Precies, @klaasweetalles is niet te stoppen!quote:
Maar op 1 manier.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, @:Klaasweetalles is niet te stoppen!
Dat kun je dit forum niet aandoen, zonder zijn Harvardanalyses zou het een stuk minder worden allemaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar op 1 manier.
Klaasweetalles
maar daarvoor hebben we veel te zwakke mods.
Nyk de Vries ging ook studeren op het Harvard zag ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kun je dit forum niet aandoen, zonder zijn Harvardanalyses zou het een stuk minder worden allemaal.
Op het Harvard?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nyk de Vries ging ook studeren op het Harvard zag ik.
Komen alleen maar mislukkelingen vandaan dus.
Gek dat @Zipportal dit niet kent, het is toch een erg bekende Universiteit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja je weet wel.
Het Harvard.
Iedereen weet dat het de Harvard is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja je weet wel.
Het Harvard.
Zipportal begrijpt er sws maar weinig van heb ik soms het idee.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gek dat @:Zipportal dit niet kent, het is toch een erg bekende Universiteit.
Nu overschat je klaas heel erg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het de Harvard is.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar op 1 manier.
Klaasweetalles
maar daarvoor hebben we veel te zwakke mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |