topic binnen.
PSV speelt, dus friet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik heb nog een ovenschoteltje staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chinees.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog. Ga zo bestellen. Weet wel dat ik als toetje volle Franse kwark met blauwe bosbessen neem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Matige spitsen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de andere Rotterdamse clubs nog niet zo’n snelle fraaie aanval zien spelen.
Jij zegt mij niets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond excelsior beter en gevaarlijker de 1ste helft
balbezit zegt mij niets
Frank de Boer is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond excelsior beter en gevaarlijker de 1ste helft
balbezit zegt mij niets
ik ben 1 van de beste analisten van de wereldquote:
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat je niet gek maken door dombo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben 1 van de beste analisten van de wereld
ik denk eigenlijk de beste analist van de wereld
Boh, genieten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:
- Lammeintopf (stamppot lamsvlees)
- de bekende Wienerschnitzel met frieten
- en omdat de kok een Beier is: een Munchner Schnitzel met een biersausje. ( ik ga voor optie 3)
Optie 3 bohhhhhhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hier in het hotel in Windischgarsten hadden we de keus uit:
- Lammeintopf (stamppot lamsvlees)
- de bekende Wienerschnitzel met frieten
- en omdat de kok een Beier is: een Munchner Schnitzel met een biersausje. ( ik ga voor optie 3)
Kip, krieltjes en boontjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |