Er zijn er nog een paar:quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jan heb ik níet gemist. Vreselijk.![]()
Goed nagedaan allemaal.
In spoiler zetten als het toch een preview is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:51 schreef Za het volgende:
Mag ik een stukje Tom posten, waarvan een deel een preview is (geen spoiler maar een kleine vooruitblik?) Ik word zo melig van die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook op Facebook dat hij zijn uiterlijk helemaal heeft veranderd nu. Baard en snor zijn weg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
was er ff ingedoken, Facebook staat vol met verhalen van exen. Soort oplichting/ leugens/ golddigger etc. Als 1 iemand het zegt kan het nog een boze ex zijn, maar als zoveel mensen het bevestigen.... run forest run!
òh?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik zie ook op Facebook dat hij zijn uiterlijk helemaal heeft veranderd nu. Baard en snor zijn weg.
Als je op het profiel van die ex klikt en je kijkt bij haar foto’s dan reageert Harry op een foto in de carnavalsperiode van haar. En dan kun je weer op zijn profiel klikken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
òh?
dat heb ik dan weer gemist
Waar staat dit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:16 schreef Aventura het volgende:
Ik citeer hier 1 ex: (Ingrid de Jong): klopt allemaal.... Ik ben ook één van zijn 'relaties'. Hij heeft me zelfs aan de kant gezet vlak voor de opnames begonnen..... Maar er waren al veel rode vlaggen daarvoor dus ik ben dolblij dat ik van hem af ben. Een arrogant zelfingenomen mannetje die uit is op geld en status.“
En hierna reageert er nog een andere ex en andere dames die door hem zijn benaderd en/of hem gedatet hebben.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij kiest ze toch zelf uit? Maar nee, het ligt aan die dames die hem doodongelukkig komen maken, want Leendert heeft geen enkele verantwoordelijkheid in deze kwestie als je jou moet geloven en ligt het allemaal aan de dames die op hem schrijven.
Of hij het nadrukkelijk aan heeft gegeven in zijn oproep weet ik niet, maar als het zo'n harde eis is, is het wel dom om dat niet te doen. Uitgaan dat mensen denken in dezelfde generalisaties als jij is hopeloos naïef na je 25e, dus zoiets moet je dan expliciet aangeven.
Ik vind het juist vergezocht om die dames doodongelukkig te maken door te verlangen dat ze alles wel even opgeven voor een ranzig hol in de Ardennen. Als het uiteindelijk niet werkt trekken zij aan het kortste eind tenzij ze toch al vrijwel niets te verliezen hebben zoals bij Thalia misschien het geval is. Snap wel dat ze niet warm lopen voor patriarchale Leendert die eigenlijk een schoonmaakster zoekt.Ja, hij kiest ze zelf uit, maar die dames zeggen ban tevoren niet dat ze helemaal niet van plan zijn om de eerste jaren bij hem te gaan wonen. Ze plegen dus gewoon bedrog. Enne 150 km is wel erg optimistisch hoor, het is vanaf midden Nederland ruim 300 km. Met de huidige verkeersdrukte en kilometerkosten is het wel erg naïef om daaraan te beginnen. Bovendien is een lat-relatie onzin als Leendert doodeenvoudig heeft aangegeven een VASTE partner te willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn 'anne' is ook erg grappigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar:
https://www.instagram.com/maxvandenburg/
Ik ook niet maar je kan het in de post van Za wel aanklikkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:18 schreef lily het volgende:
Ik heb geen instagram account dus dat kan ik niet zien.
Waarom heeft 'ie dan niet op Marian ingeschreven?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
was er ff ingedoken, Facebook staat vol met verhalen van exen. Soort oplichting/ leugens/ golddigger etc. Als 1 iemand het zegt kan het nog een boze ex zijn, maar als zoveel mensen het bevestigen.... run forest run!
Leendert is vooral met de mimiek spot-on.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan het in de post van Za wel aanklikken
Vindt de Costa leuker dan de prachtige Algarve.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie dan niet op Marian ingeschreven?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:18 schreef lily het volgende:
Ik heb geen instagram account dus dat kan ik niet zien.
Zoooo, dat zijn wat stevige verhalen over dit heerschap, en vanuit verschillende hoeken. Hopelijk prikt Debbie door zijn praatjes heen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/gr(...)t_id=682303400602728
Dat heeft hij misschien wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Whehehe. Spreid je kansen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat heeft hij misschien wel.
Ook geniaal. Dat opgetilde open mondje.quote:
Heel goed jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dat telefoontje van ‘Leendert’ naar ‘Thalia’ met Iris die mensen ook altijd nadoet.
Kan wel maar dan moet ik inloggen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan het in de post van Za wel aanklikken
YouTube?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:42 schreef lily het volgende:
[..]
Kan wel maar dan moet ik inloggen?
Ah, YouTube heb ik wel. De laatste linkjes doen het wel. Thx
Vandelay.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hier moeten we echt meer van weten. Een architect nog wel. Art Vanderlay.
Sorry, hardop moeten lachen om deze imitator, hij zou er zijn beroep (oh wacht, dat doet al, haha) van kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar:
https://www.instagram.com/maxvandenburg/
Dit: Bever_NL in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #49 - Alle liefdes verzamelen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begrijp Ed wel.
De kustlijn van de Algarve + de Cayenne = verkocht
Het is een salesman. Glad. Die is er voor de euro's van Marian.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel vooral heel weinig bij Ed. Ik geloof dat ik hem een nietsige man vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |