quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef Pistolero het volgende:
Alles aan deze wedstrijd schreeuwt een heldenrol van de JapannerGod in de 89e minuut.
Ik vond Wieffer gelijk weer beter spelen toen Zerrouki eruit wasquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart en Mats mogen even hun excuses aanbieden in de kleedkamer.
Mist Kokcu hele middenveld is totaal uit balansquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:20 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk knapt Wieffer snel op, wat heeft die jongen.
Ik vind het een beetje bizar dat Mats echt al overduidelijk vanaf dag 1 van de voorbereiding elke wedstrijd de slechtste man is en dat niemand binnen Feyenoord er wat aan lijkt te doen. Die jongen wil zo graag een waardige opvolger van Kokcu zijn dat hij zich helemaal gek heeft gemaakt in zijn hoofd en zelfs geen simpele pass over 5 meter meer kan geven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart en Mats mogen even hun excuses aanbieden in de kleedkamer.
2e helft komt nog & Slot weet de ploeg altijd wel te motiveren in de rustquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef bbuddybb het volgende:
Je zou deze wedstrijd toch moeten kunnen winnen, jongons.
Zelfs met tien man stelt Fortuna geen klote voor.
Ja, eens, dit ligt hem meer en Timber op 8 is toch ook wel een verbetering. Ik vind alleen Stengs niet bepaald goed. Om maar te zwijgen over Santi.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Wieffer gelijk weer beter spelen toen Zerrouki eruit was
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand blokkeren op een forum, ik vind het bijzonder dat mensen zich zo kunnen ergeren aan elkaar op het internet.
Stengs op rechts is echt niet goed genoeg. Was die bij AZ niet en bij Antwerpen klaarblijkelijk ook niet, want daar werd die op het middenveld neergezet. Hij heeft zo weinig rendement op die positie, ontzettend voorspelbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, eens, dit ligt hem meer en Timber op 8 is toch ook wel een verbetering. Ik vind alleen Stengs niet bepaald goed. Om maar te zwijgen over Santi.
Ik zie een overeenkomst.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, eens, dit ligt hem meer en Timber op 8 is toch ook wel een verbetering. Ik vind alleen Stengs niet bepaald goed. Om maar te zwijgen over Santi.
ik eet 2 eieren per dagquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand blokkeren op een forum, ik vind het bijzonder dat mensen zich zo kunnen ergeren aan elkaar op het internet.
Stengs heeft gewoon nul karakter typische mooiweervoetballer a la Boetius.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Stengs op rechts is echt niet goed genoeg. Was die bij AZ niet en bij Antwerpen klaarblijkelijk ook niet, want daar werd die op het middenveld neergezet. Hij heeft zo weinig rendement op die positie, ontzettend voorspelbaar.
Wellicht zijn ze daar al lang mee bezig, dat weet je niet hé?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje bizar dat Mats echt al overduidelijk vanaf dag 1 van de voorbereiding elke wedstrijd de slechtste man is en dat niemand binnen Feyenoord er wat aan lijkt te doen. Die jongen wil zo graag een waardige opvolger van Kokcu zijn dat hij zich helemaal gek heeft gemaakt in zijn hoofd en zelfs geen simpele pass over 5 meter meer kan geven.
Sportpsycholoog, hallo?
Kopbal van Paixaoquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
Ik kan me geen kan herinneren?
Met uitzondering van het schot van Paxio
2 kansjes dus tegen een degradatiekandidaatquote:
Ik doe wat ik wilquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paixao gaat dit seizoen ongekend hard shinen.
Gelul, dan kan je nog steeds een bal aannemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mist Kokcu hele middenveld is totaal uit balans
Het is inderdaad wel een bijzondere take om te doen alsof het bizar slechte spel van Wieffer te maken heeft met het gemis van Kokcu.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul, dan kan je nog steeds een bal aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |