Ja, straks!quote:
Teruggekeken. Vond de eerste 6 afleveringen echt niks, inmiddels erg leuk. Nog 2 weken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb je alles in sneltreinvaart teruggekeken of heb je op vakantie ook gekeken?
Kwam wat traag op gang idd. Alleen bij Walter was het meteen al wel boeiend maar ook ergerlijke tv.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teruggekeken. Vond de eerste 6 afleveringen echt niks, inmiddels erg leuk. Nog 2 weken!
Ik en ook veel later gaan kijken , het boeide me niet echt , nu vind ik wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kwam wat traag op gang idd. Alleen bij Walter was het meteen al wel boeiend maar ook ergerlijke tv.
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Marian heeft een soort Chiara Ferragni bloesje.
Misschien een pluspunt, dan kruipt hij niet gelijk bij haar in bed op de 1e avond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. Leendert vindt haar niet aantrekkelijk.
Saai hokquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begrijp Ed wel.
De kustlijn van de Algarve + de Cayenne = verkocht
Leuke baan erbij, ik kom er zo een half jaar wonen. Zeker in de winter.quote:
Portugal zeker. Maar die Cayenne voegt niet zoveel toequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke baan erbij, ik kom er zo een half jaar wonen. Zeker in de winter.
Liever een Carrera maar dat rijdt daar voor geen meter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Portugal zeker. Maar die Cayenne voegt niet zoveel toe
Ik schreef het vanochtend: straks stuurt ze zowel Ed als Olof naar huis.quote:
En die zwerver?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schreef het vanochtend: straks stuurt ze zowel Ed als Olof naar huis.
Die boer uit Groningen wel eerder.quote:
En de kelder is ook al gereserveerd voor Niesjequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Niet Thalia haar kamer. Hou op met me.
Alleendert!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:12 schreef PirE het volgende:
Alleendert zit binnenkort weer achter de piano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |