Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggen
Ja dat hoorde ik gisteren maar dat is al wel lekker vroeg dan...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen vanmorgen boodschappen binnen tussen 9-10 en zitten 6 broden bij hoorde ik sas zeggen
Ja van Isaac.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.
ze hadden 30 euro verdiend door bern , ice heeft bijgelegd tot 50 euro zodat ze toch iets konden bestellenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen van geleend geld? Ze hebben bijna niets in kas.
Ja met spliterwten en augurk..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:43 schreef pingu66 het volgende:
Kommop Eric flans een pan Macaroni in elkaar van je eigen stash voor de groep.
Dat deden ze toch altijd al..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Nu Rupi in puin ligt hem over halen om mee te stemmen op de bro's.
Deels het gehoord : ice die het gesprek wat hij gisteren had met Eric over dat Wendy hem gierig vind en dat hij dat heel stoer tegen Eric vertelde.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Waar hebben die bro's het nu weer over..
Thnxquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Deels het gehoord : ice die het gesprek wat hij gisteren had met Eric over dat Wendy hem gierig vind en dat hij dat heel stoer tegen Eric vertelde.
De Bro's vinden zichzelf zo goed dat ze Wendy de grond in trappen bij Eric.
is toch bijna gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:21 schreef Wibehh het volgende:
Jullie willen die bro's eruit, maar hebben dan niks meer om over te praten.
Dan komt er wel weer een ander slachtoffer...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:21 schreef Wibehh het volgende:
Jullie willen die bro's eruit, maar hebben dan niks meer om over te praten.
Snap ik, maar men roept het al maanden. Die twee zijn een beetje de enigen die nog voor tv zorgen. Alsof bern, sasha en erik dat doen...quote:
Das meer dan normaal... wat een player is die gast...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Mirthe dan, knuffelen met Marciano in bed?
Ja en ze liet niet los hé.. Marciano probeerde al een paar keer weg te komen maar ze liet hem niet gaan..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Mirthe dan, knuffelen met Marciano in bed?
Ik zet die twee juist uitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Snap ik, maar men roept het al maanden. Die twee zijn een beetje de enigen die nog voor tv zorgen. Alsof bern, sasha en erik dat doen...
En Mirthe trapt er met beide armen in. Kon niet goed horen wat ze tegen hem zei helaasquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das meer dan normaal... wat een player is die gast...
Nee Rupi moet met Sas& Co OP de bro's gaan stemmen ( 3 op Marciano en 3 op Isaac)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat deden ze toch altijd al..
Marciano wilde weg, maar Mirthe hield klemquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das meer dan normaal... wat een player is die gast...
zie dan liever tv van bern en sas en co ipv tv van die 2 snitchenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:23 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Snap ik, maar men roept het al maanden. Die twee zijn een beetje de enigen die nog voor tv zorgen. Alsof bern, sasha en erik dat doen...
Al vaker gebeurdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
IK zou wel eens een keer een zoemer willen als er mensen onder de douche of op toilet zitten
Nou het zit even anders, ze wilde hem niet los laten, Marciano probeerde al een paar keer weg te komen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Mirthe trapt er met beide armen in. Kon niet goed horen wat ze tegen hem zei helaas
Ooh oké...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Rupi moet met Sas& Co OP de bro's gaan stemmen ( 3 op Marciano en 3 op Isaac)
Ja dat zag ik, maar hij kwam naar haar toe niet anders om.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou het zit even anders, ze wilde hem niet los laten, Marciano probeerde al een paar keer weg te komen..
Dat deden/doen ze wel eens vaker hoor, dat is niets nieuws.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar hij kwam naar haar toe niet anders om.
O dat heb ik altijd gemist danquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat deden ze wel eens vaker hoor, dat is niets nieuws.
Was hij niet een accountmanager? IRL?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Rupert aan het brabbelen tegen Wendy, wat praat die man toch slecht zeg
Het zal wel aan ons liggen ik heb nog nooit iemand tegen Rupi horen zeggen : wat zeg je in hemelsnaam!?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Was hij niet een accountmanager? IRL?
Steward volgens mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Was hij niet een accountmanager? IRL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |