bern heeft bed op k1 maar slaapt bij sas op k2quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet. hoorde wendy net tegen myrthe zeggen dat ze vanavond alleen ligt
Officieel staat zn bed daar nog wel, maar hij slaapt toch samen met Sasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet. hoorde wendy net tegen myrthe zeggen dat ze vanavond alleen ligt
denk dat Rup denkt 'mooi dat gezwets van die broos hoef ik nu ook niet meer aan te horen'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:15 schreef chufi het volgende:
Waarom houdt ICE een peptalk tegen Rupi ? Echt ik kan die gast niet meer horen nu ...
Wtfquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Ging Isaac nu steeds hoesten als Wendy een blok vast pakte
Mirthe en Wendy hebben het er nu over
Hij wilde altijd dat Isaac ging winnen, wat heb ik gemistquote:
veel teruggekeken denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij wilde altijd dat Isaac ging winnen, wat heb ik gemist
Yep ze is nu echt bij groep sasha. Ze is klaar met de Bro's, ze heeft ze nu eindelijk goed door.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:17 schreef juul. het volgende:
Zou Wendy nou eindelijk haar groep kiezen, ze klinkt vast besloten
Oh wat is het toch een sneakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee volgens mij als rupi er een pakte die niet goed was zei Wendy tegen Mirthe.
Oeps ja, was ik even vergeten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Officieel staat zn bed daar nog wel, maar hij slaapt toch samen met Sas
zoiets idd ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
ALs he t 3-2-2 is moeten ze nog een keer stemmen, en als het dan weer 3-2-2 is mag de manager toch kiezen?
Zou wel een beetje oneerlijk zijn in deze fase met de eindstreep in het zichtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
ALs he t 3-2-2 is moeten ze nog een keer stemmen, en als het dan weer 3-2-2 is mag de manager toch kiezen?
Maar groep Sas is klaar met Wendy hoorde ik net voor de stemming.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep ze is nu echt bij groep sasha. Ze is klaar met de Bro's, ze heeft ze nu eindelijk goed door.
Misschien kijkt hij streamsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dom toch, het is nu bijna zeker dat er één van de bro's de volgende is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:22 schreef chufi het volgende:
Kijk ICE fanatiek de spullen van Rupi naar de poort brengen ... zo blij dat ie weggaat
Wendy heeft het net uitgelegd aan Erik en Mirthe, het lijkt alsof ze het wel begrepenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar groep Sas is klaar met Wendy hoorde ik net voor de stemming.
Wat ik begreep kuchen als Rupert een fout blok aanraakte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef humpty het volgende:
Ging Isaac nu steeds hoesten als Wendy een blok vast pakte
Mirthe en Wendy hebben het er nu over
Helder antwoord. Had ook niet anders verwacht van je.quote:
Of wendyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is die jury dan gek of zo? Raar dat ze dan niet ingrijpenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik begreep kuchen als Rupert een fout blok aanraakte.
Dan heeft ie m mooi genaaid .....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik begreep kuchen als Rupert een fout blok aanraakte.
Ze moeten nu even focussen. Zonder vrijstelling kunnen ze de bro's tegen elkaar laten spelen. Unieke kans.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:23 schreef juul. het volgende:
Sas en Bern gametalk, ze hebben door dat de camera op hun staat maar ze hadden het over als Erik en Mirthe gaan samen spelen dan....
Nou, met pindakaas is boter wel lekkerder dan zonder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Giggio het volgende:
waarom boter op brood als er klodder jam of pindakaas overheen gaat?
zo brrrrr
Wendy zei het maar Mirthe had het niet echt gemerkt. Weet niet hoe duidelijk het was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die jury dan gek of zo? Raar dat ze dan niet ingrijpen
Thanks Ice 🍨quote:
Zou fijn zijn als dat weer terugkomt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Hildetje het volgende:
Ben bang dat er bij de volgende Eli maar op 1 iemand gestemd mag worden…en dat die iemand weg mag stemmen als hij of zij wint…
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, met pindakaas is boter wel lekkerder dan zonder.
hoop het echt niet. niet nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als dat weer terugkomt.
Denk dat hij toch binnenkort aan de beurt komtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac voelt zich triomfantelijk. Weer op een slimme manier de dans ontsprongen. Nog zes te gaan
Dan waren ze bij een bijvoorbeeld Moraima nu nog bezig geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die jury dan gek of zo? Raar dat ze dan niet ingrijpen
Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy zei het maar Mirthe had het niet echt gemerkt. Weet niet hoe duidelijk het was.
[..]
Thanks Ice 🍨
Voor vandaag had ik ja gezegd, voor nu zeg ik nee, liever niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als dat weer terugkomt.
Ze komen allemaal nog aan de beurtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij toch binnenkort aan de beurt komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |