Lekker slipe.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:42 schreef xsaskiax het volgende:
Ik haak af voor vandaag, slaap lekker voor straks en tot morgen![]()
mss moet je mirthe een beetje door hebben en dat ze niet zo lief is als dat ze men wil laten geloven...quote:
Ohh maar dat heb ik wel hoor.. volg het al lang...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss moet je mirthe een beetje door hebben en dat ze niet zo lief is als dat ze men wil laten geloven...
Dat zou wel heel mooi zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat denken jullie? Morgen weer een eli?
Sas zei om de 3 dagen,maar dat klopt ook niet. Ik verwacht een grote opruiming.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog 7 eliminaties te gaan? Morgen niet, denk ik. Sasha had het over volgende week weer twee. Maar wie weet.
Ja zei Sas. Las ik zelfs op facebook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas zei om de 3 dagen,maar dat klopt ook niet. Ik verwacht een grote opruiming.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:51 schreef cinsan het volgende:
wat betreft tt heb ik nog een mooie ,veel beloven doet de zotte in glorie geloven
Laat ze eens flink schrikken daar in de loods, vandaag 2 eliminatie's. Dat schud ze ff wakkerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog 7 eliminaties te gaan? Morgen niet, denk ik. Sasha had het over volgende week weer twee. Maar wie weet.
Dat imi weg is zal je niet veel van merken, die lag toch meer plat dan dat hij pratenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou het zal wel een rustig dagje worden... met nog maar 8 bewoners...
Neej die ga ik niet missen... nou Dot heel eerlijk, ik hoop dat Rupie lekker op de achtergrond blijft.. iets wat hij zeker laat horen is zijn gesmak....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat imi weg is zal je niet veel van merken, die lag toch meer plat dan dat hij praten![]()
Misschien dat Rupert nu wat meer van zich gaat laten horen
Goedemorgen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:09 schreef Adat231 het volgende:
GM laten we hopen dat als er een vrijstelling komt, Rupi deze wint. Dan moeten Sas en co wel op 1 van de bro ś stemmen
hoop van niet , rupi mag zijn plakstrip achterna gaan van mijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:09 schreef Adat231 het volgende:
GM laten we hopen dat als er een vrijstelling komt, Rupi deze wint. Dan moeten Sas en co wel op 1 van de bro ś stemmen
Nou ik hoop het niet eigenijk wordt nu wel heel stil in de loods...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:11 schreef Wibehh het volgende:
goedemorgennn. gaan we vandaag weer een eli zien?
geen vrijstelling meer voor niemand , en hoop dat wendy haar ogen en oren opentrekt en openhoud wat betreft kliek icequote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Rupie mag van mij ook weg.. Wendy mag van mij die vrijstelling wel winnen...
Omdat hij niet alleen rent maar ook fietst en gewichten doet.. dat rennen duurt maar 2/3 minuten..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:14 schreef Wibehh het volgende:
Waarom rent Erik binnen en niet in de frisse lucht buiten?
Ja van mij mag hij ook uit beeld blijven, vind het een valse man ( ik zeg het netjes)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej die ga ik niet missen... nou Dot heel eerlijk, ik hoop dat Rupie lekker op de achtergrond blijft.. iets wat hij zeker laat horen is zijn gesmak....
Dat hoop ik ook... ik las dat hij gisterenavond weer zo op Wendy zat af te geven...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
geen vrijstelling meer voor niemand , en hoop dat wendy haar ogen en oren opentrekt en openhoud wat betreft kliek ice
Het is een slang een vieze inhalige, egoïstische slang...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag hij ook uit beeld blijven, vind het een valse man ( ik zeg het netjes)
Maar hij heeft nu niets waar hij tegen aan kan plakken en zal denk ik meer bij de bro's zijn.
Laat ze maar in hun broekje poepen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:19 schreef Adat231 het volgende:
haha marciano knijpt hem wel lees ik:
Marciano krijgt juist steeds meer het idee dat hij op het bord komt te staan. Hij denkt dat hij het binnenkort moet opnemen tegen Isaac of Rupert. “Ze gaan ons wel tegenover elkaar zetten”, meent Marciano. Mirthe gelooft daar niets van. “Dat gaat nog wel even duren.” Toch heeft Marciano het idee dat zijn laatste uren in de loods maar zo geslagen kunnen zijn. Hij weet tenslotte dondersgoed dat er nu op korte termijn nog een aantal kandidaten naar huis moet voordat de finale gespeeld kan worden. https://lovereality.nl/ma(...)n-jaar-van-je-leven/
Dan is het maar net wat voor soort van tweestrijd je krijgt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:09 schreef Adat231 het volgende:
Ik heb er niks over gelezen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:22 schreef cinsan het volgende:
heeft ice al met sas en bern gesproken , over dat hun 4 samen in de finale willen staan en niet op elkaar gaan stemmen
van mij ook eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Rupie mag van mij ook weg.. Wendy mag van mij die vrijstelling wel winnen...
Is toch niet gek? Iedereen moet zich daar vrezen, anders ben je geen winnaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:19 schreef Adat231 het volgende:
haha marciano knijpt hem wel lees ik:
Marciano krijgt juist steeds meer het idee dat hij op het bord komt te staan. Hij denkt dat hij het binnenkort moet opnemen tegen Isaac of Rupert. “Ze gaan ons wel tegenover elkaar zetten”, meent Marciano. Mirthe gelooft daar niets van. “Dat gaat nog wel even duren.” Toch heeft Marciano het idee dat zijn laatste uren in de loods maar zo geslagen kunnen zijn. Hij weet tenslotte dondersgoed dat er nu op korte termijn nog een aantal kandidaten naar huis moet voordat de finale gespeeld kan worden. https://lovereality.nl/ma(...)n-jaar-van-je-leven/
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Is er overigens nog brood of is het nu echt gedaan...
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggen
Ja dat hoorde ik gisteren maar dat is al wel lekker vroeg dan...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggen
Ja van Isaac.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.
ze hadden 30 euro verdiend door bern , ice heeft bijgelegd tot 50 euro zodat ze toch iets konden bestellenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.
Ja met spliterwten en augurk..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:43 schreef pingu66 het volgende:
Kommop Eric flans een pan Macaroni in elkaar van je eigen stash voor de groep.
Dat deden ze toch altijd al..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Nu Rupi in puin ligt hem over halen om mee te stemmen op de bro's.
Deels het gehoord : ice die het gesprek wat hij gisteren had met Eric over dat Wendy hem gierig vind en dat hij dat heel stoer tegen Eric vertelde.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Waar hebben die bro's het nu weer over..
Thnxquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Deels het gehoord : ice die het gesprek wat hij gisteren had met Eric over dat Wendy hem gierig vind en dat hij dat heel stoer tegen Eric vertelde.
De Bro's vinden zichzelf zo goed dat ze Wendy de grond in trappen bij Eric.
is toch bijna gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:21 schreef Wibehh het volgende:
Jullie willen die bro's eruit, maar hebben dan niks meer om over te praten.
Dan komt er wel weer een ander slachtoffer...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:21 schreef Wibehh het volgende:
Jullie willen die bro's eruit, maar hebben dan niks meer om over te praten.
Snap ik, maar men roept het al maanden. Die twee zijn een beetje de enigen die nog voor tv zorgen. Alsof bern, sasha en erik dat doen...quote:
Das meer dan normaal... wat een player is die gast...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Mirthe dan, knuffelen met Marciano in bed?
Ja en ze liet niet los hé.. Marciano probeerde al een paar keer weg te komen maar ze liet hem niet gaan..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Mirthe dan, knuffelen met Marciano in bed?
Ik zet die twee juist uitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Snap ik, maar men roept het al maanden. Die twee zijn een beetje de enigen die nog voor tv zorgen. Alsof bern, sasha en erik dat doen...
En Mirthe trapt er met beide armen in. Kon niet goed horen wat ze tegen hem zei helaasquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das meer dan normaal... wat een player is die gast...
Nee Rupi moet met Sas& Co OP de bro's gaan stemmen ( 3 op Marciano en 3 op Isaac)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat deden ze toch altijd al..
Marciano wilde weg, maar Mirthe hield klemquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das meer dan normaal... wat een player is die gast...
zie dan liever tv van bern en sas en co ipv tv van die 2 snitchenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Snap ik, maar men roept het al maanden. Die twee zijn een beetje de enigen die nog voor tv zorgen. Alsof bern, sasha en erik dat doen...
Al vaker gebeurdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
IK zou wel eens een keer een zoemer willen als er mensen onder de douche of op toilet zitten
Nou het zit even anders, ze wilde hem niet los laten, Marciano probeerde al een paar keer weg te komen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Mirthe trapt er met beide armen in. Kon niet goed horen wat ze tegen hem zei helaas
Ooh oké...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Rupi moet met Sas& Co OP de bro's gaan stemmen ( 3 op Marciano en 3 op Isaac)
Ja dat zag ik, maar hij kwam naar haar toe niet anders om.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou het zit even anders, ze wilde hem niet los laten, Marciano probeerde al een paar keer weg te komen..
Dat deden/doen ze wel eens vaker hoor, dat is niets nieuws.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar hij kwam naar haar toe niet anders om.
O dat heb ik altijd gemist danquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat deden ze wel eens vaker hoor, dat is niets nieuws.
Was hij niet een accountmanager? IRL?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Rupert aan het brabbelen tegen Wendy, wat praat die man toch slecht zeg
Het zal wel aan ons liggen ik heb nog nooit iemand tegen Rupi horen zeggen : wat zeg je in hemelsnaam!?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Was hij niet een accountmanager? IRL?
Steward volgens mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.quote:
Dat eeuwige fluisterende gemompel ookquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het zal wel aan ons liggen ik heb nog nooit iemand tegen Rupi horen zeggen : wat zeg je in hemelsnaam!?
Terwijl hij wel normaal kan articuleren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat eeuwige fluisterende gemompel ook
Jawel, maar ze doen het allemaal...het is een soort van taal geworden daar..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl hij wel normaal kan articuleren.
Ik heb geen idee wat hij in RL is, maar ik vind hem echt 9 van de 10 x onverstaanbaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Net als dat gekke lachje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jawel, maar ze doen het allemaal...het is een soort van taal geworden daar..
Erg he, het zit hem nu dwars dat hij niet op haar ( ik naam aan wendy) gestemd heeftquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Marciano kan maar niet hebben als iemand op hem stemt.
Echt? Hoe dan, je peuk tegen die spiralen houden... lekker dan... mag lijen dat Rupie z'n neushaar verfikt.quote:
Ik zag het hem doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan, je peuk tegen die spiralen houden... lekker dan... mag lijen dat Rupie z'n neushaar verfikt.
het lef om dat te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Marciano kan maar niet hebben als iemand op hem stemt.
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan, je peuk tegen die spiralen houden... lekker dan... mag lijen dat Rupie z'n neushaar verfikt.
Tikkeltje te?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet even wennen aan Sasha met dit sport outfitje...
Vampiers kunnen niet tegen de zon.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sas moet ook weer nieuw loopgips.... kolere wat 'n witte benen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te maar ik heb haar nog nooit gezien in zoiets dergelijks kweetnie...quote:
Ze heeft de huid van een roodharige.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sas moet ook weer nieuw loopgips.... kolere wat 'n witte benen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet dat broekje iets hoger op trekken
Neej Fritsie dan krijg je weer zo'n kamelen tenen muts...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dat doet myrthe al meer dan genoeg die trekt haar broek op tot onder haar okselsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ZOver denken ze daar niet johquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:10 schreef Harry het volgende:
Ik zat me te bedenken, waarom zijn Imadaddin / Rupert niet enorm kwaad op Isaac geworden??
In de bedenktijd voor de laatste eliminatie kwam Wendy naar Isaac voor advies. Isaac vroeg Wendy om mee naar buiten te gaan. De 4 Bro's hadden kort daarvoor besloten om op degene met de trillende handen te gaan, Wendy! Isaac maakte de andere groep zwart, en drilde Wendy om met zijn groep mee te stemmen. Als tegemoetkoming mocht Wendy iemand van de andere groep uitkiezen voor de eliminatie, de Bro's zouden dan ook daarop gaan drukken. Dat werd Erik, die uiteindelijk van Imadiddin won, waardoor Imadiddin nu exit is. Door Isaac is nu Imadiddin weg, en niet Wendy.
Maandag mocht Ima voor Isaac kiezen. Gisteren mocht Wendy voor Isaac kiezen. Wie zal er volgende keer voor Isaac mogen kiezen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:10 schreef Harry het volgende:
Ik zat me te bedenken, waarom zijn Imadaddin / Rupert niet enorm kwaad op Isaac geworden??
In de bedenktijd voor de laatste eliminatie kwam Wendy naar Isaac voor advies. Isaac vroeg Wendy om mee naar buiten te gaan. De 4 Bro's hadden kort daarvoor besloten om op degene met de trillende handen te gaan, Wendy! Isaac maakte de andere groep zwart, en drilde Wendy om met zijn groep mee te stemmen. Als tegemoetkoming mocht Wendy iemand van de andere groep uitkiezen voor de eliminatie, de Bro's zouden dan ook daarop gaan drukken. Dat werd Erik, die uiteindelijk van Imadiddin won, waardoor Imadiddin nu exit is. Door Isaac is nu Imadiddin weg, en niet Wendy.
Zeker weten dat dat werkt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:19 schreef juul. het volgende:
Ik kan er niet over uit dat nog nooit iemand op de bro's heeft gestemd, intimideren werkt
En zo komt Isaac zelf nooit aan de beurt en ontspringt hij ieder dansquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maandag mocht Ima voor Isaac kiezen. Gisteren mocht Wendy voor Isaac kiezen. Wie zal er volgende keer voor Isaac mogen kiezen?
er heeft ook nog nooit iemand op Bern gestemd...of op Rupi of Mirthequote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat werkt.
Marciano en Isaac hebben een paar keer hun woede laten zien en in combinatie met stoere praat en veel "gewichtheffen" schijt iedereen in hun broek daar. Zelfs k5.
Precies. En krijgen anderen nog de schuld ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo komt Isaac zelf nooit aan de beurt en ontspringt hij ieder dans
INDERDAAD! dit was De kans 1 van de twee weg te spelen....stumperds zijn het!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:19 schreef juul. het volgende:
Ik kan er niet over uit dat nog nooit iemand op de bro's heeft gestemd, intimideren werkt
Ik moet ze niet, maar ze spelen het spel wel goed. En iedereen trapt er in.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:24 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. En krijgen anderen nog de schuld ook.
Die hoop heb ik wel een beetje opgegeven. Hopelijk is het vertrouwen tussen de dames uiteindelijk sterker.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ze niet, maar ze spelen het spel wel goed. En iedereen trapt er in.
ALs na gisteren de ogen nog niet geopend zijn dan gebeurd dat nooit meer
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het een reden heeft anders hadden ze dat toch allang gedaan...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:19 schreef juul. het volgende:
Op Rupie en Mirthe is zeker wel gestemd, Bern dacht ik idd nog nooitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
er heeft ook nog nooit iemand op Bern gestemd...of op Rupi of Mirthe
Die zijn niet echt van het (verbaal) intimideren![]()
En gisteren pas de eerste keer op Erik, en als er iemand niet probeert te intimideren met stoere praat of gewichtheffen dan is het Erik toch wel![]()
en of K5 ook bang voor de bro's is, ik geloof daar niet in. Maar dat is mijn mening dan.
ja broooo 3000% FOKusquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Isaac over finale en gas geven..
Op Erik ook, toen Moraima de sjaak was.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Op Rupie en Mirthe is zeker wel gestemd, Bern dacht ik idd nog nooit
Isaac wel, hoe hij al vanaf het begin iedereen observeert met constant rondkijken of er ergens wat speelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ze niet, maar ze spelen het spel wel goed. En iedereen trapt er in.
ALs na gisteren de ogen nog niet geopend zijn dan gebeurd dat nooit meer
Dat is ook zo, Isaac lult al vanaf dag 1 met iedereen mee in zijn of haar straatje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac wel, hoe hij al vanaf het begin iedereen observeert met constant rondkijken of er ergens wat speelt.
De tactiek van Marciano is altijd geweest iemand voor z'n karretje spannen, die ook nog het bed met hem wilde delen.
En gisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Erik ook, toen Moraima de sjaak was.
Als Wendy gisteren niet naar Isaac was gestapt had de groep van Wendy waarschijnlijk op Isaac gestemd denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:42 schreef Chea49 het volgende:
Goedemorgen![]()
Als ze de eerstvolgende keer niet op Isaac stemmen zijn ze verloren, dan is de kans verkeken de bro´s uiteen te drijven. Marciano komt dan alleen te staan.
Het wordt tijd dat Wendy ook eens met de anderen meestemt anders kun je nooit één front vormen tegen de broos.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Wendy gisteren niet naar Isaac was gestapt had de groep van Wendy waarschijnlijk op Isaac gestemd denk ik.
Goed opgemerkt!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:40 schreef woxxel het volgende:
Ik keek gisteren t filmpje terug van isaak die na de wandeling naar t rookhok rende.
Wendy wordt t niet, maar denk erom op wie jullie stemmen.
Als isaak zich bedreigd voelt gaat hij raar doen. Hij gaat ver met zijn intimideren
Ze heeft gisteren met de Bro's meegestemd, was afspraak met Isaac om op Erik te gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Wendy ook eens met de anderen meestemt anders kun je nooit één front vormen tegen de broos.
Dat is toch niet te geloven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren met de Bro's meegestemd, was afspraak met Isaac om op Erik te gaan
Over de finale misschien?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb Ice nu al twee keer horen praten over hoeveel mensen er beneden en boven in de loods passen, geen idee waar hij het over had. Iemand?
Isaac had haar voor even ingepalmd. In het SV kan je het wel lezen als je het gemist hebt.quote:
Ga ik nu even doen, dank je.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac had haar voor even ingepalmd. In het SV kan je het wel lezen als je het gemist hebt.
Die neemt na afloop van dit programma nog eens 1 jaar vrij om naar zichzelf te gaan kijken op de streams.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:52 schreef xdiashalizx het volgende:
Marciano over wat ze straks kunnen streamen als ze thuis zijn, volop te streamen, terwijl je normaal moet wachten op iets nieuws.
Nou, ik heb nog voor maanden te streamen als ik alles wil zien wat mij interesseert, raakt nooit op, zelfs niet als er geen RLS is..![]()
Vermoed dat die gast hele dagen alleen aan het streamen is..
Hoe moet ik dit uitleggen.Zou hij echt naar zijn gedrag in de loods gaan terug kijken? Ik zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die neemt na afloop van dit programma nog eens 1 jaar vrij om naar zichzelf te gaan kijken op de streams.
En zijn was wil doen en daarna opvouwenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac wel, hoe hij al vanaf het begin iedereen observeert met constant rondkijken of er ergens wat speelt.
De tactiek van Marciano is altijd geweest iemand voor z'n karretje spannen, die ook nog het bed met hem wilde delen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Brood aardappelen en wat diepvriesgroenten... thats all folks
Heb er mijn twijfels bij, ingepalmd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac had haar voor even ingepalmd. In het SV kan je het wel lezen als je het gemist hebt.
En nu is de vraag wat hiervan klopt...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Boodschappen zijn niet allemaal binnen.
In de mail stond dat niet alles gelevers kon worden maar dat ze er achter aan gingen zegt Sasha
Wendy van Erik af?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heb er mijn twijfels bij, ingepalmd.
Ze wil al langer van Erik af.
Oei dus geen eten? Of hebben ze nog?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Brood aardappelen en wat diepvriesgroenten... thats all folks
Ik zat mij ook al meteen af te vragen waar ze dit van betaald hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
Dit kan nooit hoger zijn dan het minimumbedrag dat u moet bestellen.
Misschien houdt K5 iets achter voor een verhaallijn
[ afbeelding ]
Bern is niet blij, die heeft het idee dat ze voor de gek gehouden wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu is de vraag wat hiervan klopt...
Toen Moraima er uit ging of daarvoor stemde ze toch ook al op Erik?quote:
Heb begrepen van de kredietbank Isaac.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat mij ook al meteen af te vragen waar ze dit van betaald hebben.
Sasha stond net in de keuken te vertellen dat ze aardappelen heeft besteld, uien, spruiten, bieten, worteltjes en doperwten en beleg voor brood.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
Dit kan nooit hoger zijn dan het minimumbedrag dat u moet bestellen.
Misschien houdt K5 iets achter voor een verhaallijn
[ afbeelding ]
Ach natuurlijk...dat had ik kunnen weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb begrepen van de kredietbank Isaac.
30 euro die Bern heeft gewonnen en 20 euro van Isaac geleend heb ik hier ergens gelezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb begrepen van de kredietbank Isaac.
Klopt.Al was er wel een dingetje dat Sas een bestelling geannuleerd had.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
30 euro die Bern heeft gewonnen en 20 euro van Isaac geleend heb ik hier ergens gelezen.
Precies.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sasha stond net in de keuken te vertellen dat ze aardappelen heeft besteld, uien, spruiten, bieten, worteltjes en doperwten en beleg voor brood.
Hoe veel geld hadden ze? Lijkt mij wat broden en zakken diepvries groente.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat mij ook al meteen af te vragen waar ze dit van betaald hebben.
Die 500 is al 10 keer uitgegeven.Isaac is een goochelaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef engine het volgende:
Geleend ook he. Isaac is misschien wel de grootste gierigaard daar.
Had ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:15 schreef Was-beer het volgende:
Dubbel alarm of deed mijn stream gek
@D.quote:
Nee, niet naar zijn eigen gedrag denk ik. Meer kijken naar zijn uiterlijk en dan heel trots op zichzelf zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit uitleggen.Zou hij echt naar zijn gedrag in de loods gaan terug kijken? Ik zou me kapot schamen.
En, hij heeft in een RLS twee blondines gescoord!! Uniek!! Dat telt !!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, niet naar zijn eigen gedrag denk ik. Meer kijken naar zijn uiterlijk en dan heel trots op zichzelf zijn.
Ahaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:10 schreef Harry het volgende:
Heeft hij het door, er is gewoon teveel niet geleverd, dat het niet voorradig is bij de Jumbo is ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:17 schreef Was-beer het volgende:
Bern denkt dat de Febo de boodschappen achter heeft gehouden want wat er geleverd is is precies genoeg voor vandaag.
Zijn natuurlijk ook domme vrouwen of meiden voor nodig die dit heel normaal schijnen te vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zijn was wil doen en daarna opvouwen
slimquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Erik meteen een reep vreten voor extra energie
Komt het misschien serieus van de voedselbank.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef Was-beer het volgende:
Er is heel veel niet geleverd en er zijn zakken met diepvries (?) spul open. Beetje respect mensen van de Jumbo zegt Mirthe
tuurlijk, want de voedselbank staat er om bekend om verpakkingen open te maken of te scheuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt het misschien serieus van de voedselbank.
Laat ze maar 195 vlaggen radenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou eh, allebei hangen aan een balk? Net zoals B en S? lijkt me heerlijk...
Domme blondjes inderdaad, what else is new?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
[..]
En, hij heeft in een RLS twee blondines gescoord!! Uniek!! Dat telt !!
Zou het onzin vinden om nu nog vrijstellingen weg te gaan geven zo aan het eind.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
dan zou er toch minstens iemand vrijgesteld moeten zijn? Of is dat voorbij?
Ze had net gehoord dat er weer pindakaas wasquote:
Ze denken momenteel alleen aan eten..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:29 schreef spapaars het volgende:
Allemaal sportief gekleed (op bamboe Erik na) dus zal er wel een opdracht komen met een lichamelijke uitdaging.
Het weer een spelletje om op tv te brengen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het onzin vinden om nu nog vrijstellingen weg te gaan geven zo aan het eind.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Of ook gewoon een kaartenhuis bouwen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:22 schreef Sasoema het volgende:
Als Rupert nu slim is stemt hij mee met de andere groep. Dan staan de haantjes tegenover elkaar. Zou top zijn. Maar eerst maar eens zien waarvoor dit alarm is afgegeaan
En dan links en rechts van hen schreeuwende mensen, dat ze door moeten zetten en het een fluitje van 1 cent is om daar de hele dag te gaan hangen! Af en toe ook even een trap geven of een klap voor de kop.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou eh, allebei hangen aan een balk? Net zoals B en S? lijkt me heerlijk...
"Mindfulness voor Dummies"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Harry het volgende:
Wat zit Bern de hele dag te lezen / leren ??
De eerder gemaakte notities over het nieuws van het afgelopen jaar?
Ze moeten de uitzendingen blijven vullen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het onzin vinden om nu nog vrijstellingen weg te gaan geven zo aan het eind.
Heel slim, lijkt mij. Bern is de enige die daar aandacht voor heeft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
alle boeken worden gelezen en bestudeerd. Het is hun manier van voorbereiden op eventuele opdrachten.
Alleen jammer dat niemand hem nog heeft uitgedaagd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel slim, lijkt mij. Bern is de enige die daar aandacht voor heeft.
sasha ook, en mirthe ook volgens mij. Ze zijn zich op allerlei manieren aan het voorbereiden, ook met sporten, dat doen Wendy en mirthe ook heel veel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel slim, lijkt mij. Bern is de enige die daar aandacht voor heeft.
Ik denk alles wat hij het afgelopen jaar heeft opgeschreven. Weetjes over familie van de de bewoners hoe en welke opdrachten die er zijn geweest en hoe die verlopen zijn. Volgorde van vertrekken van de bewoners en noem maar op. Bern heeft alles bijgehouden..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Harry het volgende:
Wat zit Bern de hele dag te lezen / leren ??
De eerder gemaakte notities over het nieuws van het afgelopen jaar?
Superslim !!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk alles wat hij het afgelopen jaar heeft opgeschreven. Weetjes over familie van de de bewoners hoe en welke opdrachten die er zijn geweest en hoe die verlopen zijn. Volgorde van vertrekken van de bewoners en noem maar op. Bern heeft alles bijgehouden..
Denk een verdien opdracht, ze moeten toch boodschappen voor het weekend kunnen kopenquote:
Dat doen ze echt wel slim. Erik en Mirthe zie je dat ook vaak doen. Alleen de bro’s Isaac en Wendy vinden het blijkbaar niet nodig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
alle boeken worden gelezen en bestudeerd. Het is hun manier van voorbereiden op eventuele opdrachten.
Welnee ze hebben de Febo nogquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk een verdien opdracht, ze moeten toch boodschappen voor het weekend kunnen kopen
Uit de prijzenpot had ook wel eens leuk geweest toch...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk een verdien opdracht, ze moeten toch boodschappen voor het weekend kunnen kopen
Dat duurt altijd nog een kwartierquote:
En altijd snapt ie iets niet en moet navragen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
Potverdikkeme die Marciano.... hij heeft een rode en een witte bandana, maar niet eentje voor vrijstellingen......
Het is werkelijk altijd hetzelfde met die gast, zo voorspelbaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En altijd snapt ie iets niet en moet navragen...
en ze kon maken wat ze wouuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Met Catootje naar de Botermarkt
Gok dat Marci en Wendy dit niet kunnen. Isaac twijfel..quote:
Ze hebben weer hun geldbuidel opengetrokken voor dit spel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
Wow wat een bloedstollende opdracht weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |