Het weer een spelletje om op tv te brengen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het onzin vinden om nu nog vrijstellingen weg te gaan geven zo aan het eind.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Of ook gewoon een kaartenhuis bouwen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:22 schreef Sasoema het volgende:
Als Rupert nu slim is stemt hij mee met de andere groep. Dan staan de haantjes tegenover elkaar. Zou top zijn. Maar eerst maar eens zien waarvoor dit alarm is afgegeaan
En dan links en rechts van hen schreeuwende mensen, dat ze door moeten zetten en het een fluitje van 1 cent is om daar de hele dag te gaan hangen! Af en toe ook even een trap geven of een klap voor de kop.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou eh, allebei hangen aan een balk? Net zoals B en S? lijkt me heerlijk...
"Mindfulness voor Dummies"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Harry het volgende:
Wat zit Bern de hele dag te lezen / leren ??
De eerder gemaakte notities over het nieuws van het afgelopen jaar?
Ze moeten de uitzendingen blijven vullen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het onzin vinden om nu nog vrijstellingen weg te gaan geven zo aan het eind.
Heel slim, lijkt mij. Bern is de enige die daar aandacht voor heeft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
alle boeken worden gelezen en bestudeerd. Het is hun manier van voorbereiden op eventuele opdrachten.
Alleen jammer dat niemand hem nog heeft uitgedaagd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel slim, lijkt mij. Bern is de enige die daar aandacht voor heeft.
sasha ook, en mirthe ook volgens mij. Ze zijn zich op allerlei manieren aan het voorbereiden, ook met sporten, dat doen Wendy en mirthe ook heel veel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel slim, lijkt mij. Bern is de enige die daar aandacht voor heeft.
Ik denk alles wat hij het afgelopen jaar heeft opgeschreven. Weetjes over familie van de de bewoners hoe en welke opdrachten die er zijn geweest en hoe die verlopen zijn. Volgorde van vertrekken van de bewoners en noem maar op. Bern heeft alles bijgehouden..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Harry het volgende:
Wat zit Bern de hele dag te lezen / leren ??
De eerder gemaakte notities over het nieuws van het afgelopen jaar?
Superslim !!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk alles wat hij het afgelopen jaar heeft opgeschreven. Weetjes over familie van de de bewoners hoe en welke opdrachten die er zijn geweest en hoe die verlopen zijn. Volgorde van vertrekken van de bewoners en noem maar op. Bern heeft alles bijgehouden..
Denk een verdien opdracht, ze moeten toch boodschappen voor het weekend kunnen kopenquote:
Dat doen ze echt wel slim. Erik en Mirthe zie je dat ook vaak doen. Alleen de bro’s Isaac en Wendy vinden het blijkbaar niet nodig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
alle boeken worden gelezen en bestudeerd. Het is hun manier van voorbereiden op eventuele opdrachten.
Welnee ze hebben de Febo nogquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk een verdien opdracht, ze moeten toch boodschappen voor het weekend kunnen kopen
Uit de prijzenpot had ook wel eens leuk geweest toch...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk een verdien opdracht, ze moeten toch boodschappen voor het weekend kunnen kopen
Dat duurt altijd nog een kwartierquote:
En altijd snapt ie iets niet en moet navragen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
Potverdikkeme die Marciano.... hij heeft een rode en een witte bandana, maar niet eentje voor vrijstellingen......
Het is werkelijk altijd hetzelfde met die gast, zo voorspelbaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En altijd snapt ie iets niet en moet navragen...
en ze kon maken wat ze wouuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Met Catootje naar de Botermarkt
Gok dat Marci en Wendy dit niet kunnen. Isaac twijfel..quote:
Ze hebben weer hun geldbuidel opengetrokken voor dit spel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
Wow wat een bloedstollende opdracht weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |