Eh! 'Zij mag nog veel jaren werken.'quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken
Hier moeten we echt meer van weten. Een architect nog wel. Art Vanderlay.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten. Op Facebook las ik juicy ervaringen van in ieder geval 2 vrouwen die met hem gedatet hebben. Ze zijn niet positief over Harry. Een enge vent, niet leuk, een golddigger, een leugenaar, zou gezegd hebben dat ie architect was terwijl hij in een taxi reed etc. Een van zijn exen zegt handenvol geld aan hem te zijn kwijtgeraakt.
Misschien moet dit een beetje in een spoiler. Ik weet nog niks van die nieuwe man en laat me liever verrassen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten.
Dat zegt Debbie haar vriendin ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten. Op Facebook las ik juicy ervaringen van in ieder geval 2 vrouwen die met hem gedatet hebben. Ze zijn niet positief over Harry. Een enge vent, niet leuk, een golddigger, een leugenaar, zou gezegd hebben dat ie architect was terwijl hij in een taxi reed etc. Een van zijn exen zegt handenvol geld aan hem te zijn kwijtgeraakt.
Misschien juist door die screening wel daarom!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh? Linkje?
Maar heel naïef v mij misschien.. zou het programma de kandidaten niet screenen dan?
Maar ze zullen n echte oplichter toch nier mee laten doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien juist door die screening wel daarom!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken en dus pas evt. naar de Ardennen kan komen als hij statistisch gezien dood is. Wat is dat toch bij Boer zoekt vrouw en B&B dat dames denken dat een weekendrelatie (maar dat verre op en neer rijden houden ze nooit vol) of lat-relatie het antwoord is op de vraag van een man om een vaste partner. Dus dames die reageren: een VASTE relatie is: erbij wonen, eten, slapen ( z.s.m. in hetzelfde bed) en evt. werken ter plekke. En maak kerels die ver weg wonen niet doodongelukkig en ga een partner zoeken in je eigen perimeter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Dan noem je ook wat op. Als 16 jarige is je leven een feestje en heb je niks te doen behalve je school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen huis, geen baan, geen verantwoordelijkheid, niks.
Als zij 40 uur per week werkt en Leendert niet weg van de B&B kan, is hij realistisch genoeg om zich af te vragen hoe vaak hij haar zal zien. (Geen idee wat de afstand exact is, hij mompelde daar al over alsof ze ver weg in NL zit.)
Maar die harde eis was wel handig geweest om aan te geven, ja. Aan de andere kant: als ik een oproep van iemand in het buitenland zie ga ik er eigenlijk vanuit dat iemand mij wel na een jaar graag ziet verhuizen.
Ieder z’n eigen perspectief.
Leendert is ook de jongste niet meer, die hoopt nog lang te genieten van die nieuwe partner.
En dat “ranzig hol in de Ardennen” reageren de vrouw gewoon zelf op.
Als je dat niet aanstaat moet je er niet op reageren.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 12-08-2023 12:16:15 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Geen spoiler, dat zei ze.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet dit een beetje in een spoiler. Ik weet nog niks van die nieuwe man en laat me liever verrassen.
Oooh zo benieuwd nu! Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Dan moeten die mannen ook eens een realistische verwachting hebben van de leeftijd van de betreffende dames. Leendert kan er niet vanuit gaan dat een partner met nog een paar jaar mooie loopbaan te gaan, haar spullen pakt om alles achter te laten en mede-B&B-eigenaar (<--?) te worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken en dus pas evt. naar de Ardennen kan komen als hij statistisch gezien dood is. Wat is dat toch bij Boer zoekt vrouw en B&B dat dames denken dat een weekendrelatie (maar dat verre op en neer rijden houden ze nooit vol) of lat-relatie het antwoord is op de vraag van een man om een vaste partner. Dus dames die reageren: een VASTE relatie is: erbij wonen, eten, slapen ( z.s.m. in hetzelfde bed) en evt. werken ter plekke. En maak kerels die ver weg wonen niet doodongelukkig en ga een partner zoeken in je eigen perimeter.
Die kent hem?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat zegt Debbie haar vriendin ook
Topicreeks: B&B Vol Liefdequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe kom ik bij het topic van de eerste aflevering van BB vol liefde? Heb al gezocht maar zie niet verder terug dan 36...
Ah thank you!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Topicreeks: B&B Vol Liefde
Onderaan is de 1e.
Oh wacht...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Topicreeks: B&B Vol Liefde
Onderaan is de 1e.
Dit is zeker geen spoiler, ik citeer hier een uitspraak van Debbie in de aflevering van gisteren. Daarin besprak Debbie dit met haar vriendin!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet dit een beetje in een spoiler. Ik weet nog niks van die nieuwe man en laat me liever verrassen.
https://m.facebook.com/gr(...)t_id=682303400602728quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooh zo benieuwd nu! Heb je een linkje?
Ik heb sowieso een hekel - bij voorbaat - aan Harry.
Allemaal vanwegePaul
was er ff ingedoken, Facebook staat vol met verhalen van exen. Soort oplichting/ leugens/ golddigger etc. Als 1 iemand het zegt kan het nog een boze ex zijn, maar als zoveel mensen het bevestigen.... run forest run!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:16 schreef Aventura het volgende:
Ik citeer hier 1 ex: (Ingrid de Jong): klopt allemaal.... Ik ben ook één van zijn 'relaties'. Hij heeft me zelfs aan de kant gezet vlak voor de opnames begonnen..... Maar er waren al veel rode vlaggen daarvoor dus ik ben dolblij dat ik van hem af ben. Een arrogant zelfingenomen mannetje die uit is op geld en status.“
En hierna reageert er nog een andere ex.
Er zijn er nog een paar:quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jan heb ik níet gemist. Vreselijk.![]()
Goed nagedaan allemaal.
In spoiler zetten als het toch een preview is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:51 schreef Za het volgende:
Mag ik een stukje Tom posten, waarvan een deel een preview is (geen spoiler maar een kleine vooruitblik?) Ik word zo melig van die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |