Zou het in de sterren hebben gestaan?quote:
Dit zou zomaar kunnen. Als de zonnevlecht ontspannen was.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou het in de sterren hebben gestaan?
Net z’n evenbeeld. Dit zou ik voor hem uitgekozen hebben als ik alleen de oproep had gezien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:55 schreef JOHANK88 het volgende:
zij is echt wel een type voor hem, helemaal op blote voeten, ze zien ook leuk uit naast elkaar.
Die ram heet iets van Abbat oid.quote:
Puur op basis van de 1 minuut Alexandra heb ik nu al een hekel aan haar. Ze zit hoog in mijn allergie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Beeeeeeeef er komt beef tussen tantra vrouw en heks
Hier ookquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Puur op basis van de 1 minuut Alexandra heb ik nu al een hekel aan haar. Ze zit hoog in mijn allergie.
Als ik Walter was stuurde ik ze allebei naar huis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Puur op basis van de 1 minuut Alexandra heb ik nu al een hekel aan haar. Ze zit hoog in mijn allergie.
Nou ja, als je net dagen met Corina hebt gezeten, dan snap ik dit wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:05 schreef tja77 het volgende:
Sexy en uitdagend, Walter is NIKS gewend.
Corina is ze droog als een vochtvreterquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, als je net dagen met Corina hebt gezeten, dan snap ik dit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |