Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Sas lult voor de vorm met ze mee( mag ik hopen)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:04 schreef IkFok het volgende:
Wendy zegt nu gaan die 2 tegen elkaar . Volgens mij bedoelde ze Isaac en Marciano (in gesprek met Mirthe)
sas en bern zeiden dat net ook al, maar zijn bang dat het dan geen duel wordt.zou flauw zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:04 schreef IkFok het volgende:
Wendy zegt nu gaan die 2 tegen elkaar . Volgens mij bedoelde ze Isaac en Marciano
Awww zo gaat ze nietcwinnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?
Zo nee, ze wilde unaniem dat Wendy eruit ging, het was genoeg geweest met haar.
Dat is het gevaar, 1 genomineerde kan bij overleving een ander wegsturen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sas en bern zeiden dat net ook al, maar zijn bang dat het dan geen duel wordt.zou flauw zijn
Ze hebben gewoon op haar gestemd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Bern hebben nooit tegen Wendy gezegd dat ze niet op haar zouden stemmen.
De bro's wel. Terwijl ze dat nul,nul meenden
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef IkFok het volgende:
Zelfs zonder de stem van Wendy kunnen ze er al voor zorgen dat de 2 Bro's tegen elkaar gaan de volgende keer
Ze probeerde haar eigen hachie te redden door de namen van Mirthe,Bern en ik geloof Erik op de stip te zettenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom was Wendy nou sneaky?
En je vergeet de gave om iets 3 keer achter elkaar in 1 zin te herhalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.
Je, en groep Ice 2 stemmen op Wendy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef IkFok het volgende:
Zelfs zonder de stem van Wendy kunnen ze er al voor zorgen dat de 2 Bro's tegen elkaar gaan de volgende keer
Groep sacha 3 en 2 stemmen op de bro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |