Dat is het.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet dat broekje iets hoger op trekken
Neej Fritsie dan krijg je weer zo'n kamelen tenen muts...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dat doet myrthe al meer dan genoeg die trekt haar broek op tot onder haar okselsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ZOver denken ze daar niet johquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:10 schreef Harry het volgende:
Ik zat me te bedenken, waarom zijn Imadaddin / Rupert niet enorm kwaad op Isaac geworden??
In de bedenktijd voor de laatste eliminatie kwam Wendy naar Isaac voor advies. Isaac vroeg Wendy om mee naar buiten te gaan. De 4 Bro's hadden kort daarvoor besloten om op degene met de trillende handen te gaan, Wendy! Isaac maakte de andere groep zwart, en drilde Wendy om met zijn groep mee te stemmen. Als tegemoetkoming mocht Wendy iemand van de andere groep uitkiezen voor de eliminatie, de Bro's zouden dan ook daarop gaan drukken. Dat werd Erik, die uiteindelijk van Imadiddin won, waardoor Imadiddin nu exit is. Door Isaac is nu Imadiddin weg, en niet Wendy.
Maandag mocht Ima voor Isaac kiezen. Gisteren mocht Wendy voor Isaac kiezen. Wie zal er volgende keer voor Isaac mogen kiezen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:10 schreef Harry het volgende:
Ik zat me te bedenken, waarom zijn Imadaddin / Rupert niet enorm kwaad op Isaac geworden??
In de bedenktijd voor de laatste eliminatie kwam Wendy naar Isaac voor advies. Isaac vroeg Wendy om mee naar buiten te gaan. De 4 Bro's hadden kort daarvoor besloten om op degene met de trillende handen te gaan, Wendy! Isaac maakte de andere groep zwart, en drilde Wendy om met zijn groep mee te stemmen. Als tegemoetkoming mocht Wendy iemand van de andere groep uitkiezen voor de eliminatie, de Bro's zouden dan ook daarop gaan drukken. Dat werd Erik, die uiteindelijk van Imadiddin won, waardoor Imadiddin nu exit is. Door Isaac is nu Imadiddin weg, en niet Wendy.
Zeker weten dat dat werkt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:19 schreef juul. het volgende:
Ik kan er niet over uit dat nog nooit iemand op de bro's heeft gestemd, intimideren werkt
En zo komt Isaac zelf nooit aan de beurt en ontspringt hij ieder dansquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maandag mocht Ima voor Isaac kiezen. Gisteren mocht Wendy voor Isaac kiezen. Wie zal er volgende keer voor Isaac mogen kiezen?
er heeft ook nog nooit iemand op Bern gestemd...of op Rupi of Mirthequote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat werkt.
Marciano en Isaac hebben een paar keer hun woede laten zien en in combinatie met stoere praat en veel "gewichtheffen" schijt iedereen in hun broek daar. Zelfs k5.
Precies. En krijgen anderen nog de schuld ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo komt Isaac zelf nooit aan de beurt en ontspringt hij ieder dans
INDERDAAD! dit was De kans 1 van de twee weg te spelen....stumperds zijn het!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:19 schreef juul. het volgende:
Ik kan er niet over uit dat nog nooit iemand op de bro's heeft gestemd, intimideren werkt
Ik moet ze niet, maar ze spelen het spel wel goed. En iedereen trapt er in.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:24 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. En krijgen anderen nog de schuld ook.
Die hoop heb ik wel een beetje opgegeven. Hopelijk is het vertrouwen tussen de dames uiteindelijk sterker.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ze niet, maar ze spelen het spel wel goed. En iedereen trapt er in.
ALs na gisteren de ogen nog niet geopend zijn dan gebeurd dat nooit meer
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het een reden heeft anders hadden ze dat toch allang gedaan...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:19 schreef juul. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |