Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggen
Ja dat hoorde ik gisteren maar dat is al wel lekker vroeg dan...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggen
Ja van Isaac.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.
ze hadden 30 euro verdiend door bern , ice heeft bijgelegd tot 50 euro zodat ze toch iets konden bestellenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.
Ja met spliterwten en augurk..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:43 schreef pingu66 het volgende:
Kommop Eric flans een pan Macaroni in elkaar van je eigen stash voor de groep.
Dat deden ze toch altijd al..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Nu Rupi in puin ligt hem over halen om mee te stemmen op de bro's.
Deels het gehoord : ice die het gesprek wat hij gisteren had met Eric over dat Wendy hem gierig vind en dat hij dat heel stoer tegen Eric vertelde.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Waar hebben die bro's het nu weer over..
Thnxquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Deels het gehoord : ice die het gesprek wat hij gisteren had met Eric over dat Wendy hem gierig vind en dat hij dat heel stoer tegen Eric vertelde.
De Bro's vinden zichzelf zo goed dat ze Wendy de grond in trappen bij Eric.
is toch bijna gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:21 schreef Wibehh het volgende:
Jullie willen die bro's eruit, maar hebben dan niks meer om over te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |