Oh, je anti Slot act is weer begonnen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met Feyenoord, dus ik zie Slot het liefst nog vandaag vertrekken.
Jammer dat we die netten nodig hebben om wedstrijden van Feyenoord eerlijk te laten verlopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij hem ook gegeven had als er geen netten hingen
Wie niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pistolero verlangt naar het Dickie-tijdperk.
@GGMM is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als die, zoals @:GGMM ze kenmerkt, beesten van Fortuna zich in weten te houden, niet.
Tsja. ik kan er ook niet zo veel aan doen dat echt exact dezelfde dingen fout gaan bij Feyenoord die de afgelopen 2 jaar ook wedstrijd na wedstrijd fout gingen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En we hebben de oude Pistolero weer (lol)
Die kneus is zo vermoeiend.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh, je anti Slot act is weer begonnen?
Je koopt maar gewoon een aboquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die kneus is zo vermoeiend.
Jammer dat dit forum niet toestaat om gratis een person te blokkeren.
Dan ben je dus een clown. De beste trainer in jaren. Eindelijk goed voetbal. Tja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met Feyenoord, dus ik zie Slot het liefst nog vandaag vertrekken.
Jawel, deze wedstrijd nog.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
Wel opvallend trouwens dat we al 2 jaar onder Slot geen rode kaart hebben gepakt in de eredivisie. Zegt ook wel wat
Ik zou nooit iemand blokkeren op een forum, ik vind het bijzonder dat mensen zich zo kunnen ergeren aan elkaar op het internet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat zou een basisfunctie moeten zijn. Bizar dat dat achter een betaalmuur zit.
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme Timber, schiet gewoon zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |