Mee eens. Mijn grote probleem is dat ze allemaal een beetje lang aan de bal nodig hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zijn ook geen slechte spelers maar het past simpelweg niet bij elkaar. Tenminste, tot nu toe is dat het geval.
Al laat Timber wel heel erg weinig zien bij Feyenoord.
Nieuwkoop gaat meteen scoren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:46 schreef hhh38 het volgende:
Paixao en Stengs wel allebei vleugels die naar binnen willen trekken vanaf de kant waar ze nu spelen.
Dat wordt veel overlappen voor Nieuwkoop en Hartman
Toegegeven, toendertijd dachten we allemaal dat Walemark en Dilrosun het nog prima zouden kunnen maken. Beetje even onzeker als Paxiao en Stengs op dit moment.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:44 schreef Pistolero het volgende:
Maar gelukkig lijken we wel definitief verlost van Dilrosun, alleen dat is al extreme winst ten opzichte van vorig seizoen.![]()
Ter vergelijking de opstelling van de eerste wedstrijd van vorig seizoen:
Bijlow
Pedersen - Rasmussen - Trauner - Geertruida
Aursnes -Szymanski - Timber
Walemark - Danilo - Dilrosun.
Om over de wisselspelers van toen nog maar niet te beginnen. Stukje doorselecteren.
Je hebt nog ff om het uit te zoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
op welke espn zender is feyenoord gvd
gvdquote:
7quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
3quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ja welkequote:
ok nu wel op 3 inderdaadquote:
https://www.espn.nl/watch(...)55-bea5-3a1d9edcfd27quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja welke
ik zie het niet op espn 1 . 2 en 3
waar dan
quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja welke
ik zie het niet op espn 1 . 2 en 3
waar dan
klaasweetnietsquote:
Grootspraakquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
klaasweetniets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |