Ook goedemorgen.quote:
Dat eeuwige fluisterende gemompel ookquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het zal wel aan ons liggen ik heb nog nooit iemand tegen Rupi horen zeggen : wat zeg je in hemelsnaam!?
Terwijl hij wel normaal kan articuleren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat eeuwige fluisterende gemompel ook
Jawel, maar ze doen het allemaal...het is een soort van taal geworden daar..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl hij wel normaal kan articuleren.
Ik heb geen idee wat hij in RL is, maar ik vind hem echt 9 van de 10 x onverstaanbaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Was hij niet een accountmanager? IRL?
Net als dat gekke lachje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jawel, maar ze doen het allemaal...het is een soort van taal geworden daar..
Erg he, het zit hem nu dwars dat hij niet op haar ( ik naam aan wendy) gestemd heeftquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Marciano kan maar niet hebben als iemand op hem stemt.
Echt? Hoe dan, je peuk tegen die spiralen houden... lekker dan... mag lijen dat Rupie z'n neushaar verfikt.quote:
Ik zag het hem doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan, je peuk tegen die spiralen houden... lekker dan... mag lijen dat Rupie z'n neushaar verfikt.
het lef om dat te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Marciano kan maar niet hebben als iemand op hem stemt.
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan, je peuk tegen die spiralen houden... lekker dan... mag lijen dat Rupie z'n neushaar verfikt.
Tikkeltje te?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet even wennen aan Sasha met dit sport outfitje...
Vampiers kunnen niet tegen de zon.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sas moet ook weer nieuw loopgips.... kolere wat 'n witte benen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te maar ik heb haar nog nooit gezien in zoiets dergelijks kweetnie...quote:
Ze heeft de huid van een roodharige.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sas moet ook weer nieuw loopgips.... kolere wat 'n witte benen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |