Dat denk ik ook inderdaad. Maar uiteindelijk krijgt Arne altijd gelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goed genoeg voor vaste invalbeurten sowieso ja. En Sauer en Milambo zou je zelfs prima in de basis kunnen zetten tegen ploegen als Fortuna.
Dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. Maar uiteindelijk krijgt Arne altijd gelijk.
Ik leg alleen maar uit dat we niet dezelfde weg moeten ingaan als 020quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed zo klaas, liever dat je het hier over Ajax hebt dan bij ons.
Blij dat je zo begaan bent met onze spelers Klaassiequote:Op zondag 13 augustus 2023 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar uit dat we niet dezelfde weg moeten ingaan als 020
020 brengt deze spelers te vroeg in de hoop dat ze voor 30 miljoen verkocht gaan worden maar ze worden op dit moment gewoon gesloopt in een wankel elftal....
Maar Arne wil automatismen erin slijpen. Zeker zo aan het begin van het seizoen wil je zo vaak mogelijk met je vaste basiself spelen. Je gaat dan niet Sauer en Milambo erin zetten en dan andere laten banken alleen maar zodat je dan jonge gasten kan laten wennen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goed genoeg voor vaste invalbeurten sowieso ja. En Sauer en Milambo zou je zelfs prima in de basis kunnen zetten tegen ploegen als Fortuna.
en Nieuwkoop basis.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
Timber op 10 en Stengs op de flank :/
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Danilo nu al gescoord.
En kust nu al het logo van de Rangers. Dit deed ie bij Feyenoord nooit. Blij dat ie weg is.
Dit middenveld loopt over van de kwaliteit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:21 schreef fetX het volgende:
Het middenveld blijft aanmodderen. Daar moet echt nog wat kwaliteit bij.
Kokcu inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou een bepaald type speler best wel kunnen gebruiken op dit middenveld.
Wil je mij wel beloven dit niet teveel te doen .quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit middenveld loopt over van de kwaliteit.![]()
Mocht het tactisch niet lopen straks dan mag er gekeken worden naar de trainer, aan de spelers ligt het niet.
Echt 0 scorend vermogenquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mocht het tactisch niet lopen straks dan mag er gekeken worden naar de trainer, aan de spelers ligt het niet.
Als jij kapt met je onzichtbare Pool-act zal ik me inhouden wat betreft Slot.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je mij wel beloven dit niet teveel te doen .
Ik vind je zo goed bezig de laatste tijd.
Nee dit middenveld is op geen enkele manier complementair aan elkaar. En daar hebben we sowieso de spelers niet voor. Bovendien moet er ook voorin nog wat bij.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooruit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als jij kapt met je onzichtbare Pool-act zal ik me inhouden wat betreft Slot.
Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |