Die had van mij al lang naar huis gemogen hoor, griezelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan Isaac beter verteren dan Marciano.
NOg steeds niets over bekend hequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd tot wanneer we mee mogen gluren
Achteraf wist je toch wie ik bedoelde, te zien aan je post die erachteraan kwam... dus vraag je naar de bekende weg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag met wie?, als ik dan als antwoord pipo de clown krijg, ben ik niet diegene die naar de bekende weg vraagt. Dus wie is er nu vervelend
In het begin van het spel, kon ik Marciano nog wel hebben, maar tegen het eind nu en hoe hij Babette benaderde, ondanks dat ik die hele Babette niet mocht, ben ik anders gaan denken over onze vriend Marciano. Zijn benadering naar vrouwen toe vind ik storendquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die had van mij al lang naar huis gemogen hoor, griezel
Ik denk dat we het einde moeten gaan volgen op TVquote:
En hij is agressief. Griezel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In het begin van het spel, kon ik Marciano nog wel hebben, maar tegen het eind nu en hoe hij Babette benaderde, ondanks dat ik die hele Babette niet mocht, ben ik anders gaan denken over onze vriend Marciano. Zijn benadering naar vrouwen toe vind ik storend
Helemaal goed, nog twee weken. Nextquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Achteraf wist je toch wie ik bedoelde, te zien aan je post die erachteraan kwam... dus vraag je naar de bekende weg...
Denk ik ook of ze gaan de laatste week snel op tv. Er gebeurd niet veel meer om iedere dag een uur te vullen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het einde moeten gaan volgen op TV
Ja snap ik ook , maar nu houden ze haar ffies totdat de Bro's eruit zijn. En terecht. Ze was altijd groep GJ en toen Bro's totdat babbelkous haar de grond in ging trappen .quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar groep Sas is klaar met Wendy hoorde ik net voor de stemming.
rupiquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Op wie heeft Wendy nu weer gestemd dan?
Op Rupertquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Op wie heeft Wendy nu weer gestemd dan?
De eerste keer, dat hij zijn ware gezicht liet zien, was naar Jeff toe, maar toen had ik daar geen moeite mee, omdat ik Jeff een droplul vond, maar dat was wel het eerste momentje van Marcianoquote:
Dus als je iemand een droplul vindt, keur je agressie goed? Duidelijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De eerste keer, dat hij zijn ware gezicht liet zien, was naar Jeff toe, maar toen had ik daar geen moeite mee, omdat ik Jeff een droplul vond, maar dat was wel het eerste momentje van Marciano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |