Op Rupie en Mirthe is zeker wel gestemd, Bern dacht ik idd nog nooitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
er heeft ook nog nooit iemand op Bern gestemd...of op Rupi of Mirthe
Die zijn niet echt van het (verbaal) intimideren![]()
En gisteren pas de eerste keer op Erik, en als er iemand niet probeert te intimideren met stoere praat of gewichtheffen dan is het Erik toch wel![]()
en of K5 ook bang voor de bro's is, ik geloof daar niet in. Maar dat is mijn mening dan.
ja broooo 3000% FOKusquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Isaac over finale en gas geven..
Op Erik ook, toen Moraima de sjaak was.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Op Rupie en Mirthe is zeker wel gestemd, Bern dacht ik idd nog nooit
Isaac wel, hoe hij al vanaf het begin iedereen observeert met constant rondkijken of er ergens wat speelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ze niet, maar ze spelen het spel wel goed. En iedereen trapt er in.
ALs na gisteren de ogen nog niet geopend zijn dan gebeurd dat nooit meer
Dat is ook zo, Isaac lult al vanaf dag 1 met iedereen mee in zijn of haar straatje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac wel, hoe hij al vanaf het begin iedereen observeert met constant rondkijken of er ergens wat speelt.
De tactiek van Marciano is altijd geweest iemand voor z'n karretje spannen, die ook nog het bed met hem wilde delen.
En gisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Erik ook, toen Moraima de sjaak was.
Als Wendy gisteren niet naar Isaac was gestapt had de groep van Wendy waarschijnlijk op Isaac gestemd denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:42 schreef Chea49 het volgende:
Goedemorgen![]()
Als ze de eerstvolgende keer niet op Isaac stemmen zijn ze verloren, dan is de kans verkeken de bro´s uiteen te drijven. Marciano komt dan alleen te staan.
Het wordt tijd dat Wendy ook eens met de anderen meestemt anders kun je nooit één front vormen tegen de broos.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Wendy gisteren niet naar Isaac was gestapt had de groep van Wendy waarschijnlijk op Isaac gestemd denk ik.
Goed opgemerkt!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:40 schreef woxxel het volgende:
Ik keek gisteren t filmpje terug van isaak die na de wandeling naar t rookhok rende.
Wendy wordt t niet, maar denk erom op wie jullie stemmen.
Als isaak zich bedreigd voelt gaat hij raar doen. Hij gaat ver met zijn intimideren
Ze heeft gisteren met de Bro's meegestemd, was afspraak met Isaac om op Erik te gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Wendy ook eens met de anderen meestemt anders kun je nooit één front vormen tegen de broos.
Dat is toch niet te geloven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren met de Bro's meegestemd, was afspraak met Isaac om op Erik te gaan
Over de finale misschien?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb Ice nu al twee keer horen praten over hoeveel mensen er beneden en boven in de loods passen, geen idee waar hij het over had. Iemand?
Isaac had haar voor even ingepalmd. In het SV kan je het wel lezen als je het gemist hebt.quote:
Ga ik nu even doen, dank je.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac had haar voor even ingepalmd. In het SV kan je het wel lezen als je het gemist hebt.
Die neemt na afloop van dit programma nog eens 1 jaar vrij om naar zichzelf te gaan kijken op de streams.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:52 schreef xdiashalizx het volgende:
Marciano over wat ze straks kunnen streamen als ze thuis zijn, volop te streamen, terwijl je normaal moet wachten op iets nieuws.
Nou, ik heb nog voor maanden te streamen als ik alles wil zien wat mij interesseert, raakt nooit op, zelfs niet als er geen RLS is..![]()
Vermoed dat die gast hele dagen alleen aan het streamen is..
Hoe moet ik dit uitleggen.Zou hij echt naar zijn gedrag in de loods gaan terug kijken? Ik zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die neemt na afloop van dit programma nog eens 1 jaar vrij om naar zichzelf te gaan kijken op de streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |