Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Sas lult voor de vorm met ze mee( mag ik hopen)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:04 schreef IkFok het volgende:
Wendy zegt nu gaan die 2 tegen elkaar . Volgens mij bedoelde ze Isaac en Marciano (in gesprek met Mirthe)
sas en bern zeiden dat net ook al, maar zijn bang dat het dan geen duel wordt.zou flauw zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:04 schreef IkFok het volgende:
Wendy zegt nu gaan die 2 tegen elkaar . Volgens mij bedoelde ze Isaac en Marciano
Awww zo gaat ze nietcwinnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?
Zo nee, ze wilde unaniem dat Wendy eruit ging, het was genoeg geweest met haar.
Dat is het gevaar, 1 genomineerde kan bij overleving een ander wegsturen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sas en bern zeiden dat net ook al, maar zijn bang dat het dan geen duel wordt.zou flauw zijn
Ze hebben gewoon op haar gestemd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Bern hebben nooit tegen Wendy gezegd dat ze niet op haar zouden stemmen.
De bro's wel. Terwijl ze dat nul,nul meenden
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef IkFok het volgende:
Zelfs zonder de stem van Wendy kunnen ze er al voor zorgen dat de 2 Bro's tegen elkaar gaan de volgende keer
Ze probeerde haar eigen hachie te redden door de namen van Mirthe,Bern en ik geloof Erik op de stip te zettenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom was Wendy nou sneaky?
En je vergeet de gave om iets 3 keer achter elkaar in 1 zin te herhalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.
Je, en groep Ice 2 stemmen op Wendy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef IkFok het volgende:
Zelfs zonder de stem van Wendy kunnen ze er al voor zorgen dat de 2 Bro's tegen elkaar gaan de volgende keer
Groep sacha 3 en 2 stemmen op de bro's
En weer gaat het liegen beginnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
MARCIANO liegen, Wendy heft niet gezegd dat ze tegen Bern wilde, maar Ruppie wilden tegen Bern
ze gaan er vanuit dat het 1 can hen tegen wendy gaat wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En weer gaat het liegen beginnen.
Zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Ging Isaac nu steeds hoesten als Wendy een blok vast pakte
Mirthe en Wendy hebben het er nu over
Dat hebben we steeds gedacht, maar is er tot nu toe niet van gekomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk uit naar de volgende eliminatie het kan niet anders dan dat een van de bro's dan weg gespeeld wordt dan is
jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Kan niet anders want ze zitten nog maar met 2 man in dat team.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat hebben we steeds gedacht, maar is er tot nu toe niet van gekomen.![]()
Ik verwacht ff niets meer, kan ik ook niet teleurgesteld worden
Maar waarom is dat sneaky? Iedereen zet iemand anders er op in de hoop er zelf niet op te staan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze probeerde haar eigen hachie te redden door de namen van Mirthe,Bern en ik geloof Erik op de stip te zetten
Of t is n signaal naar de regie.. dat is t eerder geweest toen er ingegrepen moest worden bij heel dronken mensen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:07 schreef humpty het volgende:
Isaac komt binnen en direct weer in de camera kijken
daar mogen ze van mij ook een boete opzetten
Hopelijk is de rest slimmer maar goed, Isaac zal het toch wel weer voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze gaan er vanuit dat het 1 can hen tegen wendy gaat worden
Zeker een talentquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.
Precies ditquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom is dat sneaky? Iedereen zet iemand anders er op in de hoop er zelf niet op te staan?
vind het maar niks dat wendy op een aparte slaapkamer gaat liggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk is de rest slimmer maar goed, Isaac zal het toch wel weer voor elkaar krijgen.
En zeker in deze fase van het spelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom is dat sneaky? Iedereen zet iemand anders er op in de hoop er zelf niet op te staan?
Das waar, maar toch...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet anders want ze zitten nog maar met 2 man in dat team.
Nee volgens mij als rupi er een pakte die niet goed was zei Wendy tegen Mirthe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Bern ligt er ook nogquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vind het maar niks dat wendy op een aparte slaapkamer gaat liggen
Precies... zie weinig andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
En zeker in deze fase van het spel
Ik vond het sneaky wat ze deed. Horen waar het ene team op ging en dan snel naar het andere team rennenquote:
bern heeft bed op k1 maar slaapt bij sas op k2quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet. hoorde wendy net tegen myrthe zeggen dat ze vanavond alleen ligt
Officieel staat zn bed daar nog wel, maar hij slaapt toch samen met Sasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet. hoorde wendy net tegen myrthe zeggen dat ze vanavond alleen ligt
denk dat Rup denkt 'mooi dat gezwets van die broos hoef ik nu ook niet meer aan te horen'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:15 schreef chufi het volgende:
Waarom houdt ICE een peptalk tegen Rupi ? Echt ik kan die gast niet meer horen nu ...
Wtfquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Hij wilde altijd dat Isaac ging winnen, wat heb ik gemistquote:
veel teruggekeken denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij wilde altijd dat Isaac ging winnen, wat heb ik gemist
Yep ze is nu echt bij groep sasha. Ze is klaar met de Bro's, ze heeft ze nu eindelijk goed door.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:17 schreef juul. het volgende:
Zou Wendy nou eindelijk haar groep kiezen, ze klinkt vast besloten
Oh wat is het toch een sneakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee volgens mij als rupi er een pakte die niet goed was zei Wendy tegen Mirthe.
Oeps ja, was ik even vergeten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Officieel staat zn bed daar nog wel, maar hij slaapt toch samen met Sas
zoiets idd ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
ALs he t 3-2-2 is moeten ze nog een keer stemmen, en als het dan weer 3-2-2 is mag de manager toch kiezen?
Zou wel een beetje oneerlijk zijn in deze fase met de eindstreep in het zichtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
ALs he t 3-2-2 is moeten ze nog een keer stemmen, en als het dan weer 3-2-2 is mag de manager toch kiezen?
Maar groep Sas is klaar met Wendy hoorde ik net voor de stemming.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep ze is nu echt bij groep sasha. Ze is klaar met de Bro's, ze heeft ze nu eindelijk goed door.
Misschien kijkt hij streamsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dom toch, het is nu bijna zeker dat er één van de bro's de volgende is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:22 schreef chufi het volgende:
Kijk ICE fanatiek de spullen van Rupi naar de poort brengen ... zo blij dat ie weggaat
Wendy heeft het net uitgelegd aan Erik en Mirthe, het lijkt alsof ze het wel begrepenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar groep Sas is klaar met Wendy hoorde ik net voor de stemming.
Wat ik begreep kuchen als Rupert een fout blok aanraakte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Helder antwoord. Had ook niet anders verwacht van je.quote:
Of wendyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is die jury dan gek of zo? Raar dat ze dan niet ingrijpenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik begreep kuchen als Rupert een fout blok aanraakte.
Dan heeft ie m mooi genaaid .....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik begreep kuchen als Rupert een fout blok aanraakte.
Ze moeten nu even focussen. Zonder vrijstelling kunnen ze de bro's tegen elkaar laten spelen. Unieke kans.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:23 schreef juul. het volgende:
Sas en Bern gametalk, ze hebben door dat de camera op hun staat maar ze hadden het over als Erik en Mirthe gaan samen spelen dan....
Nou, met pindakaas is boter wel lekkerder dan zonder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Giggio het volgende:
waarom boter op brood als er klodder jam of pindakaas overheen gaat?
zo brrrrr
Wendy zei het maar Mirthe had het niet echt gemerkt. Weet niet hoe duidelijk het was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die jury dan gek of zo? Raar dat ze dan niet ingrijpen
Thanks Ice 🍨quote:
Zou fijn zijn als dat weer terugkomt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Hildetje het volgende:
Ben bang dat er bij de volgende Eli maar op 1 iemand gestemd mag worden…en dat die iemand weg mag stemmen als hij of zij wint…
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, met pindakaas is boter wel lekkerder dan zonder.
hoop het echt niet. niet nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als dat weer terugkomt.
Denk dat hij toch binnenkort aan de beurt komtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac voelt zich triomfantelijk. Weer op een slimme manier de dans ontsprongen. Nog zes te gaan
Dan waren ze bij een bijvoorbeeld Moraima nu nog bezig geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die jury dan gek of zo? Raar dat ze dan niet ingrijpen
Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy zei het maar Mirthe had het niet echt gemerkt. Weet niet hoe duidelijk het was.
[..]
Thanks Ice 🍨
Voor vandaag had ik ja gezegd, voor nu zeg ik nee, liever niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als dat weer terugkomt.
Ze komen allemaal nog aan de beurtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij toch binnenkort aan de beurt komt
Dombro'squote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:31 schreef pingu66 het volgende:
Alles gemist maar:![]()
![]()
de dombro's weer wat zwakker !! Kaaaam aaan.
Gas erop!
Nu gaat het echt beginnen.
Zet ze op de stip!
Toch zitten ze er zelf nog in. Wat gaat er misquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Tactisch gaat het niet helemaal goed voor de bro's.
Babette, Ima en nu Ruppie.
Wendy vecht ook voor haar eigen hachje ... en sneaky, er zijn er daar 2 sneaky bezig: Isaac en Marcianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom was Wendy nou sneaky?
wat zeiden ze dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:34 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo het idee dat Sas helemaal niet van plan is om de dombro's tegen over elkaar te zetten, ik vond het net maar een raar gesprek tussen Sas en Bern
En toch speelt deze pipo het spel gewoon erg goed. Dan moeten die andere clowns maar op hem stemmenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Isaac is ook zooooo fair en sportief, jammer dat je jezelf niet hebt horen lullen de laatste tijd.. wat een dwaas..
helaas zo waar als een brokoe!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch speelt deze pipo het spel gewoon erg goed. Dan moeten die andere clowns maar op hem stemmen![]()
Jij vraagt altijd naar de bekende weg... wordt vervelend...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helder antwoord. Had ook niet anders verwacht van je.
Dat zou een hele rare move zijn en onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:34 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo het idee dat Sas helemaal niet van plan is om de dombro's tegen over elkaar te zetten, ik vond het net maar een raar gesprek tussen Sas en Bern
Ze wees iets af wat Bern zei,niet te horen wat en vervolgens had ze het over Erik en Mirthe die samen zouden kunnen spelen en stopte abrupt toen ze zagen dat de camera hun in het vizier hadquote:
Ik stelde een vraag met wie?, als ik dan als antwoord pipo de clown krijg, ben ik niet diegene die naar de bekende weg vraagt. Dus wie is er nu vervelendquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij vraagt altijd naar de bekende weg... wordt vervelend...
Zie je, je weet dondersgoed wie ik bedoel..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch speelt deze pipo het spel gewoon erg goed. Dan moeten die andere clowns maar op hem stemmen![]()
Ik kan Isaac beter verteren dan Marciano.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb altijd wel een zwak voor Isaac gehad, in de tijd dat hij bevriend was met Jeffrey en ze elkaar toch wel steunden..... speltechnisch speelt hij het verrekte goed, maar hoe hij zich nu als 'mens' opstelt, daar gaan m'n nekharen van overeind staan.
Marciano heb ik altijd een griezel gevonden met zijn 'zoontjes' en de manier waarop hij zich richting vrouwen opstelt.... schei toch uit man!
Marciano had ook nog gekundquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zie je, je weet dondersgoed wie ik bedoel..
Die had van mij al lang naar huis gemogen hoor, griezelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan Isaac beter verteren dan Marciano.
NOg steeds niets over bekend hequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd tot wanneer we mee mogen gluren
Achteraf wist je toch wie ik bedoelde, te zien aan je post die erachteraan kwam... dus vraag je naar de bekende weg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag met wie?, als ik dan als antwoord pipo de clown krijg, ben ik niet diegene die naar de bekende weg vraagt. Dus wie is er nu vervelend
In het begin van het spel, kon ik Marciano nog wel hebben, maar tegen het eind nu en hoe hij Babette benaderde, ondanks dat ik die hele Babette niet mocht, ben ik anders gaan denken over onze vriend Marciano. Zijn benadering naar vrouwen toe vind ik storendquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die had van mij al lang naar huis gemogen hoor, griezel
Ik denk dat we het einde moeten gaan volgen op TVquote:
En hij is agressief. Griezel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In het begin van het spel, kon ik Marciano nog wel hebben, maar tegen het eind nu en hoe hij Babette benaderde, ondanks dat ik die hele Babette niet mocht, ben ik anders gaan denken over onze vriend Marciano. Zijn benadering naar vrouwen toe vind ik storend
Helemaal goed, nog twee weken. Nextquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Achteraf wist je toch wie ik bedoelde, te zien aan je post die erachteraan kwam... dus vraag je naar de bekende weg...
Denk ik ook of ze gaan de laatste week snel op tv. Er gebeurd niet veel meer om iedere dag een uur te vullen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het einde moeten gaan volgen op TV
Ja snap ik ook , maar nu houden ze haar ffies totdat de Bro's eruit zijn. En terecht. Ze was altijd groep GJ en toen Bro's totdat babbelkous haar de grond in ging trappen .quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar groep Sas is klaar met Wendy hoorde ik net voor de stemming.
rupiquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Op wie heeft Wendy nu weer gestemd dan?
Op Rupertquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Op wie heeft Wendy nu weer gestemd dan?
De eerste keer, dat hij zijn ware gezicht liet zien, was naar Jeff toe, maar toen had ik daar geen moeite mee, omdat ik Jeff een droplul vond, maar dat was wel het eerste momentje van Marcianoquote:
Dus als je iemand een droplul vindt, keur je agressie goed? Duidelijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De eerste keer, dat hij zijn ware gezicht liet zien, was naar Jeff toe, maar toen had ik daar geen moeite mee, omdat ik Jeff een droplul vond, maar dat was wel het eerste momentje van Marciano
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helemaal goed, nog twee weken. Next
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep klopt. Vanaf dat moment heeft ie voor mij afgedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De eerste keer, dat hij zijn ware gezicht liet zien, was naar Jeff toe, maar toen had ik daar geen moeite mee, omdat ik Jeff een droplul vond, maar dat was wel het eerste momentje van Marciano
En toen Martin weg ging, kreeg hij een soort kortsluitingquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja toen moest ie in bedwang gehouden worden. Heel gevaarlijk mannetje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:48 schreef juul. het volgende:
[..]
En toen Martin weg ging, kreeg hij een soort kortsluiting
Dat was toch toen Martin eruit moest/ging..... dat hij helemaal uit zijn stekker ging in kamer 4... zo daar keek ik wel ff van op, die altijd zo rustige Marcianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij al eerder,toen hij zo boos was dat Isaac hem vast moest houdenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep klopt. Vanaf dat moment heeft ie voor mij afgedaan.
Als Jeff blij is, zet ik mijn vraagtekens erbijquote:
Inderdaad, enorm gemeen en dan in het vorige topic Wendy sneaky noemen. Ik kan er niet over uit..Wat een gluiperds allemaal..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?
Zo nee, ze wilde unaniem dat Wendy eruit ging, het was genoeg geweest met haar.
Heb wel eens gedacht. Als het Sasha vs bern wordt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:37 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat zou een hele rare move zijn en onbegrijpelijk.
Maar ik verwacht wel een solo eliminatie de volgende keer eigenlijk.
Meen ik iets oprechts en dan is het nog niet goedquote:
Ik vind en vond Isaac 85% vd tijd een slang..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb altijd wel een zwak voor Isaac gehad, in de tijd dat hij bevriend was met Jeffrey en ze elkaar toch wel steunden..... speltechnisch speelt hij het verrekte goed, maar hoe hij zich nu als 'mens' opstelt, daar gaan m'n nekharen van overeind staan.
Marciano heb ik altijd een griezel gevonden met zijn 'zoontjes' en de manier waarop hij zich richting vrouwen opstelt.... schei toch uit man!
Klopt, dat moment was mij even ontschotenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:48 schreef juul. het volgende:
[..]
En toen Martin weg ging, kreeg hij een soort kortsluiting
Dat was weer een ander moment toch, althansquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was toch toen Martin eruit moest/ging..... dat hij helemaal uit zijn stekker ging in kamer 4... zo daar keek ik wel ff van op, die altijd zo rustige Marciano
Misschien omdat het toen specialer was?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dat was snel gebeurd vandaag, het afscheid gaat steeds sneller
Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ze er een half uur over deden, knuffel hier en knuffel daar, briefjes mee voor thuis en ga zo maar door
Vrees t ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:
Toch zal het mij niet verbazen als de volgende eliminatie een enkele wordt. Dan wordt het heel anders met het stemmen.. ik denk dat ze dan niet op Isaac of Marciano durven te stemmen want wie van de twee er dan wint stuurt Bern naar huis.
Waarschijnlijk is dan Wendy weer de klos..
Het is goed...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen ik iets oprechts en dan is het nog niet goed
en veel meer mensen om afscheid van te nemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien omdat het toen specialer was?
Maar die slang speelt het wel goed. Ben geen fan van hem, maar speltechnisch is hij de meest uitgekooktequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind en vond Isaac 85% vd tijd een slang..
Zeker uitgekookt. En soms vond ik dat ook slim. Maar vaker vond ik hem vals en slecht als mens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar die slang speelt het wel goed. Ben geen fan van hem, maar speltechnisch is hij de meest uitgekookte
Over?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zegt tegen Bern dat hij denkt dat ze vandaag een brief krijgen
Voorlopig lijkt hij toch in zak en as te zitten..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar die slang speelt het wel goed. Ben geen fan van hem, maar speltechnisch is hij de meest uitgekookte
Lekker vlot hoor, ik hou d'r van. Om 12 uur het alarm en om kwart voor 3 loopt hij met zijn koffertje de laan uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
Wel lekker dat t nu zo vlot gaat.
Ook wel maf... tijdenlang amper iemand per maand en nu ineens 3 in n week ofzo..
Als ik haar was zou ik ze door de loods gooien. Laat ze zelf hun eten maar verdienen, de volgende keer zetten ze haar er weer opquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:55 schreef Frummelie het volgende:
Gelukkig hebben we Wendy nog voor de spruitjes challenge... ik ben bij dat ze er nog is..
inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ze door de loods gooien. Laat ze zelf hun eten maar verdienen, de volgende keer zetten ze haar er weer op
Lekker hequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot hoor, ik hou d'r van. Om 12 uur het alarm en om kwart voor 3 loopt hij met zijn koffertje de laan uit
Gelukkig is ze niet zo onsportief.......quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ze door de loods gooien. Laat ze zelf hun eten maar verdienen, de volgende keer zetten ze haar er weer op
Echt he..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh maar waarom precies nu een brief?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het verdere verloop van het spel??
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze Wendy nu alleen in kamer 1 laten liggen (Bern slaap toch ook bij Sasha)..... zodat in kamer 2 alles besproken kan worden en zij weer de pineut van alle roddels wordt/is/blijft????
Ze weet niet hoe onsportief haar medekandidaten zijn. Anders deed ze het wel hoor. Ze wilde eigenlijk die toren ook een trap geven. Ik had het gedaan, omdat ik weet hoe de anderen over haar hebben gesproken.. Sasha, Bern, Erik..allemaal mogen ze de spruiten in hun oren, neus en daar waar het donker is, stoppen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo onsportief.......
Geen flauw idee, het was Marciano die het zei he..... die weet toch altijd alles (met zijn verkeerde bandana/s om, oke vandaag had hij het toevallig een keertje goed geradenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar waarom precies nu een brief?
Roddelen doen ze toch wel, is het niet op de slaapkamer dan wel ergens anders. Genoeg rustige plekken nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze Wendy nu alleen in kamer 1 laten liggen (Bern slaap toch ook bij Sasha)..... zodat in kamer 2 alles besproken kan worden en zij weer de pineut van alle roddels wordt/is/blijft????
tja ik zou het zelf wel lekker rustig vinden in m'n enige uppie in die kamerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roddelen doen ze toch wel, is het niet op de slaapkamer dan wel ergens anders. Genoeg rustige plekken nu.
Ik ook, het lijkt me heerlijk na zo'n lange tijd op een volle slaapkamer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja ik zou het zelf wel lekker rustig vinden in m'n enige uppie in die kamer
Toevallig zei Bern dat gisteren ook, eindelijk weer het gevoel van mijn eigen slaapkamer hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, het lijkt me heerlijk na zo'n lange tijd op een volle slaapkamer.
Over het verloop van het programma mssquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar waarom precies nu een brief?
Kasten vol spullen heeft Rupertquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy en Mirthe vinden nu ineens allemaal dingen terug die ze kwijt waren!! (tussen de spullen van Rupert)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy en Mirthe vinden nu ineens allemaal dingen terug die ze kwijt waren!! (tussen de spullen van Rupert)
Isaac niet Jeffrey?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:50 schreef juul. het volgende:
Wie ze missen of terug willen zien: Marciano, Bep
Isaac, Alicia ( verrassend )
Bern, Jasper en Nadir( grapje?)
Sasha, Jasper
En Isaac is pro Babbel en anti Wendy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ice weet dat jef anti babbelkous is en pro Wendy.
Die is de vuilniszak uitpluizen of er nog iets bruikbaars in zit, of stiekeme briefjes met aanwijzingenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik nu niet helpen bed naar buiten brengen?
Maandag zei ze ja. Wendy zei "dat weet je niet"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Dus maandag gaat er weer een, zegt Mirthe, niet morgen?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt smerig, was echt vieze troep zeiden de meidenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is de vuilniszak uitpluizen of er nog iets bruikbaars in zit, of stiekeme briefjes met aanwijzingen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:09 schreef Hoempah het volgende:
"Jij bent echt levensmoe"
[ afbeelding ]Die engnek leeft/ademt alleen nog maar aandacht van de cameraSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die schijten in hun broek joh niet normaalquote:
zijn sas en bern nou zo dom of willen ze heilige boontjes zijn en met sterke overblijven?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die schijten in hun broek joh niet normaal
Ze willen Wendy sturen
Sas aan Sas?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
Sas gaat een bevestiging geven aan Sas dat hij een soort van Bern heeft gespaard
IK hoop het want zoals het er nu uit ziet kan het 3.2.2 wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ze verwachten dat Sasha hun gaat sparen. Man man man waarom zou iemand dat doen.
Beseft het andere clubje al dat ze een gouden kans hebben?
?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
Sas gaat een bevestiging geven aan Sas dat hij een soort van Bern heeft gespaard
IK hoop het, maar ik heb geen idee. Pas dan als het zover is weten we het zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn sas en bern nou zo dom of willen ze heilige boontjes zijn en met sterke overblijven?
sas en bern moeten toch ook doorhebben dat als ze willen winnen eerst die broos eruit moeten zien te werken
Sasha is slimmer als je denkt. Hopelijk snappen ze dat ze Isaac tegen Marciano kunnen zetten als er twee moeten spelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn sas en bern nou zo dom of willen ze heilige boontjes zijn en met sterke overblijven?
sas en bern moeten toch ook doorhebben dat als ze willen winnen eerst die broos eruit moeten zien te werken
Die is nog in staat om alles wat hij verzameld heeft mee naar huis te nemen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Erik nog even kijken of er daar nog iets van zijn gading bij zit
Echt hè? brrrrrr...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die is nog in staat om alles wat hij verzameld heeft mee naar huis te nemen!
Hoarder?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan is hij bij een eliminatie nog langer aan het inpakken dan Jasper!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Erik een verzamelaar is. Hij heeft al eens verteld dat zijn woonkamer vol staat met spullen die hij nodig heeft voor zijn bedrijf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die is nog in staat om alles dat hij verzameld heeft mee naar huis te nemen!
Ja dat wilde ik eerst typen maar dat vond ik wat naar om hier neer te zetten.quote:
Woont ie niet in een grote opslag loods?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Erik een verzamelaar is. Hij heeft al eens verteld dat zijn woonkamer vol staat met spullen die hij nodig heeft voor zijn bedrijf.
Wat je kan verzamelen hoef je niet te kopen.
Hij heeft een kleine eengezinswoning dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Woont ie niet in een grote opslag loods?
Hij heeft geen adviesbureau.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wat voor spullen kan je nodig hebben eigenlijk als je een advies bureau hebt.
is toch eerlijk spel om die broos eruit te werken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha is slimmer als je denkt. Hopelijk snappen ze dat ze Isaac tegen Marciano kunnen zetten als er twee moeten spelen.
Maar Sasha zegt ook veel dat ze eerlijk wil spelen
Weet ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
is toch eerlijk spel om die broos eruit te werken?
die doen dat toch ook met de tegenpartij als ze de kans krijgen
Sasha heeft de steun van Wendy straks nog nodig wil ze Bern er in kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik
Maar die gaan er alles aan doen om Sasha (en Bern) overhalen op Wendy te stemmen en ik denk dat het ze nog gaat lukken ook.
Oh niet WTFquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh niet WTF
Ik schreef hier eens dat hij een klusbedrijf had. Maar dat was niet zo. Hij geeft advies over verlichting werd mij verteld.
Dus niet?
Mag jij mij vertellen wat voor bedrijf Erik dan wel heeft.
Ik geef het op.
Hij plaatst die verlichting ook zelf. Neemt eventueel verwijderde verlichting mee terug om af te voeren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh niet WTF
Ik schreef hier eens dat hij een klusbedrijf had. Maar dat was niet zo. Hij geeft advies over verlichting werd mij verteld.
Dus niet?
Mag jij mij vertellen wat voor bedrijf Erik dan wel heeft.
Ik geef het op.
Sasha, Bern en Erik hebben vandaag toch duidelijk gezegd dat ze Wendy eruit willen? Ze doet niks, is vaak vliegen, roken dus... Mirthe hebben de bro's sowieso mee en die hebben Wendy enorm zwart gemaakt.. Bovendien wil de baas tegen Bern de finale doen, dus...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:34 schreef realkijkers het volgende:
Nog 7.
Zou het vanaf maandag gewoon zo verder gaan met duo eliminaties?
Of toch ineens een andere opzet.
Qua spanning wel handig, het is toch redelijk voorspelbaar nu.
Wendy gaat foetsie, tenzij ze een eli wint.
Bro's kiezen denk ik geen Sasha Bern Mirthe of zelfs erik als tegenstander. Ondanks dat Wendy ook goed won vandaag.
Maar het zal wel weer aan de proef liggen.
Kan ook nog dat het Wendy tegen Erik wordt.
Hij had net zijn cursus of opleiding( hoe noem je zoiets) zonnepanelen plaatsen afgerond voordat hij de loods instapte, hij kan gelijk aan de slag, groot te kort aan personeelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:36 schreef engine het volgende:
En zo is hij ook geïnteresseerd om zonnepanelen te gaan plaatsen.
Het klinkt misschien gemeen, maar ik zie hem er (gezien zijn gedrag het afgelopen jaar) toe in staat om wat hij afvoert zelf weer te gaan hergebruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Hij plaatst die verlichting ook zelf. Neemt eventueel verwijderde verlichting mee terug om af te voeren.
Vreselijk, als het er op aankomt weet hij niet hoe snel hij weg moet duikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:42 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Isaac: als ik DAAR moet staan dan ga ik pas beginnen!!!!!
ja duhhhhh met 7 kleuren..... enz...
wat een triest mannetje is het toch!
Als ze verstandig is, gaat ze stemmen bij de groep Sas.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:34 schreef realkijkers het volgende:
Nog 7.
Zou het vanaf maandag gewoon zo verder gaan met duo eliminaties?
Of toch ineens een andere opzet.
Qua spanning wel handig, het is toch redelijk voorspelbaar nu.
Wendy gaat foetsie, tenzij ze een eli wint.
Bro's kiezen denk ik geen Sasha bern Mirthe of zelfs erik als tegenstander. Ondanks dat Wendy ook goed won vandaag.
Maar het zal wel weer aan de proef liggen.
Kan ook nog dat het Wendy tegen Erik wordt.
Wat is daar gemeen aan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gemeen, maar ik zie hem er (gezien zijn gedrag het afgelopen jaar) toe in staat om wat hij afvoert zelf weer te gaan hergebruiken
Hij plaatst duurzame lampen dus dan is het niet handig om lampen terug te hangen die meer verbruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gemeen, maar ik zie hem er (gezien zijn gedrag het afgelopen jaar) toe in staat om wat hij afvoert zelf weer te gaan hergebruiken
En wat zou daar mis mee zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |