abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:44:42 #251
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210245228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef cafca het volgende:

[..]
Inderdaad. Aardige man, zit niks verkeerds in, maar verder ook niet veel ;)
Nee :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:18:34 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210245482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:59 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Geen idee :P Aardige man, niet te verstaan en ik vind hem ook niet echt heel erg interessant verder.
Ik vind hem zelfs een tikkeltje saai. Lief zal hij ongetwijfeld zijn. Maar goed, ik versta hem niet dus misschien zegt hij wel hele interessante dingen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar Suus gebruikt nu amper Engelse woordjes. Het was alleen die chillsick kennismaking.
Mwah ze gebruikt nog wel vaak chill, en Bram neemt dat van haar over. Maar het is zeker minder ja :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:05 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hij zegt nooit een verkeerd woord... of wel maar dan verstaan we het niet.
Ja precies _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:26:35 #253
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210245540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:18 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind hem zelfs een tikkeltje saai. Lief zal hij ongetwijfeld zijn. Maar goed, ik versta hem niet dus misschien zegt hij wel hele interessante dingen :P
[..]
Mwah ze gebruikt nog wel vaak chill, en Bram neemt dat van haar over. Maar het is zeker minder ja :Y
[..]
Ja precies _O-
Hij doet alles voor haar, neemt genoegen met de kruimels (kamer/bed maar ook in de aandacht.
Naast dat hij onverstaanbaar is, vind ik dát ook raar :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210245601
quote:
- spoiler verwijderd -
Dit stukje heb ik op tv nog niet voorbij zien komen (jij kijkt vooruit op Videoland?), dus weet niet in welke context het gezegd is, maar zou het niet een vreemd soort sarcasme kunnen zijn? Petri komt vaker bot uit de hoek, maar aan haar ogen zie ik wel of ze het meent of niet

[ Bericht 47% gewijzigd door MadMaster op 11-08-2023 09:58:34 ]
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:44:43 #255
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210245671
quote:
- spoiler verwijderd -
Het is bijna alsof ze mensen(of mannen :+ ) bewust op afstand houdt
Ergens snap ik dát dan nog wel , maar ik vind haar heel erg negatief en ook vaak onbeschoft /neerbuigend tegen de mannen.
Ik snap dat niet.

[ Bericht 44% gewijzigd door MadMaster op 11-08-2023 09:58:44 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210245844
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:44 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het is bijna alsof ze mensen(of mannen :+ ) bewust op afstand houdt
Ergens snap ik dát dan nog wel , maar ik vind haar heel erg negatief en ook vaak onbeschoft /neerbuigend tegen de mannen.
Ik snap dat niet.
Zonder te willen generaliseren ;) : Typisch gedrag van een gescheiden vrouw die zich door haar ex-man benadeeld voelt en dit afreageert op alle "mannen". Beetje zoals de incels (op internet) reageren op alle vrouwen :P
pi_210245846
Han kijkt zeker nooit in de spiegel
pi_210245867
Ik zit me wel eens af te vragen of Marian niet in de laatste week zowel Olof als Ed naar huis zal gaan sturen.

Bij Olof lijkt het me vriendschap. Maar is Ed zoveel meer? Of het blijft allemaal lowkey omdat ze telkens in een groepje zitten. Ed vindt Marian leuk, maar wil Marian Ed echt voor een relatie?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210245871
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:04 schreef Battlecruiser het volgende:
Han kijkt zeker nooit in de spiegel
Meer dan haar kammen kan hij niet doen? :+
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:11:54 #260
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210245885
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:

[..]
Zonder te willen generaliseren ;) : Typisch gedrag van een gescheiden vrouw die zich door haar ex-man benadeeld voelt en dit afreageert op alle "mannen". Beetje zoals de incels (op internet) reageren op alle vrouwen :P
Het is idd typisch gedrag wat afstoot :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210245914
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik denk iets anders:

Ik denk eerder een vrouw die áltijd roept wat ze denkt. Gewoon haar eigen karakter. Zoiets zei ze bij een item in Boulevard: “zo ben ik nou eenmaal.”
Want door een slechte relatie word je niet automatisch vreselijk mondig.

En verder gefrustreerd dat er geen aantrekkelijke mannen komen, van die paar mannen die er komen. :) Ja, dan valt een programma maken tegen.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:18:11 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210245930
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk iets anders:

Ik denk eerder een vrouw die áltijd roept wat ze denkt. Gewoon haar eigen karakter. Zoiets zei ze bij een item in Boulevard: “zo ben ik nou eenmaal.”

En verder gefrustreerd dat er geen aantrekkelijke mannen komen, van die paar mannen die er komen. :) Ja, dan valt een programma maken tegen.
Onbeschoft en asociaal zijn is niet je karakter, da's een bewuste keus.
Laffe huichelaar
pi_210245969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Onbeschoft en asociaal zijn is niet je karakter, da's een bewuste keus.
Ze roept bij alles wat ze denkt.
Hart op de tong hebben is toch gewoon je karakter.
Zelfs mensen met veel normen en waarden kunnen de hele dag roepen wat ze denken.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:23:20 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210245981
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze roept bij alles wat ze denkt.
Hart op de tong hebben is toch gewoon je karakter.
Zelfs mensen met veel normen en waarden kunnen de hele dag roepen wat ze denken.
Mensen schofferen is niet 'het hart op de tong hebben' maar gewoon mensen schofferen.

Je kan zeggen wat je denkt zonder onbeschoft te zijn, de woordkeuze is precies dat, een keuze
Laffe huichelaar
pi_210246127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk iets anders:

Nou, ik heb toch wel idee dat ze vooral de negatieve aspecten er probeert uit te pikken om daarover te roepen wat ze denkt.

Dat is ook wel een stukje karakter idd: de één ziet alles positief (Olof), de ander ziet alles eerder negatief

En tja, ze heeft de mannen gezien en zelf uitgekozen, dus ze weet een beetje wat te verwachten
pi_210246185
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Mensen schofferen is niet 'het hart op de tong hebben' maar gewoon mensen schofferen.

Je kan zeggen wat je denkt zonder onbeschoft te zijn, de woordkeuze is precies dat, een keuze
Ja eens, maar ook weer niet.

Als je niet het karakter hebt om continu iets te vinden, komt het niet eens op fatsoen aan. :)
Ik heb niet de behoefte om alles en iedereen in het dagelijks leven op een weegschaal te leggen. Dus ik hoef me niet in te houden.

En als ik wel ergens iets van vind, dan komt het idd aan op fatsoen. Dus ik geef zelden uit mezelf m’n mening.

Petri kan dingen ook fatsoenlijk formuleren, maar toch blijft ze een botte hark. Met het hart op de tong. :)
pi_210246211
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:38 schreef cafca het volgende:

[..]
Nou, ik heb toch wel idee dat ze vooral de negatieve aspecten er probeert uit te pikken om daarover te roepen wat ze denkt.
Het zou idd ook dat kunnen zijn. :) Al betwijfel ik of ze in een intens gelukkig leven ook niet een lompe hark is.

quote:
En tja, ze heeft de mannen gezien en zelf uitgekozen, dus ze weet een beetje wat te verwachten
Maar je kunt niet afhaken als je de filmpjes niet leuk vindt. Maar daar heeft ze zelf voor gekozen. Misschien had ze een geromantiseerd beeld.
  Vis een optie? vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:59:58 #268
70532 loveli
N
pi_210246335
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ingrid deed dat tenminste niet in iemands gezicht.
crap in = crap out
pi_210246599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat je dit seizoen te saai vindt: welke deelnemers waren voor jou vorig seizoen dan de kers op de taart? @:dkup
Astrid
Italo Hans met zijn ex-vrouw en deelneemsters
SOONY
pi_210246668
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me wel eens af te vragen of Marian niet in de laatste week zowel Olof als Ed naar huis zal gaan sturen.

Bij Olof lijkt het me vriendschap. Maar is Ed zoveel meer? Of het blijft allemaal lowkey omdat ze telkens in een groepje zitten. Ed vindt Marian leuk, maar wil Marian Ed echt voor een relatie?
Nou vraag me echt af of Ed haar wel leuk vindt hoor…
pi_210247134
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:38 schreef Magica het volgende:

[..]
Nou vraag me echt af of Ed haar wel leuk vindt hoor…
Ed zal haar vermogen wel leuk vinden.
pi_210247136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:29 schreef DKUp het volgende:

[..]
Astrid
Italo Hans met zijn ex-vrouw en deelneemsters
Astrid inderdaad een goed voorbeeld van een labiele vrouw op leeftijd die je leven tot een hel kan maken.
pi_210247174
Han: Deed me denken aan een wandelend Michelin mannetje

Bram: Kan in het zicht van risico beheersing beter kiezen voor de wat oudere - volwassen dame. Suus heeft als voordeel dat ze regelmatig wel even weg wilt wat Bram 'zeer' op prijs stelt. Hij kan volgens mij redelijk snel in een melt-down gaan als de opnamen over zijn en hij met iemand opgescheept komt te zitten, die vroeg of laat ook haar eigen inbreng wilt hebben.
Deze hoeft niet altijd te stroken met Bram's visie dat de zaadjes in een bedje, op hun ruggetje, afwisselend linksom & rechtsom gepland moeten worden. De man heeft namelijk de afgelopen jaren louter compromissen met de natuur hoeven sluiten maar niet meer met 'mensen'. Los hiervan zag ik bij Suus (op de grond liggend, wachtend op Bram terugkerend van z'n date) een pakje een pakje sigaretten in beeld liggen. Dat vind ik zo niet passen bij deze levensstijl.

Say-Cheese snackbarhouder Martijn: Iemand vroeg zich af waarom hij daar zit terwijl bijna niets hem boeit maar wel vermoeid. De reis van een gelukszoeker die kant op is vaak een financieel one-way ticket en daarnaast enigszins liefde oud-papierwerk.
Zoals ik al eerder schreef, vrijwel zeker is hij gezien Thaise real-estate-eigendom wetgeving zelf geen eigenaar van het pand. Dus heeft geen harde waarde in bezit maar moet wel maandelijkse huur dan wel pacht ophoesten. Met de omzet op Thais niveau (American breakfast aldaar ~2.60 Euro) kan je geen vermogen opbouwen waar je hier bij terugkeer naar NL iets aan hebt. Daar is het misschien nog wel aardig, maar hier is het niet meer dan zakgeld. Terugkeer betekent vaak dan dat je zonder noemenswaardige financiële middelen thuis komt. En dat op die leeftijd.
Dus doorgaan is vaak de enige optie. Als je na jaren weer eens terugkomt op een plek dan zie je regelmatig dat deze verdwenen is of een andere eigenaar heeft. Het is 7 dagen per week werken, dan wel degene die voor je werken in de gaten houden. Je kan dat vrijwel nooit aan een ander overlaten. Eerder schreef ik dat het vaak 'blue collar workers' zijn met beperkte financiële middelen, die daar als gelukszoeker neerstrijken. Als je er gezeten hebt op basis van expatregeling(NL++ salaris en vergoedingen) dan kijk je met een helikopterview naar dit soort avonturen. Ziet de risico's en de smalle bandbreedtes waarop men opereert. Dit lijkt dan misschien voor een buitenstaander een hoofdprijs in de tropen, maar dat hoeft het zeker niet zo te zijn. Je ziet ook wel dat de eigenaar een bar begint omdat hij zelf van de drank houdt en op deze manier z'n eigen hobby onder de zon hoopt te financieren. Dit lijkt me bij Martijn niet het geval maar ik heb wel een tip voor hem: Stop met roken en misschien nog wel belangrijker, verlies gewicht. Vergeleken met een vroegere foto, is hij redelijk ontploft. Iets verder op deze leeftijd gaat zich dat vroeg of laat wreken met kleine kwaaltjes, oplopend naar suiker etc etc. Verder scheelt het natuurlijk ook een paar wasjes van die handdoekjes waar hij zichzelf de godganse dag mee staat te deppen.

Debby & Paul: Deb is wegens gewoon zeer slecht bij haar passend kandidaten-materiaal, veroordeeld tot Paul <mocht zij coûte que coûte iemand willen kiezen>. Er is helemaal niets mis aan Paul maar meer dan Debby's 'begrijpende neef' zou hij in een competitief landschap niet zijn geworden.

Marian: Haar blijf ik een leuke, niet complex, stoere vrouw vinden maar die over-sympathieke, met zelfvertrouwen overgoten, gladde sales begint zo langzamerhand mijn irritatiezone te bewerken. Ik ken dit soort mannen en kan een minachtende glimlach niet van mijn gezicht halen. Hij zit daar zelfvoldaan achter het stuur van die Cayenne alsof hij hem zelf heeft aangeschaft van iemand anders geld. Olof is een soort perfecte bankzitter die nooit klaagt. Hij weet deze rol met een ongekend gemak uit te voeren waarmee hij zichzelf uiteindelijk diskwalificeert

Walter: Genoeg geschreven over deze (wannabe) sekteleider van kwetsbare, jonge, aantrekkelijke dames. Z'n business heeft met het meedoen hieraan volgens mij de meeste averij opgelopen, maar je zal ze de kost moeten geven die na het zien van deze uitzendingen denken Walter nodig te hebben, om innerlijk geluk bij zichzelf te kunnen vinden. Voor hen een geruststellende gedachte: 'Walter zal er voor hen zijn'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 11-08-2023 13:10:35 ]
pi_210247208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Ingrid deed dat tenminste niet in iemands gezicht.
Nee maar dat zou ik dan weer achterbaks noemen. In je gezicht aardig doen maar erna iemand helemaal de grond in boren. Ook leuk als een Corina dat thuis terugziet. Dan zou ik me bij alles afvragen: meent ze (Ingrid) dit nu of zegt ze maar wat.
Bij Petri weet je wel waar je aan toe bent.

Buiten dat alles is het natuurlijk allemaal knap gemonteerd dus we krijgen vooral de botte Petri te zien
pi_210247497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:27 schreef Bever_NL het volgende:
Los hiervan zag ik bij Suus (op de grond liggend, wachtend op Bram terugkerend van z'n date) een pakje een pakje sigaretten in beeld liggen. Dat vind ik zo niet passen bij deze levensstijl.

Juist wel. Bijna alle alto's roken en blowen. Het gaat hun niet om gezond leven, maar goed voor de natuur en het milieu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')