Ja, straks!quote:
Teruggekeken. Vond de eerste 6 afleveringen echt niks, inmiddels erg leuk. Nog 2 weken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb je alles in sneltreinvaart teruggekeken of heb je op vakantie ook gekeken?
Kwam wat traag op gang idd. Alleen bij Walter was het meteen al wel boeiend maar ook ergerlijke tv.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teruggekeken. Vond de eerste 6 afleveringen echt niks, inmiddels erg leuk. Nog 2 weken!
Ik en ook veel later gaan kijken , het boeide me niet echt , nu vind ik wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kwam wat traag op gang idd. Alleen bij Walter was het meteen al wel boeiend maar ook ergerlijke tv.
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Marian heeft een soort Chiara Ferragni bloesje.
Misschien een pluspunt, dan kruipt hij niet gelijk bij haar in bed op de 1e avond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. Leendert vindt haar niet aantrekkelijk.
Saai hokquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begrijp Ed wel.
De kustlijn van de Algarve + de Cayenne = verkocht
Leuke baan erbij, ik kom er zo een half jaar wonen. Zeker in de winter.quote:
Portugal zeker. Maar die Cayenne voegt niet zoveel toequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke baan erbij, ik kom er zo een half jaar wonen. Zeker in de winter.
Liever een Carrera maar dat rijdt daar voor geen meter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Portugal zeker. Maar die Cayenne voegt niet zoveel toe
Ik schreef het vanochtend: straks stuurt ze zowel Ed als Olof naar huis.quote:
En die zwerver?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schreef het vanochtend: straks stuurt ze zowel Ed als Olof naar huis.
Die boer uit Groningen wel eerder.quote:
En de kelder is ook al gereserveerd voor Niesjequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Niet Thalia haar kamer. Hou op met me.
Alleendert!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:12 schreef PirE het volgende:
Alleendert zit binnenkort weer achter de piano.
Echt hè?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
is er eens iemand dolenthousiast over die gribus tempel van hem, ziet leendert het niet zitten.
Joy ook. De rest niet. Al stuurt Marjan niemand weg. Dat kan ze niet. Ze wonen er nog. Als vrienden. Olof nog altijd in de machine kamer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh. Bram gaat wel met iemand eindigen.
Dan is het seizoen nog gered.
Carolien lijkt echt goed bij hem te passen. Nu maar hopen dat hij niet weer zo vreselijk bot gaat doen en zij afknapt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh. Bram gaat wel met iemand eindigen.
Dan is het seizoen nog gered.
Dit past idd prima.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Carolien lijkt echt goed bij hem te passen. Nu maar hopen dat hij niet weer zo vreselijk bot gaat doen en zij afknapt.
Als die het voor het eten doet kan hij de pizza nog met vlees beleggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:21 schreef JOHANK88 het volgende:
dit komt leendert goed uit, ze moet nog 7 jaar werken. goede reden om weg te sturen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die het voor het eten doet kan hij de pizza nog met vlees beleggen.
Ik wist het.quote:
dat is vast door zijn hoofd gegaan! waarschijnlijk toen zij zei "dit is een perfect moment"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die het voor het eten doet kan hij de pizza nog met vlees beleggen.
Heftige stem na een lange dag.quote:
Ik zie nu een trio voor mequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Daar heeft die vriendin wel gelijk in. Beetje reuring. Want uit het trio komt weinig.
Die zittende gitaar zit toch naast Debbie en Paul? Of bedoel je die Groninger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Och ik dacht de gitaarman komt voor Debbie...... Dit is toch meer een Debbie kandidaat dan een Marian kandidaat?
Joy zoekt een wappie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
interessant stukje over Joy in dagblad De Limburger. het zit achter een betaalmuur maar dit is wel een sappig stukje
Ik denk dat deelnemers wel een x aantal kandidaten uit de filmpjes moeten kiezen. Anders zou het programma nooit 7 weken (kunnen) duren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:40 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik lees sowieso alle topics hierover mee, maar ik snap Leendert echt niet, hij heeft haar uiteindelijk toch zelf uitgekozen, waarom kiest hij dan een vrouw uit die hij niet aantrekkelijk vindt?
Ik heb al wat afleveringen vooruit gekeken en dit beeld valt nu wel volledig samen met uitspraken die hij nog gaat doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
interessant stukje over Joy in dagblad De Limburger. het zit achter een betaalmuur maar dit is wel een sappig stukje
dat ik vast wel even mag knippen en plakken:
- Artikel verwijderd -
link naar artikel:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230811_95250201
Je kunt mij niet wijsmaken dat het Kees van Kooten niet is. Jemig de pemig.quote:
Excuus! Dit wist ik niet, maar ik weet het nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
dat ik vast wel even mag knippen en plakken:
- Nee, artikelen die achter betaalmuren zitten, mogen hier op geen enkele manier geplaatst worden -
link naar artikel:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230811_95250201
Que?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Marian heeft een soort Chiara Ferragni bloesje.
Hehehehehehehehehequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:14 schreef Clubman het volgende:
ik kan dat guh guh guh zenuwenlachje van Bram echt niet meer horen.
Misschien een keer gevallen en zijn tand gestoten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:35 schreef hierissieweer het volgende:
Iemamd het ook opgevallen dat Joy een zwart omrande linker voortand heeft?
Ik vind vieze tanden zo'n afknapper! Zeker bij zo'n jong iemand, hoe krijg je het voor elkaar?
Mwa, eerder een kroon die niet meer schoon isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:48 schreef Clubman het volgende:
[..]
Misschien een keer gevallen en zijn tand gestoten?
Huh? Linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten. Op Facebook las ik juicy ervaringen van in ieder geval 2 vrouwen die met hem gedatet hebben. Ze zijn niet positief over Harry. Een enge vent, niet leuk, een golddigger, een leugenaar, zou gezegd hebben dat ie architect was terwijl hij in een taxi reed etc. Een van zijn exen zegt handenvol geld aan hem te zijn kwijtgeraakt.
Ze zei ook heel nadrukkelijk alles los te laten en gewoon te genieten van die paar dagenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken en dus pas evt. naar de Ardennen kan komen als hij statistisch gezien dood is. Wat is dat toch bij Boer zoekt vrouw en B&B dat dames denken dat een weekendrelatie (maar dat verre op en neer rijden houden ze nooit vol) of lat-relatie het antwoord is op de vraag van een man om een vaste partner. Dus dames die reageren: een VASTE relatie is: erbij wonen, eten, slapen ( z.s.m. in hetzelfde bed) en evt. werken ter plekke. En maak kerels die ver weg wonen niet doodongelukkig en ga een partner zoeken in je eigen perimeter.
Eh! 'Zij mag nog veel jaren werken.'quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken
Hier moeten we echt meer van weten. Een architect nog wel. Art Vanderlay.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten. Op Facebook las ik juicy ervaringen van in ieder geval 2 vrouwen die met hem gedatet hebben. Ze zijn niet positief over Harry. Een enge vent, niet leuk, een golddigger, een leugenaar, zou gezegd hebben dat ie architect was terwijl hij in een taxi reed etc. Een van zijn exen zegt handenvol geld aan hem te zijn kwijtgeraakt.
Misschien moet dit een beetje in een spoiler. Ik weet nog niks van die nieuwe man en laat me liever verrassen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten.
Dat zegt Debbie haar vriendin ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Misschien juist door die screening wel daarom!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh? Linkje?
Maar heel naïef v mij misschien.. zou het programma de kandidaten niet screenen dan?
Maar ze zullen n echte oplichter toch nier mee laten doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien juist door die screening wel daarom!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken en dus pas evt. naar de Ardennen kan komen als hij statistisch gezien dood is. Wat is dat toch bij Boer zoekt vrouw en B&B dat dames denken dat een weekendrelatie (maar dat verre op en neer rijden houden ze nooit vol) of lat-relatie het antwoord is op de vraag van een man om een vaste partner. Dus dames die reageren: een VASTE relatie is: erbij wonen, eten, slapen ( z.s.m. in hetzelfde bed) en evt. werken ter plekke. En maak kerels die ver weg wonen niet doodongelukkig en ga een partner zoeken in je eigen perimeter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Dan noem je ook wat op. Als 16 jarige is je leven een feestje en heb je niks te doen behalve je school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen huis, geen baan, geen verantwoordelijkheid, niks.
Als zij 40 uur per week werkt en Leendert niet weg van de B&B kan, is hij realistisch genoeg om zich af te vragen hoe vaak hij haar zal zien. (Geen idee wat de afstand exact is, hij mompelde daar al over alsof ze ver weg in NL zit.)
Maar die harde eis was wel handig geweest om aan te geven, ja. Aan de andere kant: als ik een oproep van iemand in het buitenland zie ga ik er eigenlijk vanuit dat iemand mij wel na een jaar graag ziet verhuizen.
Ieder z’n eigen perspectief.
Leendert is ook de jongste niet meer, die hoopt nog lang te genieten van die nieuwe partner.
En dat “ranzig hol in de Ardennen” reageren de vrouw gewoon zelf op.
Als je dat niet aanstaat moet je er niet op reageren.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 12-08-2023 12:16:15 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Geen spoiler, dat zei ze.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet dit een beetje in een spoiler. Ik weet nog niks van die nieuwe man en laat me liever verrassen.
Oooh zo benieuwd nu! Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Dan moeten die mannen ook eens een realistische verwachting hebben van de leeftijd van de betreffende dames. Leendert kan er niet vanuit gaan dat een partner met nog een paar jaar mooie loopbaan te gaan, haar spullen pakt om alles achter te laten en mede-B&B-eigenaar (<--?) te worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Die kent hem?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat zegt Debbie haar vriendin ook
Topicreeks: B&B Vol Liefdequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe kom ik bij het topic van de eerste aflevering van BB vol liefde? Heb al gezocht maar zie niet verder terug dan 36...
Ah thank you!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Topicreeks: B&B Vol Liefde
Onderaan is de 1e.
Oh wacht...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Topicreeks: B&B Vol Liefde
Onderaan is de 1e.
Dit is zeker geen spoiler, ik citeer hier een uitspraak van Debbie in de aflevering van gisteren. Daarin besprak Debbie dit met haar vriendin!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet dit een beetje in een spoiler. Ik weet nog niks van die nieuwe man en laat me liever verrassen.
https://m.facebook.com/gr(...)t_id=682303400602728quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooh zo benieuwd nu! Heb je een linkje?
Ik heb sowieso een hekel - bij voorbaat - aan Harry.
Allemaal vanwegePaul
was er ff ingedoken, Facebook staat vol met verhalen van exen. Soort oplichting/ leugens/ golddigger etc. Als 1 iemand het zegt kan het nog een boze ex zijn, maar als zoveel mensen het bevestigen.... run forest run!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:16 schreef Aventura het volgende:
Ik citeer hier 1 ex: (Ingrid de Jong): klopt allemaal.... Ik ben ook één van zijn 'relaties'. Hij heeft me zelfs aan de kant gezet vlak voor de opnames begonnen..... Maar er waren al veel rode vlaggen daarvoor dus ik ben dolblij dat ik van hem af ben. Een arrogant zelfingenomen mannetje die uit is op geld en status.“
En hierna reageert er nog een andere ex.
Er zijn er nog een paar:quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jan heb ik níet gemist. Vreselijk.![]()
Goed nagedaan allemaal.
In spoiler zetten als het toch een preview is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:51 schreef Za het volgende:
Mag ik een stukje Tom posten, waarvan een deel een preview is (geen spoiler maar een kleine vooruitblik?) Ik word zo melig van die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook op Facebook dat hij zijn uiterlijk helemaal heeft veranderd nu. Baard en snor zijn weg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
was er ff ingedoken, Facebook staat vol met verhalen van exen. Soort oplichting/ leugens/ golddigger etc. Als 1 iemand het zegt kan het nog een boze ex zijn, maar als zoveel mensen het bevestigen.... run forest run!
òh?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik zie ook op Facebook dat hij zijn uiterlijk helemaal heeft veranderd nu. Baard en snor zijn weg.
Als je op het profiel van die ex klikt en je kijkt bij haar foto’s dan reageert Harry op een foto in de carnavalsperiode van haar. En dan kun je weer op zijn profiel klikken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
òh?
dat heb ik dan weer gemist
Waar staat dit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:16 schreef Aventura het volgende:
Ik citeer hier 1 ex: (Ingrid de Jong): klopt allemaal.... Ik ben ook één van zijn 'relaties'. Hij heeft me zelfs aan de kant gezet vlak voor de opnames begonnen..... Maar er waren al veel rode vlaggen daarvoor dus ik ben dolblij dat ik van hem af ben. Een arrogant zelfingenomen mannetje die uit is op geld en status.“
En hierna reageert er nog een andere ex en andere dames die door hem zijn benaderd en/of hem gedatet hebben.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij kiest ze toch zelf uit? Maar nee, het ligt aan die dames die hem doodongelukkig komen maken, want Leendert heeft geen enkele verantwoordelijkheid in deze kwestie als je jou moet geloven en ligt het allemaal aan de dames die op hem schrijven.
Of hij het nadrukkelijk aan heeft gegeven in zijn oproep weet ik niet, maar als het zo'n harde eis is, is het wel dom om dat niet te doen. Uitgaan dat mensen denken in dezelfde generalisaties als jij is hopeloos naïef na je 25e, dus zoiets moet je dan expliciet aangeven.
Ik vind het juist vergezocht om die dames doodongelukkig te maken door te verlangen dat ze alles wel even opgeven voor een ranzig hol in de Ardennen. Als het uiteindelijk niet werkt trekken zij aan het kortste eind tenzij ze toch al vrijwel niets te verliezen hebben zoals bij Thalia misschien het geval is. Snap wel dat ze niet warm lopen voor patriarchale Leendert die eigenlijk een schoonmaakster zoekt.Ja, hij kiest ze zelf uit, maar die dames zeggen ban tevoren niet dat ze helemaal niet van plan zijn om de eerste jaren bij hem te gaan wonen. Ze plegen dus gewoon bedrog. Enne 150 km is wel erg optimistisch hoor, het is vanaf midden Nederland ruim 300 km. Met de huidige verkeersdrukte en kilometerkosten is het wel erg naïef om daaraan te beginnen. Bovendien is een lat-relatie onzin als Leendert doodeenvoudig heeft aangegeven een VASTE partner te willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn 'anne' is ook erg grappigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar:
https://www.instagram.com/maxvandenburg/
Ik ook niet maar je kan het in de post van Za wel aanklikkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:18 schreef lily het volgende:
Ik heb geen instagram account dus dat kan ik niet zien.
Waarom heeft 'ie dan niet op Marian ingeschreven?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
was er ff ingedoken, Facebook staat vol met verhalen van exen. Soort oplichting/ leugens/ golddigger etc. Als 1 iemand het zegt kan het nog een boze ex zijn, maar als zoveel mensen het bevestigen.... run forest run!
Leendert is vooral met de mimiek spot-on.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan het in de post van Za wel aanklikken
Vindt de Costa leuker dan de prachtige Algarve.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie dan niet op Marian ingeschreven?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:18 schreef lily het volgende:
Ik heb geen instagram account dus dat kan ik niet zien.
Zoooo, dat zijn wat stevige verhalen over dit heerschap, en vanuit verschillende hoeken. Hopelijk prikt Debbie door zijn praatjes heen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/gr(...)t_id=682303400602728
Dat heeft hij misschien wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Whehehe. Spreid je kansen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat heeft hij misschien wel.
Ook geniaal. Dat opgetilde open mondje.quote:
Heel goed jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dat telefoontje van ‘Leendert’ naar ‘Thalia’ met Iris die mensen ook altijd nadoet.
Kan wel maar dan moet ik inloggen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan het in de post van Za wel aanklikken
YouTube?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:42 schreef lily het volgende:
[..]
Kan wel maar dan moet ik inloggen?
Ah, YouTube heb ik wel. De laatste linkjes doen het wel. Thx
Vandelay.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hier moeten we echt meer van weten. Een architect nog wel. Art Vanderlay.
Sorry, hardop moeten lachen om deze imitator, hij zou er zijn beroep (oh wacht, dat doet al, haha) van kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar:
https://www.instagram.com/maxvandenburg/
Dit: Bever_NL in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #49 - Alle liefdes verzamelen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begrijp Ed wel.
De kustlijn van de Algarve + de Cayenne = verkocht
Het is een salesman. Glad. Die is er voor de euro's van Marian.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel vooral heel weinig bij Ed. Ik geloof dat ik hem een nietsige man vind.
Dat gladde begin ik nu pas een beetje te zien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is een salesman. Glad. Die is er voor de euro's van Marian.
Hij zit nog redelijk strak in zijn vel. Die Marian is toch een opgeblazen oliebol die op knappen staat.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gladde begin ik nu pas een beetje te zien.
Ik denk dat hij toch ook een iets meer stijlvolle vrouw zoekt dan een vrouw met opengeritste badpakken.
Olof over 10 > jaar in St Hubertusbergquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:08 schreef alpeko het volgende:
Twee oud collega’s van mijn vriendin kwamen Olof tegen en zijn met hem op de foto gegaanBlije kop van Olof. Wat een goedzak
Hij vond het wel prima zeker?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:08 schreef alpeko het volgende:
Twee oud collega’s van mijn vriendin kwamen Olof tegen en zijn met hem op de foto gegaanBlije kop van Olof. Wat een goedzak
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:16 schreef Aventura het volgende:
En hierna reageert er nog een andere ex en andere dames die door hem zijn benaderd en/of hem gedatet hebben.
Ik kan er bij Marian maar moeilijk een vinger op leggen. Ze komt op mij over als een omhoog gevallen tokkie. Ze lijkt me geen intelligente vrouw en heet financieel wat gelukjes gehad waardoor ze zich zo'n prachtig oord kan veroorloven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:37 schreef Bever_NL het volgende:
......Ed is zelf niet veel meer dan over-sympathiek over willen komende en met mooie praatjes verpakte lucht.
Omdat hij weet dat daarmee de liefde niet kan worden afgedwongen, dingt Ed vervolgens maar naar Marian's 'gun' factor ..........daar is hij namelijk z'n halve leven als sales mee doorgekomen.
Als Marian het commerciële genie is wat de voice-over ons moet doen geloven, dan zou haar intuïtie maar een split-second nodig hebben om de sympathieke 'Ed' te doorgronden.
Marian lijkt me vooral aartsluiquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan er bij Marian maar moeilijk een vinger op leggen. Ze komt op mij over als een omhoog gevallen tokkie. Ze lijkt me geen intelligente vrouw en heet financieel wat gelukjes gehad waardoor ze zich zo'n prachtig oord kan veroorloven.
Denk dat dat vooral de regie is die dat beeld extra dik weg zet maar inderdaad denk ik ook niet dat ze heel haar leven keihard gewerkt heeft. Het is meer een soort prinsesje dat een beetje vertroeteld wil worden. Het lijkt me geen keiharde zakenvrouw want dan had Olof daar al lang niet meer gezeten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Marian lijkt me vooral aartslui
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze ooit hard heeft gewerkt voor haar centen. Ik vermoed dat die overleden man voor de centen gezorgd heeft
Waar ook niks mis mee is hoor, maar soms willen ze met de voice over ook wel het beeld neerzetten dat het een succesvolle zakenvrouw is en dat vraag ik me af.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral de regie is die dat beeld extra dik weg zet maar inderdaad denk ik ook niet dat ze heel haar leven keihard gewerkt heeft. Het is meer een soort prinsesje dat een beetje vertroeteld wil worden. Het lijkt me geen keiharde zakenvrouw want dan had Olof daar al lang niet meer gezeten.
Marian vertelde dat zij 32 jaar geleden niet hoefde te werken omdat haar man Timothy een goede baan of bedrijf had, tijdens hun verhuizing naar Portugal hij ziek bleek te zijn, zij is gaan werken. Of dat het runnen van het Portuguese investments in Faro is of dat zij deze ruim 25 jaar geleden zelf is opgestart?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Marian lijkt me vooral aartslui
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze ooit hard heeft gewerkt voor haar centen. Ik vermoed dat die overleden man voor de centen gezorgd heeft
Ik heb hetzelfde, zie ook niet hoe zij dat heeft kunnen opbouwen / uitbouwen na het verlies van haar partner.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan er bij Marian maar moeilijk een vinger op leggen. Ze komt op mij over als een omhoog gevallen tokkie. Ze lijkt me geen intelligente vrouw en heet financieel wat gelukjes gehad waardoor ze zich zo'n prachtig oord kan veroorloven.
Marian verkocht haar vorige villa en woont pas sinds vorig jaar herfst in deze villa en om mee te kunnen doen met het programma B&B Vol Liefde moet je eigenaar zijn van een B&B. Marian was deze maand in Den Bosch, misschien heeft zij haar villa kunnen verhuren, ze heeft personeel, dus dat kan daar wel doorgaan ook zonder Marian.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:51 schreef Bever_NL het volgende:
Ik snap overigens niet waarom ze een B&B heeft. Al die gasten met die verplichte herhalende gesprekjes........... moet er niet aan denken. Voor het geld hoeft ze het (denk ik) niet te doen .....alhoewel uiteindelijk weet je nooit wat iemand te besteden heeft.
Ze schijnt nu ook een huis in Den Bosch te hebben. De villa verhuurt ze volgens mij als geheel, toch?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Marian verkocht haar vorige villa en woont pas sinds vorig jaar herfst in deze villa en om mee te kunnen doen met het programma B&B Vol Liefde moet je eigenaar zijn van een B&B. Marian was deze maand in Den Bosch, misschien heeft zij haar villa kunnen verhuren, ze heeft personeel, dus dat kan daar wel doorgaan ook zonder Marian.
¤ 4.000,-per week
¤ 571,- per nacht.
Ja, die bedragen zag ik op de site waar je rechtstreeks bij Marian kan boeken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze schijnt nu ook een huis in Den Bosch te hebben. De villa verhuurt ze volgens mij als geheel, toch?
Nog plek: de komende 2 weken en daarna pas in juni ‘24. Barbie’s dreamhouse loopt prima.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, die bedragen zag ik op de site waar je rechtstreeks bij Marian kan boeken.
https://www.micazu.nl/vak(...)s/villa-surga-40989/
Kouwe kermis voor de heren .......... Ze dachten vanaf heden iedere ochtend wakker te kunnen worden in hun gedroomde villa maar deze wordt in feite door de eigenaresse verhuurd aan wie maar aan de gevraagde huurpenningen kan - wilt voldoen. Mag niet hopen dat ze nu in een stacaravan te Den Bosch hoeven te vertoeven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog plek: de komende 2 weken en daarna pas in juni ‘24. Barbie’s dreamhouse loopt prima.
Woont die Ed niet in Den Bosch ook?quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze schijnt nu ook een huis in Den Bosch te hebben. De villa verhuurt ze volgens mij als geheel, toch?
030-Gaza? Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:51 schreef Bever_NL het volgende:
Je he
[..]
Ik heb hetzelfde, zie ook niet hoe zij dat heeft kunnen opbouwen / uitbouwen na het verlies van haar partner.
Maar .............. ik weet ook dat de door jou benoemde 'financiële gelukjes' maar zelden voorkomen. Om geld te verdienen moet je wel degelijk wat kunnen. Geluk kan er bijkomen, maar met alleen geluk wordt je buiten het casino niet rijk (vermogend).
Dat wegsturen van kandidaten gaat haar ook maar moeizaam af. Dus mogen ze allemaal blijven zolang ze maar geen echte aversie bij haar ontwikkelen. Tot op heden maar 1x voor gekomen. Normaal moet je in haar business redelijk snel beslissingen kunnen nemen. Ook onaangename, maar dat voor je uit blijven schuiven is er niet bij.
Ik snap overigens niet waarom ze een B&B heeft. Al die gasten met die verplichte herhalende gesprekjes........... moet er niet aan denken. Voor het geld hoeft ze het (denk ik) niet te doen .....alhoewel uiteindelijk weet je nooit wat iemand te besteden heeft. Zo'n Cayenne zegt ook niet alles. Ik ken sociale-huur buurten waar die ook voor de deur staat.
in een eerdere uitzending zij ze tegen Ed dat die huizen in haar buurtje allemaal Euro 800K + deden. Dat viel me mee want in 030-Gaza betaal je voor een ruime tweekapper ook al meer dan 8 ton.
Had onlangs een B&B in België. Kamer, ontbijt, eigenaren .... allemaal prima maar de volgende keer gewoon weer een hotel waar ik s'ochtends niet van die verplichte, correcte gesprekjes hoef te voeren.
Eigenlijk niet zo chique dat die vriendinnen wel een fatsoenlijke kamer hebben en een kandidaat (Olof) niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:39 schreef Za het volgende:
Wat meer duidelijkheid over de kamer situatie bij Marian.
Het betreft een rental villa, met 3 slaapkamers. Marian is tijdelijk in 1 daarvan getrokken, Jan bewoonde er 1 en Olof ook.
Maar toen kwam Ed, en die wilde niet delen, en Gerrie, de 2 vriendinnen en Tom stonden nog in de planning, dus om geen keuze te hoeven forceren bij Marian is Olof in dat hok gaan slapen, want het probleem zou steeds terugkeren. Plus, hij geeft blijk Marian leuk te vinden, en de kans is kleiner dat ze hem zou vragen weg te gaan bij de komst van een van de anderen.
Dat er gewoon een kamer is voor Olof, is dus niet waar.
Nee dat vind ik ook, maar ik weet niet eens zeker of die indruk werd gewekt, of dat ze s avonds naar een appt ergens gingen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk niet zo chique dat die vriendinnen wel een fatsoenlijke kamer hebben en een kandidaat (Olof) niet.
Ja, zijn eigen keuze, maar toch.
Wellicht overwintert ze er alleen een paar maanden per jaar. De rest verhuur.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ze woont toch wel in Portugal? Misschien niet in die villa, maar ergens in de buurt of op het terrein? Haar auto heeft ook een Portugees kenteken, dat krijg je ook niet zomaar.
Is hij nou veel grijzer geworden?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:30 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)joy-dansen-schiphol/
Tegenover zijn introductiefilmpjequote:Op maandag 14 augustus 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij nou veel grijzer geworden?
MOET JE BIJ ZIJN: WALTER EN JOY UIT 'B&B VOL LIEFDE' GAAN DINSDAGOCHTEND DANSEN BIJ SCHIPHOLquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:30 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)joy-dansen-schiphol/
Eens.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:41 schreef PirE het volgende:
Tom is heel druk maar wel een prima kerel.
Gekke Duitsequote:
Maar ondanks dat ze jonger is oogt ze voor hem OUD.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:51 schreef Breekfast het volgende:
Leendert ziet dit als signaal dat hij er vanavond overheen mag.
nu je het zegt! dat is wat ik zie, ik vroeg het me al af, wat er niet klopte op de een of andere manier.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ondanks dat ze jonger is oogt ze voor hem OUD.
Absoluutquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:52 schreef PirE het volgende:
Ed ziet het wel zitten, 4 weken op kosten van Marian naar Griekenland.
Dat mag hij ook, wel 3 keer.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:51 schreef Breekfast het volgende:
Leendert ziet dit als signaal dat hij er vanavond overheen mag.
Zou het in de sterren hebben gestaan?quote:
Dit zou zomaar kunnen. Als de zonnevlecht ontspannen was.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou het in de sterren hebben gestaan?
Net z’n evenbeeld. Dit zou ik voor hem uitgekozen hebben als ik alleen de oproep had gezien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:55 schreef JOHANK88 het volgende:
zij is echt wel een type voor hem, helemaal op blote voeten, ze zien ook leuk uit naast elkaar.
Die ram heet iets van Abbat oid.quote:
Puur op basis van de 1 minuut Alexandra heb ik nu al een hekel aan haar. Ze zit hoog in mijn allergie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Beeeeeeeef er komt beef tussen tantra vrouw en heks
Hier ookquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Puur op basis van de 1 minuut Alexandra heb ik nu al een hekel aan haar. Ze zit hoog in mijn allergie.
Als ik Walter was stuurde ik ze allebei naar huis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Puur op basis van de 1 minuut Alexandra heb ik nu al een hekel aan haar. Ze zit hoog in mijn allergie.
Nou ja, als je net dagen met Corina hebt gezeten, dan snap ik dit wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:05 schreef tja77 het volgende:
Sexy en uitdagend, Walter is NIKS gewend.
Corina is ze droog als een vochtvreterquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, als je net dagen met Corina hebt gezeten, dan snap ik dit wel.
Helemaal prima, niks meer aan doen.quote:
Olof doet gewoon zijn gehoorapparaten uit, merk je niks van.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Die waterpomp maakt ook echt wel een teringherrie.
Tom geeft wel om geld? Say whut?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
Tom en Ed vind ik beide types klapkopers. Olof lijkt de enige die weinig om poeha en geld geeft maar gewoon geniet van gezelligheid.
Ja echt gekquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
En Marian die een beetje verbaasd kijkt als hij zegt dat Olof op die leeftijd daar niet kan slapen.
Shelti Border Collie nerveuze hondjes.quote:
Haha, bedoel klaplopers. Tom die de verf voor het schilderij laat betalen door Marian en zij vindt dat het wel goedkoper kan, zie het gewoon voor mij, door de Action om verf. (hopelijk geen spoiler, want kijk vooruit)quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tom geeft wel om geld? Say whut?
Formaat mannelijke Fok!userquote:
Wil je ook dat iemand sorry tegen jouw buik zegt?quote:
Namens alle mannen: sorryquote:
Sorryquote:
Wie wel?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:18 schreef AgnesGru het volgende:
Hier kan ik echt niet serieus naar kijken
Nee, mijn zonnevlecht is helemaal happy.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wil je ook dat iemand sorry tegen jouw buik zegt?
met dat vreemde volk er ook bij dat stil zit te koekeloeren in een hoekje of op een gietijzeren pan tokkelt.quote:
Vreselijk. Eerst die jodelende Duitse, nu dit.quote:
Waarom zou ze ook?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Marian gaat met geen enkele man verder.
2 pakjes shagquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:24 schreef tja77 het volgende:
Godver, je kunt kantklossen met dat okselhaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |