Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Sas lult voor de vorm met ze mee( mag ik hopen)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:04 schreef IkFok het volgende:
Wendy zegt nu gaan die 2 tegen elkaar . Volgens mij bedoelde ze Isaac en Marciano (in gesprek met Mirthe)
sas en bern zeiden dat net ook al, maar zijn bang dat het dan geen duel wordt.zou flauw zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:04 schreef IkFok het volgende:
Wendy zegt nu gaan die 2 tegen elkaar . Volgens mij bedoelde ze Isaac en Marciano
Awww zo gaat ze nietcwinnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je niet gehoord hoe groep Sas over haar spraken tegen Ice voor de stemming?
Zo nee, ze wilde unaniem dat Wendy eruit ging, het was genoeg geweest met haar.
Dat is het gevaar, 1 genomineerde kan bij overleving een ander wegsturen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sas en bern zeiden dat net ook al, maar zijn bang dat het dan geen duel wordt.zou flauw zijn
Ze hebben gewoon op haar gestemd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Bern hebben nooit tegen Wendy gezegd dat ze niet op haar zouden stemmen.
De bro's wel. Terwijl ze dat nul,nul meenden
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef IkFok het volgende:
Zelfs zonder de stem van Wendy kunnen ze er al voor zorgen dat de 2 Bro's tegen elkaar gaan de volgende keer
Ze probeerde haar eigen hachie te redden door de namen van Mirthe,Bern en ik geloof Erik op de stip te zettenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom was Wendy nou sneaky?
En je vergeet de gave om iets 3 keer achter elkaar in 1 zin te herhalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.
Je, en groep Ice 2 stemmen op Wendy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef IkFok het volgende:
Zelfs zonder de stem van Wendy kunnen ze er al voor zorgen dat de 2 Bro's tegen elkaar gaan de volgende keer
Groep sacha 3 en 2 stemmen op de bro's
En weer gaat het liegen beginnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
MARCIANO liegen, Wendy heft niet gezegd dat ze tegen Bern wilde, maar Ruppie wilden tegen Bern
ze gaan er vanuit dat het 1 can hen tegen wendy gaat wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En weer gaat het liegen beginnen.
Zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Ging Isaac nu steeds hoesten als Wendy een blok vast pakte
Mirthe en Wendy hebben het er nu over
Dat hebben we steeds gedacht, maar is er tot nu toe niet van gekomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk uit naar de volgende eliminatie het kan niet anders dan dat een van de bro's dan weg gespeeld wordt dan is
jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Kan niet anders want ze zitten nog maar met 2 man in dat team.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat hebben we steeds gedacht, maar is er tot nu toe niet van gekomen.![]()
Ik verwacht ff niets meer, kan ik ook niet teleurgesteld worden
Maar waarom is dat sneaky? Iedereen zet iemand anders er op in de hoop er zelf niet op te staan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze probeerde haar eigen hachie te redden door de namen van Mirthe,Bern en ik geloof Erik op de stip te zetten
Of t is n signaal naar de regie.. dat is t eerder geweest toen er ingegrepen moest worden bij heel dronken mensen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:07 schreef humpty het volgende:
Isaac komt binnen en direct weer in de camera kijken
daar mogen ze van mij ook een boete opzetten
Hopelijk is de rest slimmer maar goed, Isaac zal het toch wel weer voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze gaan er vanuit dat het 1 can hen tegen wendy gaat worden
Zeker een talentquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Klopt, maar Isaac heeft de gave om mensen tegen elkaar op te zetten en hem en zijn knaapje buiten schot te houden.
Precies ditquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom is dat sneaky? Iedereen zet iemand anders er op in de hoop er zelf niet op te staan?
vind het maar niks dat wendy op een aparte slaapkamer gaat liggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk is de rest slimmer maar goed, Isaac zal het toch wel weer voor elkaar krijgen.
En zeker in deze fase van het spelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom is dat sneaky? Iedereen zet iemand anders er op in de hoop er zelf niet op te staan?
Das waar, maar toch...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet anders want ze zitten nog maar met 2 man in dat team.
Nee volgens mij als rupi er een pakte die niet goed was zei Wendy tegen Mirthe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Bern ligt er ook nogquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vind het maar niks dat wendy op een aparte slaapkamer gaat liggen
Precies... zie weinig andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
En zeker in deze fase van het spel
Ik vond het sneaky wat ze deed. Horen waar het ene team op ging en dan snel naar het andere team rennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |