Pak hem aan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een walgelijke mod.
Goedzo.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd tijd dat iemand hier eens de waarheid tegen hem zegtquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Slechts 10x balverlies.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:28 schreef Wotte het volgende:
Zo aan de stand te zien gaat het lekker in Rotterdam. Wiefer al een bal naar de goede kleur gespeeld?
Ik had een feestelijke gif gepost toen jij aangaf hier nu ook te zijn.quote:
Logisch dat je op een gegeven moment ergens iets van een terugval krijgt na zo'n seizoen maar dit is wel heel extreem.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Gescheiden ouders moeten geruimd worden.
Hebben jullie ook gescheiden ouders?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Die gescheiden ouders reclame moet geruimd worden.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
Sanne van Dongen? Familie van Milan van Dongen? Dan hebben we ook nog Jeroen Stekelenburg bij de NOS.
Zoek eens iemand uit een andere familie.
Zusje van Merel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
Sanne van Dongen? Familie van Milan van Dongen? Dan hebben we ook nog Jeroen Stekelenburg bij de NOS.
Weten kinderen nog wat een Wii is?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Die gescheiden ouders reclame moet geruimd worden.
Gescheiden kinderen welquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten kinderen nog wat een Wii is?
Daarom ben ik zo blij dat Veronica Noa Vahle nu naar voren schuift.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gescheiden kinderen wel
Kunnen kinderen ook al scheiden?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gescheiden kinderen wel
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gescheiden kinderen wel
Geldt dat laatste ook voor VBL-mods?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat Veronica Noa Vahle nu naar voren schuift.
Zo zie je maar dat het niet allemaal afhangt van wie je kent maar dat hard werk ook nog beloond wordt
Mortierbommen op de familie de Mol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat Veronica Noa Vahle nu naar voren schuift.
Zo zie je maar dat het niet allemaal afhangt van wie je kent maar dat hard werk ook nog beloond wordt
Te laat. De like is al gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mortierbommen op de familie de Mol.
O sorry ik liet mij even gaan.
Neequote:Op zondag 13 augustus 2023 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Wat een armoedig sfeertje in dit topic. Laat ik maar beginnen dan:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?????
Ik dacht het ook.quote:
Meestal niet een goed teken als je anderen moet vragen waar je vandaan komt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Wat een armoedig sfeertje in dit topic. Laat ik maar beginnen dan:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |