Bij deze, waardeloze gozerquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We spelen tegen Fortuna, ik wacht nog even met een mening
We maken dezelfde fout net als vorige seizoenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja omdat Zerrouki dat ook niet is.
Dit middenveld klopt gewoon niet.
Timber zijn blessure heeft Feyenoord kampioen gemaakt, gek genoeg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We maken dezelfde fout net als vorige seizoen
Ook toen vonden ze het niet nodig om een vervanger voor Aursnus te halen
Want Geertruida kon daar spelen
Ik vraag mij echt af hoe je het voor elkaar krijgt om in je eerste wedstrijd na twintig minuten tegen Fortuna rood te pakken voor een overtreding op de helft van de tegenstander.quote:
Nou gewoon, door op de Achilles van tegenstander te gaan staan, in die situatie. Leek me eerlijk gezegd vrij duidelijk in beeld gebracht.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe je het voor elkaar krijgt om in je eerste wedstrijd na twintig minuten tegen Fortuna rood te pakken voor een overtreding op de helft van de tegenstander.
Er is inderdaad geen enkel universum waarin dit rood is.quote:
Lolquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkel universum waarin dit rood is.
Tijd voor JorisGod om maar weer eens in actie te komen straks.
En dus zwaar roodquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan wel een enorm slechte timing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |