Zag gisteren bij Ajax een toch wel vergelijkbare overtreding op Bakboord die nog geeneens geel waard was. Gewoon zwaar overdreven dit om de scheids naar de kant te halen terwijl dit op z’n minst twijfelachtig rood was .quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... "zwaar" is ook overdreven. "Gewoon rood", is imo correcter.
Iedereen maakt foutenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dit soort dingen ook met geel bestraft zien worden.
Echt totaal niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zag gisteren bij Ajax een toch wel vergelijkbare overtreding op Bakboord die nog geeneens geel waard was. Gewoon zwaar overdreven dit om de scheids naar de kant te halen terwijl dit op z’n minst twijfelachtig rood was .
Dit seizoen wordt het totale demasqué van de trainer Arne Slot.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een walgelijke beslissing van Slot.
Wat had ie moeten doen dan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kom op zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:04 schreef Keyos het volgende:
Zag gisteren bij Ajax een toch wel vergelijkbare overtreding op Bakboord die nog geeneens geel waard was.
Nou dat is ook best overdreven...quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer is beter als verbinding tussen verdediging en middenveldquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je minst presterende voetballer van het moment van het veld halen
En dat zou jij geweldig vinden hequote:Op zondag 13 augustus 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt het totale demasqué van de trainer Arne Slot.
Je lijkt er van te genieten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt het totale demasqué van de trainer Arne Slot.
Ben benieuwd of hij hem ook gegeven had als er geen netten hingenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat de scheids ook baalt dat de VAR hem geroepen heeft
Gewoon een miskoop kan wel prima voetballen maar in de omschakeling heb je er precies niks aan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:08 schreef Wicky15 het volgende:
Heb abslouut niks tegen Zerrouki maar ik blijf het maar een vage aankoop vinden
Wel weer des Feyenoords ditquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe je het voor elkaar krijgt om in je eerste wedstrijd na twintig minuten tegen Fortuna rood te pakken voor een overtreding op de helft van de tegenstander.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met Feyenoord, dus ik zie Slot het liefst nog vandaag vertrekken.
Dit is een 5,5quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij hem ook gegeven had als er geen netten hingen
En we hebben de oude Pistolero weer (lol)quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met Feyenoord, dus ik zie Slot het liefst nog vandaag vertrekken.
Heb nu al genoeg van deze act en het seizoen is pas net begonnenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pistolero verlangt naar het Dickie-tijdperk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als die, zoals @GGMM ze kenmerkt, beesten van Fortuna zich in weten te houden, niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:11 schreef Divje het volgende:
Dieperink gaat het nog heel lastig krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |