Als ze verstandig is, gaat ze stemmen bij de groep Sas.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:34 schreef realkijkers het volgende:
Nog 7.
Zou het vanaf maandag gewoon zo verder gaan met duo eliminaties?
Of toch ineens een andere opzet.
Qua spanning wel handig, het is toch redelijk voorspelbaar nu.
Wendy gaat foetsie, tenzij ze een eli wint.
Bro's kiezen denk ik geen Sasha bern Mirthe of zelfs erik als tegenstander. Ondanks dat Wendy ook goed won vandaag.
Maar het zal wel weer aan de proef liggen.
Kan ook nog dat het Wendy tegen Erik wordt.
Wat is daar gemeen aan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gemeen, maar ik zie hem er (gezien zijn gedrag het afgelopen jaar) toe in staat om wat hij afvoert zelf weer te gaan hergebruiken
Hij plaatst duurzame lampen dus dan is het niet handig om lampen terug te hangen die meer verbruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gemeen, maar ik zie hem er (gezien zijn gedrag het afgelopen jaar) toe in staat om wat hij afvoert zelf weer te gaan hergebruiken
En wat zou daar mis mee zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |