SPOILER: Vorig seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe even normaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een slechte TT
Heeft iemand leukere suggesties?
Ja ik wel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een slechte TT
Heeft iemand leukere suggesties?
Wanbeleid!quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:24 schreef RvLaak het volgende:
De landskampioen niet op ESPN 1 uitzenden
Geen megafoonmongool.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
'Dat kan alleen hier he'
Ze zongen een liedje
Rijnmondt?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Sinclair Bischop van Rijnmondt en El Hamadi. Juist ja.
Erg mooi dat Feyenoord TV tegenwoordig ook tijdens wedstrijden uitgezonden wordt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Sinclair Bischop van Rijnmondt en El Hamadi. Juist ja.
Een groot ESPN-FEESTJEquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi dat Feyenoord TV tegenwoordig ook tijdens wedstrijden uitgezonden wordt.
In dat geval ben ik ook prima uit de zomerstop gekomenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is goed uit de zomerstop gekomen.
Geen buikje.
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval ben ik ook prima uit de zomerstop gekomen
Jammer dat het nodig is bij Feyenoord dat er netten hangenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Irritant dat een paal precies ter hoogte van de middenstip staat, mijn autisme kan hier niet mee omgaan.
En Excelsior pakt ook de volle buit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:54 schreef Erasmus het volgende:
De eerste 3 punten voor Rotterdam zijn binnen.
Morgen de overige 6, maar verwacht dat alleen Feyenoord de 3 punten pakt.
Ik vind dat je wel heel hard bent voor de spelers van Fortuna, maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is bij Feyenoord dat er netten hangen
Het zijn net beesten
Net naast het midden zou veel irritanter zijnquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Irritant dat een paal precies ter hoogte van de middenstip staat, mijn autisme kan hier niet mee omgaan.
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Net naast het midden zou veel irritanter zijn
Haha vet grappig!quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Het meurt daar zo dat ze met z'n allen moeten wapperen
Hou het maar bij je gifjes.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Het meurt daar zo dat ze met z'n allen moeten wapperen
Fijn om te lezen user Zipportal!quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:47 schreef Zipportal het volgende:
De bitterballen waren lekker.
Ter info.
Met mosterd?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:47 schreef Zipportal het volgende:
De bitterballen waren lekker.
Ter info.
Gelukkig heb ik nog even gewacht met mijn meningquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
De in het Feyenoordtopic al volop bewierookte Nieuwkoop gaat er na 25 minuten met rood af.
Dat is erg verstandig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even gewacht met mijn mening
Ik was wel fan van die Wieffer maar nog weinig laten zien recent.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
De in het Feyenoordtopic al volop bewierookte Nieuwkoop gaat er na 25 minuten met rood af.
Dieseltje, die's in oktober op stoom.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was wel fan van die Wieffer maar nog weinig laten zien recent.
Vond ik vorig jaar al overschat maar een middenveld met Zerroekie en Wieffer (en dan ook nog met Timber) gaat sowieso niet werken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was wel fan van die Wieffer maar nog weinig laten zien recent.
Hier heeft Klaas vast niet van terug.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland ligt wel degelijk in Europa
Ben eerder bang dat dat nieuws is voor Klaassie...quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heeft Klaas vast niet van terug.
Die vlucht weer met de staart tussen de beentjes naar het Feyenoord-topicquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heeft Klaas vast niet van terug.
knvb scheidsrechters zijn krankzinnigquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland ligt wel degelijk in Europa
Wie stel je voor?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:01 schreef GGMM het volgende:
Fortuna weet nog steeds niet echt lekker te voetballen
Hopelijk krijgt Feyenoord nog een rode kaart
Doe dit nu niet weerquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:03 schreef R-woud93 het volgende:
Feyenoord gaat dit nog wel winnen ,dat Fortuna kan er helemaal niets van.
Feyenoord heeft een type Toornstra nodig.quote:
De verdediging van Feyenoord werd hier wel heel makkelijk weggespeeld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:08 schreef GGMM het volgende:
Dit soort kansen moeten er wel in als je wil winnen
Die netten hangen daar niet voor niets.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Feyenoord zich in wedstrijdronde 1 alweer niet kan gedragen.
Nooit anders geweest. Allemaal hersenloos havenslaafvolk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Feyenoord zich in wedstrijdronde 1 alweer niet kan gedragen.
Nou nou nou.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nooit anders geweest. Allemaal hersenloos havenslaafvolk.
Noujaquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
Wat is Feyenoord eigenlijk een walgelijke club.
Gohquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
eendagsvliegquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef TornadoDK het volgende:
Die wieffer is ook maar erg matig he, vorig seizoen een paar wedstrijden boven zichzelf uitgestegen.
Wat ben jij eigenlijk een walgelijke mod.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
Pak hem aan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een walgelijke mod.
Goedzo.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd tijd dat iemand hier eens de waarheid tegen hem zegtquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Slechts 10x balverlies.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:28 schreef Wotte het volgende:
Zo aan de stand te zien gaat het lekker in Rotterdam. Wiefer al een bal naar de goede kleur gespeeld?
Ik had een feestelijke gif gepost toen jij aangaf hier nu ook te zijn.quote:
Logisch dat je op een gegeven moment ergens iets van een terugval krijgt na zo'n seizoen maar dit is wel heel extreem.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Gescheiden ouders moeten geruimd worden.
Hebben jullie ook gescheiden ouders?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Die gescheiden ouders reclame moet geruimd worden.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
Sanne van Dongen? Familie van Milan van Dongen? Dan hebben we ook nog Jeroen Stekelenburg bij de NOS.
Zoek eens iemand uit een andere familie.
Zusje van Merel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
Sanne van Dongen? Familie van Milan van Dongen? Dan hebben we ook nog Jeroen Stekelenburg bij de NOS.
Weten kinderen nog wat een Wii is?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Die gescheiden ouders reclame moet geruimd worden.
Gescheiden kinderen welquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten kinderen nog wat een Wii is?
Daarom ben ik zo blij dat Veronica Noa Vahle nu naar voren schuift.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gescheiden kinderen wel
Kunnen kinderen ook al scheiden?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gescheiden kinderen wel
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gescheiden kinderen wel
Geldt dat laatste ook voor VBL-mods?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat Veronica Noa Vahle nu naar voren schuift.
Zo zie je maar dat het niet allemaal afhangt van wie je kent maar dat hard werk ook nog beloond wordt
Mortierbommen op de familie de Mol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat Veronica Noa Vahle nu naar voren schuift.
Zo zie je maar dat het niet allemaal afhangt van wie je kent maar dat hard werk ook nog beloond wordt
Te laat. De like is al gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mortierbommen op de familie de Mol.
O sorry ik liet mij even gaan.
Neequote:Op zondag 13 augustus 2023 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Wat een armoedig sfeertje in dit topic. Laat ik maar beginnen dan:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?????
Ik dacht het ook.quote:
Meestal niet een goed teken als je anderen moet vragen waar je vandaan komt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Wat een armoedig sfeertje in dit topic. Laat ik maar beginnen dan:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?????
Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaatquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De Feyenoorders gebruiken hun clubtopic als livetopic en blijven hier weg. Beetje jammer dit.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:57 schreef Zorro het volgende:
Strafschop Feyenoord, dat verwacht je toch ook neit zeg.
Was er idd niet binnenquote:
Je weet het duidelijk dus niet meer...quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als dit geen doorgebroken speler is weet ik het ook niet meer
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bakstenen op die hoerenscheids
Fortuna speelt echt ontzettend slecht, wat een kutelftal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Wel droevig als je met een man meer staat en gaat tijdrekken bij 0-0
fortuna kan er niks van dus tja beetje hun niveau.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Wel droevig als je met een man meer staat en gaat tijdrekken bij 0-0
denk het ook idd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:06 schreef GGMM het volgende:
Fortuna is wel echt heel droevig hoor
Dit wint Feyenoord nog wel
xDquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaat
PUNTENVERLIES! NU AL. MATIGE SELECTIE.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:06 schreef GGMM het volgende:
Fortuna is wel echt heel droevig hoor
Dit wint Feyenoord nog wel
Crisis in Rotterdam.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
PUNTENVERLIES! NU AL. MATIGE SELECTIE.
Ajax en PSV zijn Feyenoord voorbij, op alle fronten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu al een onoverbrugbare achterstand.
Volgens Pi-Air waren ze beter geworden na het vertrek van de spelmaker en tevens beste speler.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn Feyenoord voorbij, op alle fronten.
Die man is dan ook al een tijdje rijp voor het gesticht.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Pi-Air waren ze beter geworden na het vertrek van de spelmaker en tevens beste speler.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ja +7 is natuurlijk 'normaal' tegenwoordigquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze vinden het in het Feyenoordtopic te weinig.
Als ze winnen lijkt het een aardige gast, maar als het even niet loopt, dan is het een grote dorpsidioot.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Arend Martijn zit zich alweer enorm aan te stellen.
grootste zeur die er rondloopt momenteel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Arend Martijn is wel een beetje een onsympathieke trainer aan het worden.
Als je hier niet dik van wint, dan ga je een moeilijk seizoen krijgen.quote:
Het is zo’n vermoeiende act.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze winnen lijkt het een aardige gast, maar als het even niet loopt, dan is het een grote dorpsidioot.
we sturen @klaasweetalles met liefde terug iddquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:34 schreef KingRoland het volgende:
hahahaha wel leuk, al die feyenoorders zien we dus niet meer met een grote bek in de clubtopics van ajax en psv.
Jij onderschat Klaasquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:34 schreef KingRoland het volgende:
hahahaha wel leuk, al die feyenoorders zien we dus niet meer met een grote bek in de clubtopics van ajax en psv.
Precies, @klaasweetalles is niet te stoppen!quote:
Maar op 1 manier.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, @:Klaasweetalles is niet te stoppen!
Dat kun je dit forum niet aandoen, zonder zijn Harvardanalyses zou het een stuk minder worden allemaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar op 1 manier.
Klaasweetalles
maar daarvoor hebben we veel te zwakke mods.
Nyk de Vries ging ook studeren op het Harvard zag ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kun je dit forum niet aandoen, zonder zijn Harvardanalyses zou het een stuk minder worden allemaal.
Op het Harvard?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nyk de Vries ging ook studeren op het Harvard zag ik.
Komen alleen maar mislukkelingen vandaan dus.
Gek dat @Zipportal dit niet kent, het is toch een erg bekende Universiteit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja je weet wel.
Het Harvard.
Iedereen weet dat het de Harvard is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja je weet wel.
Het Harvard.
Zipportal begrijpt er sws maar weinig van heb ik soms het idee.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gek dat @:Zipportal dit niet kent, het is toch een erg bekende Universiteit.
Nu overschat je klaas heel erg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het de Harvard is.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar op 1 manier.
Klaasweetalles
maar daarvoor hebben we veel te zwakke mods.
1) onderwijs (in iets) volgen na je middelbare school educatiequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zipportal begrijpt er sws maar weinig van heb ik soms het idee.
Het enige wat hij kan is snel op -open een nieuw deel- klikken.
Gelukkig voor jou heeft jouw cluppie, Ajax, wel zijn eerste wedstrijd gewonnen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bent weer gewoon genaaid door de knjb
je krijgt een onterechte rode kaart
bij 020 was die nooit gegeven
en de tegenstander had een rode kaart moeten krijgen maar die schijtsrechter
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
JALALLLAALALA UTRECHT ENSCHEDE.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:57 schreef Zipportal het volgende:
FC Twente met Utrecht shirtjes.
@:paul
heb ik die kwijt moetquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar even gamen.
Ik merk dat ik veel onderdrukte agressie in mijn lichaam heb ik die kwijt moet.
Goed gezegd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar even gamen.
Ik merk dat ik veel onderdrukte agressie in mijn lichaam heb ik die kwijt moet.
Jij begint praatjes te krijgen domboquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een sukkel is die user 3rr0r toch
Altijd al gehad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij begint praatjes te krijgen dombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |