Dombro'squote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:31 schreef pingu66 het volgende:
Alles gemist maar:![]()
![]()
de dombro's weer wat zwakker !! Kaaaam aaan.
Gas erop!
Nu gaat het echt beginnen.
Zet ze op de stip!
Toch zitten ze er zelf nog in. Wat gaat er misquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Tactisch gaat het niet helemaal goed voor de bro's.
Babette, Ima en nu Ruppie.
Wendy vecht ook voor haar eigen hachje ... en sneaky, er zijn er daar 2 sneaky bezig: Isaac en Marcianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom was Wendy nou sneaky?
wat zeiden ze dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:34 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo het idee dat Sas helemaal niet van plan is om de dombro's tegen over elkaar te zetten, ik vond het net maar een raar gesprek tussen Sas en Bern
En toch speelt deze pipo het spel gewoon erg goed. Dan moeten die andere clowns maar op hem stemmenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Isaac is ook zooooo fair en sportief, jammer dat je jezelf niet hebt horen lullen de laatste tijd.. wat een dwaas..
helaas zo waar als een brokoe!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch speelt deze pipo het spel gewoon erg goed. Dan moeten die andere clowns maar op hem stemmen![]()
Jij vraagt altijd naar de bekende weg... wordt vervelend...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helder antwoord. Had ook niet anders verwacht van je.
Dat zou een hele rare move zijn en onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:34 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo het idee dat Sas helemaal niet van plan is om de dombro's tegen over elkaar te zetten, ik vond het net maar een raar gesprek tussen Sas en Bern
Ze wees iets af wat Bern zei,niet te horen wat en vervolgens had ze het over Erik en Mirthe die samen zouden kunnen spelen en stopte abrupt toen ze zagen dat de camera hun in het vizier hadquote:
Ik stelde een vraag met wie?, als ik dan als antwoord pipo de clown krijg, ben ik niet diegene die naar de bekende weg vraagt. Dus wie is er nu vervelendquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij vraagt altijd naar de bekende weg... wordt vervelend...
Zie je, je weet dondersgoed wie ik bedoel..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch speelt deze pipo het spel gewoon erg goed. Dan moeten die andere clowns maar op hem stemmen![]()
Ik kan Isaac beter verteren dan Marciano.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb altijd wel een zwak voor Isaac gehad, in de tijd dat hij bevriend was met Jeffrey en ze elkaar toch wel steunden..... speltechnisch speelt hij het verrekte goed, maar hoe hij zich nu als 'mens' opstelt, daar gaan m'n nekharen van overeind staan.
Marciano heb ik altijd een griezel gevonden met zijn 'zoontjes' en de manier waarop hij zich richting vrouwen opstelt.... schei toch uit man!
Marciano had ook nog gekundquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zie je, je weet dondersgoed wie ik bedoel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |