Ja, straks!quote:
Teruggekeken. Vond de eerste 6 afleveringen echt niks, inmiddels erg leuk. Nog 2 weken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb je alles in sneltreinvaart teruggekeken of heb je op vakantie ook gekeken?
Kwam wat traag op gang idd. Alleen bij Walter was het meteen al wel boeiend maar ook ergerlijke tv.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teruggekeken. Vond de eerste 6 afleveringen echt niks, inmiddels erg leuk. Nog 2 weken!
Ik en ook veel later gaan kijken , het boeide me niet echt , nu vind ik wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kwam wat traag op gang idd. Alleen bij Walter was het meteen al wel boeiend maar ook ergerlijke tv.
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Marian heeft een soort Chiara Ferragni bloesje.
Misschien een pluspunt, dan kruipt hij niet gelijk bij haar in bed op de 1e avond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. Leendert vindt haar niet aantrekkelijk.
Saai hokquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begrijp Ed wel.
De kustlijn van de Algarve + de Cayenne = verkocht
Leuke baan erbij, ik kom er zo een half jaar wonen. Zeker in de winter.quote:
Portugal zeker. Maar die Cayenne voegt niet zoveel toequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke baan erbij, ik kom er zo een half jaar wonen. Zeker in de winter.
Liever een Carrera maar dat rijdt daar voor geen meter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Portugal zeker. Maar die Cayenne voegt niet zoveel toe
Ik schreef het vanochtend: straks stuurt ze zowel Ed als Olof naar huis.quote:
En die zwerver?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schreef het vanochtend: straks stuurt ze zowel Ed als Olof naar huis.
Die boer uit Groningen wel eerder.quote:
En de kelder is ook al gereserveerd voor Niesjequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Niet Thalia haar kamer. Hou op met me.
Alleendert!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:12 schreef PirE het volgende:
Alleendert zit binnenkort weer achter de piano.
Echt hè?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
is er eens iemand dolenthousiast over die gribus tempel van hem, ziet leendert het niet zitten.
Joy ook. De rest niet. Al stuurt Marjan niemand weg. Dat kan ze niet. Ze wonen er nog. Als vrienden. Olof nog altijd in de machine kamer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh. Bram gaat wel met iemand eindigen.
Dan is het seizoen nog gered.
Carolien lijkt echt goed bij hem te passen. Nu maar hopen dat hij niet weer zo vreselijk bot gaat doen en zij afknapt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh. Bram gaat wel met iemand eindigen.
Dan is het seizoen nog gered.
Dit past idd prima.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Carolien lijkt echt goed bij hem te passen. Nu maar hopen dat hij niet weer zo vreselijk bot gaat doen en zij afknapt.
Als die het voor het eten doet kan hij de pizza nog met vlees beleggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:21 schreef JOHANK88 het volgende:
dit komt leendert goed uit, ze moet nog 7 jaar werken. goede reden om weg te sturen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die het voor het eten doet kan hij de pizza nog met vlees beleggen.
Ik wist het.quote:
dat is vast door zijn hoofd gegaan! waarschijnlijk toen zij zei "dit is een perfect moment"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die het voor het eten doet kan hij de pizza nog met vlees beleggen.
Heftige stem na een lange dag.quote:
Ik zie nu een trio voor mequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Daar heeft die vriendin wel gelijk in. Beetje reuring. Want uit het trio komt weinig.
Die zittende gitaar zit toch naast Debbie en Paul? Of bedoel je die Groninger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Och ik dacht de gitaarman komt voor Debbie...... Dit is toch meer een Debbie kandidaat dan een Marian kandidaat?
Joy zoekt een wappie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
interessant stukje over Joy in dagblad De Limburger. het zit achter een betaalmuur maar dit is wel een sappig stukje
Ik denk dat deelnemers wel een x aantal kandidaten uit de filmpjes moeten kiezen. Anders zou het programma nooit 7 weken (kunnen) duren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:40 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik lees sowieso alle topics hierover mee, maar ik snap Leendert echt niet, hij heeft haar uiteindelijk toch zelf uitgekozen, waarom kiest hij dan een vrouw uit die hij niet aantrekkelijk vindt?
Ik heb al wat afleveringen vooruit gekeken en dit beeld valt nu wel volledig samen met uitspraken die hij nog gaat doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
interessant stukje over Joy in dagblad De Limburger. het zit achter een betaalmuur maar dit is wel een sappig stukje
dat ik vast wel even mag knippen en plakken:
- Artikel verwijderd -
link naar artikel:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230811_95250201
Je kunt mij niet wijsmaken dat het Kees van Kooten niet is. Jemig de pemig.quote:
Excuus! Dit wist ik niet, maar ik weet het nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
dat ik vast wel even mag knippen en plakken:
- Nee, artikelen die achter betaalmuren zitten, mogen hier op geen enkele manier geplaatst worden -
link naar artikel:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230811_95250201
Que?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Marian heeft een soort Chiara Ferragni bloesje.
Hehehehehehehehehequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:14 schreef Clubman het volgende:
ik kan dat guh guh guh zenuwenlachje van Bram echt niet meer horen.
Misschien een keer gevallen en zijn tand gestoten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:35 schreef hierissieweer het volgende:
Iemamd het ook opgevallen dat Joy een zwart omrande linker voortand heeft?
Ik vind vieze tanden zo'n afknapper! Zeker bij zo'n jong iemand, hoe krijg je het voor elkaar?
Mwa, eerder een kroon die niet meer schoon isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:48 schreef Clubman het volgende:
[..]
Misschien een keer gevallen en zijn tand gestoten?
Huh? Linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat Debbie op Harry wil wachten. Op Facebook las ik juicy ervaringen van in ieder geval 2 vrouwen die met hem gedatet hebben. Ze zijn niet positief over Harry. Een enge vent, niet leuk, een golddigger, een leugenaar, zou gezegd hebben dat ie architect was terwijl hij in een taxi reed etc. Een van zijn exen zegt handenvol geld aan hem te zijn kwijtgeraakt.
Ze zei ook heel nadrukkelijk alles los te laten en gewoon te genieten van die paar dagenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef Battlecruiser het volgende:
Leendert heeft nu al 2x een dame gehad die nog veel jaren moet werken en dus pas evt. naar de Ardennen kan komen als hij statistisch gezien dood is. Wat is dat toch bij Boer zoekt vrouw en B&B dat dames denken dat een weekendrelatie (maar dat verre op en neer rijden houden ze nooit vol) of lat-relatie het antwoord is op de vraag van een man om een vaste partner. Dus dames die reageren: een VASTE relatie is: erbij wonen, eten, slapen ( z.s.m. in hetzelfde bed) en evt. werken ter plekke. En maak kerels die ver weg wonen niet doodongelukkig en ga een partner zoeken in je eigen perimeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |