quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bent weer gewoon genaaid door de knjb
je krijgt een onterechte rode kaart
bij 020 was die nooit gegeven
en de tegenstander had een rode kaart moeten krijgen maar die schijtsrechter
Fortuna mag ook wel weg. En Excelsior.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo.
Dat Almere City mag ook met een cholera rotgang naar de KKD.
Met AZ gaan ze wel de top-4 vormen denk ik, alleen heb ik nog geen flauw idee van de volgorde.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of Twente dit jaar langer mee kan met de top-3/top-4.
En Ajaxquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fortuna mag ook wel weg. En Excelsior.
Ik heb me kostelijk vermaakt met dorpsgek Jeroen Grueter bij Feyenoord v Fortuna.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu en Looi kan niks fout doen-genot
Bij ESPN ook de geweldige vraag bij Cambuur-Emmen aan een Emmenspeler . Of die blij was of ervan baalde dat ze 0-2 voor daar hebben wegegeven .
Je moet heel speciaal zijn om bij de NOS te werkenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt met dorpsgek Jeroen Grueter bij Feyenoord v Fortuna.
Cancelcultuurquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:24 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:24 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tom gaat zo scheetwedstrijden houden met de as van overleden Groenlinks proleten.quote:
Dat leek me de voorzitter van de supportersvereniging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Mongool krijgt de hark niet uit het net
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
Nou hoor ik godverdomme weer Leo Driessen
Ok Pepequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
IK was vroeger een gemene speler
Als ik tegen bergwijn zou spelen zou ik op zijn hand gaan staan
Is iemand hier daar verbaast over?
Nog twee jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wanneer gaat dat kunstgrasverbod eigenlijk in?
Dit kan toch niet
TOP Oss gezien gisteravond?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wanneer gaat dat kunstgrasverbod eigenlijk in?
Dit kan toch niet
PSV vernederd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TOP Oss gezien gisteravond?
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TOP Oss gezien gisteravond?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Het komt niet vaak voor, maar ik had gisteren iets beters te doen dan TOP Oss.
schoot hem er prima in iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een kneus.![]()
Wel goed afgerond door Brobbey.
Die heb je even prima op scherp gezet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
De afronding van Brobbey laat te wensen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |