media gelulquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Waarom is het zo'n ding dat de landstitel sinds zolang geleden is geprolongeerd?
Je bent wel erg veel bezig met '020'.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
media gelul
020 media hoopt vooral dat het niet gaan lukken
angst staa niet in mijn woordenboekquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel erg veel bezig met '020'.
Heb je angst?
Ben bang van wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Gaan we die klote netten nou het hele seizoen krijgen?
Zolang die laaggeletterden zich niet in kunnen houden, ja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Gaan we die klote netten nou het hele seizoen krijgen?
Hoe weet je of ze zich wel of niet in kunnen houden als er netten hangen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang die laaggeletterden zich niet in kunnen houden, ja.
Andere velden. Het niveau van de laaggeletterden van de andere clubs is identiek aan die van de idioten in Rotterdam.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze zich wel of niet in kunnen houden als er netten hangen?
We spelen tegen Fortuna, ik wacht nog even met een meningquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We gaan er met Nieuwkoop zeker niet op achteruit lijkt het
Er is er altijd één, helaas.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:42 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer zou weleens de speler kunnen worden waaraan ik mij dit seizoen behoorlijk erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |