En, hij heeft in een RLS twee blondines gescoord!! Uniek!! Dat telt !!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, niet naar zijn eigen gedrag denk ik. Meer kijken naar zijn uiterlijk en dan heel trots op zichzelf zijn.
Ahaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:10 schreef Harry het volgende:
Ik zat me te bedenken, waarom zijn Imadaddin / Rupert niet enorm kwaad op Isaac geworden??
In de bedenktijd voor de laatste eliminatie kwam Wendy naar Isaac voor advies. Isaac vroeg Wendy om mee naar buiten te gaan. De 4 Bro's hadden kort daarvoor besloten om op degene met de trillende handen te gaan, Wendy! Isaac maakte de andere groep zwart, en drilde Wendy om met zijn groep mee te stemmen. Als tegemoetkoming mocht Wendy iemand van de andere groep uitkiezen voor de eliminatie, de Bro's zouden dan ook daarop gaan drukken. Dat werd Erik, die uiteindelijk van Imadiddin won, waardoor Imadiddin nu exit is. Door Isaac is nu Imadiddin weg, en niet Wendy.
Heeft hij het door, er is gewoon teveel niet geleverd, dat het niet voorradig is bij de Jumbo is ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:17 schreef Was-beer het volgende:
Bern denkt dat de Febo de boodschappen achter heeft gehouden want wat er geleverd is is precies genoeg voor vandaag.
Zijn natuurlijk ook domme vrouwen of meiden voor nodig die dit heel normaal schijnen te vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zijn was wil doen en daarna opvouwen
Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef realkijkers het volgende:
slimquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Erik meteen een reep vreten voor extra energie
Komt het misschien serieus van de voedselbank.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:03 schreef Was-beer het volgende:
Er is heel veel niet geleverd en er zijn zakken met diepvries (?) spul open. Beetje respect mensen van de Jumbo zegt Mirthe
tuurlijk, want de voedselbank staat er om bekend om verpakkingen open te maken of te scheuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt het misschien serieus van de voedselbank.
Laat ze maar 195 vlaggen radenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou eh, allebei hangen aan een balk? Net zoals B en S? lijkt me heerlijk...
Domme blondjes inderdaad, what else is new?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
[..]
En, hij heeft in een RLS twee blondines gescoord!! Uniek!! Dat telt !!
Zou het onzin vinden om nu nog vrijstellingen weg te gaan geven zo aan het eind.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
dan zou er toch minstens iemand vrijgesteld moeten zijn? Of is dat voorbij?
Ze had net gehoord dat er weer pindakaas wasquote:
Ze denken momenteel alleen aan eten..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:29 schreef spapaars het volgende:
Allemaal sportief gekleed (op bamboe Erik na) dus zal er wel een opdracht komen met een lichamelijke uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |