SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten niet vergeten dat we vorig seizoen vaak op het nippertje nog punten binnensleepten dankzij individuele klasse die nu deels weg is. Kan gewoon nog heel lastig worden, zeker als Ajax en PSV zich nog meer gaan versterken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dat NSV en FC Kudus is weer helemaal niks he. Wordt net zoals vorig jaar gewoon weer een kampioenschap. Die andere 2 concurrenten spelen 90 min waardeloos en winnen dan door de klasse van 1 speler en wij hebben het beste collectief + trainer. We worden gewoon kampioen dit jaar, al kan ik dit jaar niet op de Coolsingel staan ivm een wereldreis.
Vind 't vooral bijzonder dat we vorig jaar echt het woord kampioen nooit in de mond durfde te nemen, ook na onze voorsprong. Altijd was 't geen woorden maar daden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 02:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten dat we vorig seizoen vaak op het nippertje nog punten binnensleepten dankzij individuele klasse die nu deels weg is. Kan gewoon nog heel lastig worden, zeker als Ajax en PSV zich nog meer gaan versterken.
We zien nu pas wat Ajax en PSV voor aanpassingen hebben gemaakt. Met het idee van vorig jaar zag je jezelf dan weer als erg goeie kandidaat voor de titel. Nu is dat niet meer (of anders), nee.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind 't vooral bijzonder dat we vorig jaar echt het woord kampioen nooit in de mond durfde te nemen, ook na onze voorsprong. Altijd was 't geen woorden maar daden.
Maar nu loopt iedereen te roepen dat we 't wel even worden. Feyenoord en back to back kampioenschappen, ik zie dat voorlopig echt nog niet gebeuren hoor.
Vond die 2 clubs gisteren ook helemaal niet zo goed en dat zal bij Feyenoord vandaag denk ik ook zo zijn. Over een wedstrijd of 10-12 weet je ongeveer pas waar je staat. Ook omdat er bij elke club nog wel een speler of 2-3 bij gaan komenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:33 schreef hhh38 het volgende:
PSV en Ajax zijn/raken ook veel goede spelers kwijt en hebben nog genoeg zwakke plekken. En hebben geen Slot.
Ik denk dat het heel lang spannend blijft, maar we maken hele goede kans hoor. Of we echt de favoriet zijn weten we over een paar weken denk ik. Over een maandje al de eerste Klassieker.
Dit ja, het is gewoon wat vroeg, ook van de PL wedstrijden die ik dit weekend gezien heb viel het niveau me eigenlijk een beetje tegen, wij hebben er wel weer zin in maar die teams moeten allemaal nog een beetje op gang komen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond die 2 clubs gisteren ook helemaal niet zo goed en dat zal bij Feyenoord vandaag denk ik ook zo zijn. Over een wedstrijd of 10-12 weet je ongeveer pas waar je staat. Ook omdat er bij elke club nog wel een speler of 2-3 bij gaan komen
Huur zou totaal debiel zijn wanneer je Sauer al hebt. Zag dat Milambo en Zechiel ook al weer (tijdelijk) terug gesmeten zijn naar O21 en daar gisteren een hele wedstrijd hebben gespeeld waardoor ze vandaag ongetwijfeld ook niet op de bank zitten. Slot is een ramp voor de jeugd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:21 schreef Divje het volgende:
Idrissi is dus aangeboden door Sevilla, Feyenoord wil huren.
Ik zeg, doen.
Je bent goed genoeg of niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huur zou totaal debiel zijn wanneer je Sauer al hebt. Zag dat Milambo en Zechiel ook al weer (tijdelijk) terug gesmeten zijn naar O21 en daar gisteren een hele wedstrijd hebben gespeeld waardoor ze vandaag ongetwijfeld ook niet op de bank zitten. Slot is een ramp voor de jeugd.
Maar ze zijn goed genoeg, dat is het hele punt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent goed genoeg of niet.
Goed genoeg voor wat?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ze zijn goed genoeg, dat is het hele punt.
En nou niet aan komen zetten met 'Ja maar Slot ziet ze elke dag trainen en zal het dus wel goed kunnen beoordelen en de juiste keuzes maken!!' Met die logica kan je als supporter per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
Daarom is Arend Martijn hoofdtrainer van Feyenoord en ben jij een forum gebruiker op http://forum.fok.nlquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ze zijn goed genoeg, dat is het hele punt.
En nou niet aan komen zetten met 'Ja maar Slot ziet ze elke dag trainen en zal het dus wel goed kunnen beoordelen en de juiste keuzes maken!!' Met die logica kan je als supporter per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
Goed genoeg voor vaste invalbeurten sowieso ja. En Sauer en Milambo zou je zelfs prima in de basis kunnen zetten tegen ploegen als Fortuna.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed genoeg voor wat?
Een invalbeurt van 5 minuten?
Maar weer bij Idrissi uitkomen is toch wel een zwaktebod van de TD.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is Arend Martijn hoofdtrainer van Feyenoord en ben jij een forum gebruiker op http://forum.fok.nl
Prima back-up.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar weer bij Idrissi uitkomen is toch wel een zwaktebod van de TD.
Ik hoop het. Maar het gemis van Orrie is wel groot, dat was al te zien in de wedstrijd om de JC schaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dat NSV en FC Kudus is weer helemaal niks he. Wordt net zoals vorig jaar gewoon weer een kampioenschap. Die andere 2 concurrenten spelen 90 min waardeloos en winnen dan door de klasse van 1 speler en wij hebben het beste collectief + trainer. We worden gewoon kampioen dit jaar, al kan ik dit jaar niet op de Coolsingel staan ivm een wereldreis.
Goed zo klaas, liever dat je het hier over Ajax hebt dan bij ons.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Sauer nog fysiek tekort komt voor CL wedstrijden
Hij heeft duidelijk talent maar moet gewoon invallen dit seizoen in wedstrijden die gespeeld zijn
op dit moment is slot alleen maar bezig om een team te creeeren die ook klaar zullen zijn voor de grote wedstrijden
Je kan het ook gaan aanpakken zoals ajax met hato doet maar die goser krijgt binnen 1 of 2 jaar zo een grote terugval
die wordt gewoon kapotgemaakt let maar op....
in principe is dat ook al gebeurd met Kenneth taylor...die hebben ze bij 020 al helemaal gesloopt voordat hij begonnen is....
Dat denk ik ook inderdaad. Maar uiteindelijk krijgt Arne altijd gelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goed genoeg voor vaste invalbeurten sowieso ja. En Sauer en Milambo zou je zelfs prima in de basis kunnen zetten tegen ploegen als Fortuna.
Dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. Maar uiteindelijk krijgt Arne altijd gelijk.
Ik leg alleen maar uit dat we niet dezelfde weg moeten ingaan als 020quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed zo klaas, liever dat je het hier over Ajax hebt dan bij ons.
Blij dat je zo begaan bent met onze spelers Klaassiequote:Op zondag 13 augustus 2023 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar uit dat we niet dezelfde weg moeten ingaan als 020
020 brengt deze spelers te vroeg in de hoop dat ze voor 30 miljoen verkocht gaan worden maar ze worden op dit moment gewoon gesloopt in een wankel elftal....
Maar Arne wil automatismen erin slijpen. Zeker zo aan het begin van het seizoen wil je zo vaak mogelijk met je vaste basiself spelen. Je gaat dan niet Sauer en Milambo erin zetten en dan andere laten banken alleen maar zodat je dan jonge gasten kan laten wennen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goed genoeg voor vaste invalbeurten sowieso ja. En Sauer en Milambo zou je zelfs prima in de basis kunnen zetten tegen ploegen als Fortuna.
en Nieuwkoop basis.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
Timber op 10 en Stengs op de flank :/
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Danilo nu al gescoord.
En kust nu al het logo van de Rangers. Dit deed ie bij Feyenoord nooit. Blij dat ie weg is.
Dit middenveld loopt over van de kwaliteit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:21 schreef fetX het volgende:
Het middenveld blijft aanmodderen. Daar moet echt nog wat kwaliteit bij.
Kokcu inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou een bepaald type speler best wel kunnen gebruiken op dit middenveld.
Wil je mij wel beloven dit niet teveel te doen .quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit middenveld loopt over van de kwaliteit.![]()
Mocht het tactisch niet lopen straks dan mag er gekeken worden naar de trainer, aan de spelers ligt het niet.
Echt 0 scorend vermogenquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mocht het tactisch niet lopen straks dan mag er gekeken worden naar de trainer, aan de spelers ligt het niet.
Als jij kapt met je onzichtbare Pool-act zal ik me inhouden wat betreft Slot.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je mij wel beloven dit niet teveel te doen .
Ik vind je zo goed bezig de laatste tijd.
Nee dit middenveld is op geen enkele manier complementair aan elkaar. En daar hebben we sowieso de spelers niet voor. Bovendien moet er ook voorin nog wat bij.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooruit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als jij kapt met je onzichtbare Pool-act zal ik me inhouden wat betreft Slot.
Deal?
Ali is de ideale twaalfde man.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Wel interessant dat Arne denkt dat dit beter werkt dan Stengs op het middenveld en een andere vleugelspeler. Pijnlijk voor Ali en Dilrosun
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dit middenveld is op geen enkele manier complementair aan elkaar. En daar hebben we sowieso de spelers niet voor. Bovendien moet er ook voorin nog wat bij.
Alleen de verdediging en keeper zijn klaar voor het seizoen (mits het zo blijft).
Ja, nee, hier weiger ik echt in mee te gaan. Zerrouki is een fantastische stofzuiger op 6. Wieffer heeft de kwaliteiten om het spel te verspelen op 8 en Timber kan op elke positie in het middenveld uitstekend uit de voeten en met zijn rushes voor veel dreiging zorgen richting de 16. En dan kunnen ze in principe ook nog bijna allemaal elkaars positie overnemen. Slot zou juist heel blij met al die multifunctionele spelers, daar geilt hij toch zo op?quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dit middenveld is op geen enkele manier complementair aan elkaar. En daar hebben we sowieso de spelers niet voor. Bovendien moet er ook voorin nog wat bij.
Alleen de verdediging en keeper zijn klaar voor het seizoen (mits het zo blijft).
Tot nu toe is niks van dit alles uitgekomen. Zerrouki op 6 is inderdaad prima, maar Wieffer is daar beter. De combinatie Wieffer-Zerrouki werkt nog niet helemaal voorlopig. En Timber, tsja. Die heeft nog maar weinig goede wedstrijden op het middenveld gespeeld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, nee, hier weiger ik echt in mee te gaan. Zerrouki is een fantastische stofzuiger op 6. Wieffer heeft de kwaliteiten om het spel te verspelen op 8 en Timber kan op elke positie in het middenveld uitstekend uit de voeten en met zijn rushes voor veel dreiging zorgen richting de 16. En dan kunnen ze in principe ook nog allemaal elkaars positie overnemen. Slot zou juist heel blij met al die multifunctionele spelers, daar geilt hij toch zo op?
Ik had nog liever Dilrosun in de basis gezien dan Timber op 10.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ali is de ideale twaalfde man.![]()
Dilrosun is hopelijk al lang af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had nog liever Dilrosun in de basis gezien dan Timber op 10.De tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent af.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had nog liever Dilrosun in de basis gezien dan Timber op 10.In elk geval blij dat Timber wel zijn kans krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zerrouki en Wiefer samen om het middenveld werkt gewoon nietquote:
Maar ligt dat aan de kwaliteiten van de spelers, of aan de kwaliteiten van de trainer die het tactisch niet op de rit krijgt? Volgens mij zit daar het grote verschil in hoe wij er over denken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe is niks van dit alles uitgekomen. Zerrouki op 6 is inderdaad prima, maar Wieffer is daar beter. De combinatie Wieffer-Zerrouki werkt nog niet helemaal voorlopig. En Timber, tsja. Die heeft nog maar weinig goede wedstrijden op het middenveld gespeeld.
Goed dat ze daar geen vervanger voor gehaald hebbenquote:
Kwaliteiten van de spelers. Ik heb in januari dit jaar al geroepen dat Wieffer best wel een matige voetballer is @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 13 augustus 2023 13:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de kwaliteiten van de spelers, of aan de kwaliteiten van de trainer die het tactisch niet op de rit krijgt? Volgens mij zit daar het grote verschil in hoe wij er over denken.
Dilrosun gaat gewoon invallen, wedden?quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ali is de ideale twaalfde man.![]()
Dilrosun is hopelijk al lang af.
Het zijn ook geen slechte spelers maar het past simpelweg niet bij elkaar. Tenminste, tot nu toe is dat het geval.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de kwaliteiten van de spelers, of aan de kwaliteiten van de trainer die het tactisch niet op de rit krijgt? Volgens mij zit daar het grote verschil in hoe wij er over denken.
Jij doet niet meer meequote:Op zondag 13 augustus 2023 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kwaliteiten van de spelers. Ik heb in januari dit jaar al geroepen dat Wieffer best wel een matige voetballer is @:GurneyisbestOke
Dit ja, gewoon een logische opstelling. Stengs zal wel een redelijk vrije rol ook hebben. Als Ivanusec straks komt gaat Timber waarschijnlijk banken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:36 schreef bbuddybb het volgende:
Stengs op rechts--die uiteindelijk toch meer als een 10 speelt zoals tegen Villarreal--lijkt me een tijdelijke oplossing tot Ivanusec en/of Idrissi komen. Daarna zal Timber wel weer op de bank belanden. In Ali heeft Slot geen zin, omdat die man zoveel balverlies lijdt. Kun je hem ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Leuk om Nieuwkoop meteen in de basis te zien. Ik verwacht dat hij in balbezit en in verdedigend opzicht zich meteen veel meer zal laten gelden dan Pedersen.
Dilla gaat mondjes snoeren vriend.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dilrosun gaat gewoon invallen, wedden?
Mee eens. Mijn grote probleem is dat ze allemaal een beetje lang aan de bal nodig hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zijn ook geen slechte spelers maar het past simpelweg niet bij elkaar. Tenminste, tot nu toe is dat het geval.
Al laat Timber wel heel erg weinig zien bij Feyenoord.
Nieuwkoop gaat meteen scoren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:46 schreef hhh38 het volgende:
Paixao en Stengs wel allebei vleugels die naar binnen willen trekken vanaf de kant waar ze nu spelen.
Dat wordt veel overlappen voor Nieuwkoop en Hartman
Toegegeven, toendertijd dachten we allemaal dat Walemark en Dilrosun het nog prima zouden kunnen maken. Beetje even onzeker als Paxiao en Stengs op dit moment.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:44 schreef Pistolero het volgende:
Maar gelukkig lijken we wel definitief verlost van Dilrosun, alleen dat is al extreme winst ten opzichte van vorig seizoen.![]()
Ter vergelijking de opstelling van de eerste wedstrijd van vorig seizoen:
Bijlow
Pedersen - Rasmussen - Trauner - Geertruida
Aursnes -Szymanski - Timber
Walemark - Danilo - Dilrosun.
Om over de wisselspelers van toen nog maar niet te beginnen. Stukje doorselecteren.
Je hebt nog ff om het uit te zoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
op welke espn zender is feyenoord gvd
gvdquote:
7quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
3quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ja welkequote:
ok nu wel op 3 inderdaadquote:
https://www.espn.nl/watch(...)55-bea5-3a1d9edcfd27quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja welke
ik zie het niet op espn 1 . 2 en 3
waar dan
quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja welke
ik zie het niet op espn 1 . 2 en 3
waar dan
klaasweetnietsquote:
Grootspraakquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
klaasweetniets
media gelulquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Waarom is het zo'n ding dat de landstitel sinds zolang geleden is geprolongeerd?
Je bent wel erg veel bezig met '020'.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
media gelul
020 media hoopt vooral dat het niet gaan lukken
angst staa niet in mijn woordenboekquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel erg veel bezig met '020'.
Heb je angst?
Ben bang van wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Gaan we die klote netten nou het hele seizoen krijgen?
Zolang die laaggeletterden zich niet in kunnen houden, ja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Gaan we die klote netten nou het hele seizoen krijgen?
Hoe weet je of ze zich wel of niet in kunnen houden als er netten hangen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang die laaggeletterden zich niet in kunnen houden, ja.
Andere velden. Het niveau van de laaggeletterden van de andere clubs is identiek aan die van de idioten in Rotterdam.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze zich wel of niet in kunnen houden als er netten hangen?
We spelen tegen Fortuna, ik wacht nog even met een meningquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We gaan er met Nieuwkoop zeker niet op achteruit lijkt het
Er is er altijd één, helaas.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:42 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer zou weleens de speler kunnen worden waaraan ik mij dit seizoen behoorlijk erger.
Hij probeert de rol van Kokcu over te nemen, maar zoals verwacht mist ie daar de fijne techniek en handelingssnelheid voorquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wieffer moet het simpeler houden.
Wieffer is de gehele voorbereiding al ongelukkig. Dus dit lijkt niet een eenmalige vormdip want dit duurt al weken.quote:
Yup.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:47 schreef Haringkop het volgende:
Geen vervanger halen voor Kokcu gaat ons opbreken..
Nee joh, komt wel weer goed. Momenteel heel slordig en onrustig maar er zit een goeie kop op.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:48 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer lijkt Bassey in de Klassieker wel. Elke bal springt van zijn voet. Ik begin me steeds meer zorgen te maken.
Wacht nou even af tot Ivanusec er is, dan kan Stengs weer terug naar het middenveldquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:50 schreef R-woud93 het volgende:
Geen creativiteit bij Feyenoord op het middenveld, dit gaat een lang seizoen worden.
Het gemis van een creatieve speler voor de verdediging gaat ons echt opbreken. Geertruida is i.t.t. vorig seizoen de man die nu het vaakst aan de bal is...quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:50 schreef R-woud93 het volgende:
Geen creativiteit bij Feyenoord op het middenveld, dit gaat een lang seizoen worden.
Hij is ook geen nr 8 , geen idee waarom Slot hem daar ook neerzetquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wieffer is de gehele voorbereiding al ongelukkig. Dus dit lijkt niet een eenmalige vormdip want dit duurt al weken.
Hopelijk haalt hij vanaf september weer het niveau van vorig seizoen.
Je vraagt je af wie die dit middenveld samengesteld heeftquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:50 schreef R-woud93 het volgende:
Zou wel beter zijn ja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wacht nou even af tot Ivanusec er is, dan kan Stengs weer terug naar het middenveld
Dit is niet zo goed inderdaad. Ik vind het positiespel sowieso stroperig ogen. Het tempo aan de bal ligt echt te laag.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij probeert de rol van Kokcu over te nemen, maar zoals verwacht mist ie daar de fijne techniek en handelingssnelheid voor
quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het gemis van een creatieve speler voor de verdediging gaat ons echt opbreken. Geertruida is i.t.t. vorig seizoen de man die nu het vaakst aan de bal is...
Nieuwkoop maakt een prima indruk. Dat is dan wel weer mooi meegenomen.
Ja omdat Zerrouki dat ook niet is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is ook geen nr 8 , geen idee waarom Slot hem daar ook neerzet
Gewoon een dieseltje... Duurt ff een maand of 2 voor hij op gang komtquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer is maar een matige voetballer
Dan liggen we al uit de CLquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon een dieseltje... Duurt ff een maand of 2 voor hij op gang komt
Alsof Nederlandse ploegen überhaupt daar horen, maar we gaan het zienquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan liggen we al uit de CL
Hoezo? De finale is pas in juni.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan liggen we al uit de CL
Bij deze, waardeloze gozerquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We spelen tegen Fortuna, ik wacht nog even met een mening
We maken dezelfde fout net als vorige seizoenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja omdat Zerrouki dat ook niet is.
Dit middenveld klopt gewoon niet.
Timber zijn blessure heeft Feyenoord kampioen gemaakt, gek genoeg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We maken dezelfde fout net als vorige seizoen
Ook toen vonden ze het niet nodig om een vervanger voor Aursnus te halen
Want Geertruida kon daar spelen
Ik vraag mij echt af hoe je het voor elkaar krijgt om in je eerste wedstrijd na twintig minuten tegen Fortuna rood te pakken voor een overtreding op de helft van de tegenstander.quote:
Nou gewoon, door op de Achilles van tegenstander te gaan staan, in die situatie. Leek me eerlijk gezegd vrij duidelijk in beeld gebracht.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe je het voor elkaar krijgt om in je eerste wedstrijd na twintig minuten tegen Fortuna rood te pakken voor een overtreding op de helft van de tegenstander.
Er is inderdaad geen enkel universum waarin dit rood is.quote:
Lolquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkel universum waarin dit rood is.
Tijd voor JorisGod om maar weer eens in actie te komen straks.
En dus zwaar roodquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan wel een enorm slechte timing.
Zag gisteren bij Ajax een toch wel vergelijkbare overtreding op Bakboord die nog geeneens geel waard was. Gewoon zwaar overdreven dit om de scheids naar de kant te halen terwijl dit op z’n minst twijfelachtig rood was .quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... "zwaar" is ook overdreven. "Gewoon rood", is imo correcter.
Iedereen maakt foutenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dit soort dingen ook met geel bestraft zien worden.
Echt totaal niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zag gisteren bij Ajax een toch wel vergelijkbare overtreding op Bakboord die nog geeneens geel waard was. Gewoon zwaar overdreven dit om de scheids naar de kant te halen terwijl dit op z’n minst twijfelachtig rood was .
Dit seizoen wordt het totale demasqué van de trainer Arne Slot.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een walgelijke beslissing van Slot.
Wat had ie moeten doen dan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kom op zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:04 schreef Keyos het volgende:
Zag gisteren bij Ajax een toch wel vergelijkbare overtreding op Bakboord die nog geeneens geel waard was.
Nou dat is ook best overdreven...quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer is beter als verbinding tussen verdediging en middenveldquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je minst presterende voetballer van het moment van het veld halen
En dat zou jij geweldig vinden hequote:Op zondag 13 augustus 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt het totale demasqué van de trainer Arne Slot.
Je lijkt er van te genieten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt het totale demasqué van de trainer Arne Slot.
Ben benieuwd of hij hem ook gegeven had als er geen netten hingenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat de scheids ook baalt dat de VAR hem geroepen heeft
Gewoon een miskoop kan wel prima voetballen maar in de omschakeling heb je er precies niks aan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:08 schreef Wicky15 het volgende:
Heb abslouut niks tegen Zerrouki maar ik blijf het maar een vage aankoop vinden
Wel weer des Feyenoords ditquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe je het voor elkaar krijgt om in je eerste wedstrijd na twintig minuten tegen Fortuna rood te pakken voor een overtreding op de helft van de tegenstander.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met Feyenoord, dus ik zie Slot het liefst nog vandaag vertrekken.
Dit is een 5,5quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij hem ook gegeven had als er geen netten hingen
En we hebben de oude Pistolero weer (lol)quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met Feyenoord, dus ik zie Slot het liefst nog vandaag vertrekken.
Heb nu al genoeg van deze act en het seizoen is pas net begonnenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pistolero verlangt naar het Dickie-tijdperk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als die, zoals @GGMM ze kenmerkt, beesten van Fortuna zich in weten te houden, niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:11 schreef Divje het volgende:
Dieperink gaat het nog heel lastig krijgen
Oh, je anti Slot act is weer begonnen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jammer dat we die netten nodig hebben om wedstrijden van Feyenoord eerlijk te laten verlopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij hem ook gegeven had als er geen netten hingen
Wie niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pistolero verlangt naar het Dickie-tijdperk.
@GGMM is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als die, zoals @:GGMM ze kenmerkt, beesten van Fortuna zich in weten te houden, niet.
Tsja. ik kan er ook niet zo veel aan doen dat echt exact dezelfde dingen fout gaan bij Feyenoord die de afgelopen 2 jaar ook wedstrijd na wedstrijd fout gingen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En we hebben de oude Pistolero weer (lol)
Die kneus is zo vermoeiend.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh, je anti Slot act is weer begonnen?
Je koopt maar gewoon een aboquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die kneus is zo vermoeiend.
Jammer dat dit forum niet toestaat om gratis een person te blokkeren.
Dan ben je dus een clown. De beste trainer in jaren. Eindelijk goed voetbal. Tja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jawel, deze wedstrijd nog.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
Wel opvallend trouwens dat we al 2 jaar onder Slot geen rode kaart hebben gepakt in de eredivisie. Zegt ook wel wat
Ik zou nooit iemand blokkeren op een forum, ik vind het bijzonder dat mensen zich zo kunnen ergeren aan elkaar op het internet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat zou een basisfunctie moeten zijn. Bizar dat dat achter een betaalmuur zit.
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme Timber, schiet gewoon zelf.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef Pistolero het volgende:
Alles aan deze wedstrijd schreeuwt een heldenrol van de JapannerGod in de 89e minuut.
Ik vond Wieffer gelijk weer beter spelen toen Zerrouki eruit wasquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart en Mats mogen even hun excuses aanbieden in de kleedkamer.
Mist Kokcu hele middenveld is totaal uit balansquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:20 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk knapt Wieffer snel op, wat heeft die jongen.
Ik vind het een beetje bizar dat Mats echt al overduidelijk vanaf dag 1 van de voorbereiding elke wedstrijd de slechtste man is en dat niemand binnen Feyenoord er wat aan lijkt te doen. Die jongen wil zo graag een waardige opvolger van Kokcu zijn dat hij zich helemaal gek heeft gemaakt in zijn hoofd en zelfs geen simpele pass over 5 meter meer kan geven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart en Mats mogen even hun excuses aanbieden in de kleedkamer.
2e helft komt nog & Slot weet de ploeg altijd wel te motiveren in de rustquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef bbuddybb het volgende:
Je zou deze wedstrijd toch moeten kunnen winnen, jongons.
Zelfs met tien man stelt Fortuna geen klote voor.
Ja, eens, dit ligt hem meer en Timber op 8 is toch ook wel een verbetering. Ik vind alleen Stengs niet bepaald goed. Om maar te zwijgen over Santi.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Wieffer gelijk weer beter spelen toen Zerrouki eruit was
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand blokkeren op een forum, ik vind het bijzonder dat mensen zich zo kunnen ergeren aan elkaar op het internet.
Stengs op rechts is echt niet goed genoeg. Was die bij AZ niet en bij Antwerpen klaarblijkelijk ook niet, want daar werd die op het middenveld neergezet. Hij heeft zo weinig rendement op die positie, ontzettend voorspelbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, eens, dit ligt hem meer en Timber op 8 is toch ook wel een verbetering. Ik vind alleen Stengs niet bepaald goed. Om maar te zwijgen over Santi.
Ik zie een overeenkomst.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, eens, dit ligt hem meer en Timber op 8 is toch ook wel een verbetering. Ik vind alleen Stengs niet bepaald goed. Om maar te zwijgen over Santi.
ik eet 2 eieren per dagquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand blokkeren op een forum, ik vind het bijzonder dat mensen zich zo kunnen ergeren aan elkaar op het internet.
Stengs heeft gewoon nul karakter typische mooiweervoetballer a la Boetius.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Stengs op rechts is echt niet goed genoeg. Was die bij AZ niet en bij Antwerpen klaarblijkelijk ook niet, want daar werd die op het middenveld neergezet. Hij heeft zo weinig rendement op die positie, ontzettend voorspelbaar.
Wellicht zijn ze daar al lang mee bezig, dat weet je niet hé?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje bizar dat Mats echt al overduidelijk vanaf dag 1 van de voorbereiding elke wedstrijd de slechtste man is en dat niemand binnen Feyenoord er wat aan lijkt te doen. Die jongen wil zo graag een waardige opvolger van Kokcu zijn dat hij zich helemaal gek heeft gemaakt in zijn hoofd en zelfs geen simpele pass over 5 meter meer kan geven.
Sportpsycholoog, hallo?
Kopbal van Paixaoquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
Ik kan me geen kan herinneren?
Met uitzondering van het schot van Paxio
2 kansjes dus tegen een degradatiekandidaatquote:
Ik doe wat ik wilquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paixao gaat dit seizoen ongekend hard shinen.
Gelul, dan kan je nog steeds een bal aannemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mist Kokcu hele middenveld is totaal uit balans
Het is inderdaad wel een bijzondere take om te doen alsof het bizar slechte spel van Wieffer te maken heeft met het gemis van Kokcu.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul, dan kan je nog steeds een bal aannemen.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul, dan kan je nog steeds een bal aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |