Gelukkig heb ik nog even gewacht met mijn meningquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
De in het Feyenoordtopic al volop bewierookte Nieuwkoop gaat er na 25 minuten met rood af.
Dat is erg verstandig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even gewacht met mijn mening
Ik was wel fan van die Wieffer maar nog weinig laten zien recent.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
De in het Feyenoordtopic al volop bewierookte Nieuwkoop gaat er na 25 minuten met rood af.
Dieseltje, die's in oktober op stoom.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was wel fan van die Wieffer maar nog weinig laten zien recent.
Vond ik vorig jaar al overschat maar een middenveld met Zerroekie en Wieffer (en dan ook nog met Timber) gaat sowieso niet werken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was wel fan van die Wieffer maar nog weinig laten zien recent.
Hier heeft Klaas vast niet van terug.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland ligt wel degelijk in Europa
Ben eerder bang dat dat nieuws is voor Klaassie...quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heeft Klaas vast niet van terug.
Die vlucht weer met de staart tussen de beentjes naar het Feyenoord-topicquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heeft Klaas vast niet van terug.
knvb scheidsrechters zijn krankzinnigquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederland ligt wel degelijk in Europa
Wie stel je voor?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:01 schreef GGMM het volgende:
Fortuna weet nog steeds niet echt lekker te voetballen
Hopelijk krijgt Feyenoord nog een rode kaart
Doe dit nu niet weerquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:03 schreef R-woud93 het volgende:
Feyenoord gaat dit nog wel winnen ,dat Fortuna kan er helemaal niets van.
Feyenoord heeft een type Toornstra nodig.quote:
De verdediging van Feyenoord werd hier wel heel makkelijk weggespeeld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:08 schreef GGMM het volgende:
Dit soort kansen moeten er wel in als je wil winnen
Die netten hangen daar niet voor niets.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Feyenoord zich in wedstrijdronde 1 alweer niet kan gedragen.
Nooit anders geweest. Allemaal hersenloos havenslaafvolk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Feyenoord zich in wedstrijdronde 1 alweer niet kan gedragen.
Nou nou nou.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nooit anders geweest. Allemaal hersenloos havenslaafvolk.
Noujaquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
Wat is Feyenoord eigenlijk een walgelijke club.
Gohquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
eendagsvliegquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef TornadoDK het volgende:
Die wieffer is ook maar erg matig he, vorig seizoen een paar wedstrijden boven zichzelf uitgestegen.
Wat ben jij eigenlijk een walgelijke mod.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |