Gereekst…quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik update morgen de OP wel met de meest recente lijst.
Ah…de oud en nieuw/verjaardagen/gezelligedagen/latenweietslekkerseten salade van oom Janquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:golfer wat de naam zegt: een koude schotel
Recepten variëren maar in ieder geval gekookte aardappel, rundvlees, erwten, augurkjes, eieren, mayo en wat de kok nog meer bedenkt. Geserveerd op een schaal op blaadjes sla.
Als ik geïnspireerd ben ga ik er retro mee. Met tomaatjes en eitjes in vormpjes en velen komkommerslierten
En vergeet de kermis niet!quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah…de oud en nieuw/verjaardagen/gezelligedagen/latenweietslekkerseten salade van oom Jan
Da’s hier dan weer niet zo’n traditie 😉quote:
Typisch Limburgse cuisine, ik hou wel van zulke klassiekers op zijn tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Recepten variëren maar in ieder geval gekookte aardappel, rundvlees, erwten, augurkjes, eieren, mayo en wat de kok nog meer bedenkt. Geserveerd op een schaal op blaadjes sla.
Als ik geïnspireerd ben ga ik er retro mee. Met tomaatjes en eitjes in vormpjes en velen komkommerslierten
Ah, een soort variant op een huzarensalade. Is dat rundvlees dan zoervleisj?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Neequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, een soort variant op een huzarensalade. Is dat rundvlees dan zoervleisj?
Ik kan kijken of ik een randje kan voorzien rondom de koudeschotelquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
Retro
Kan iemand dan gevulde eitjes maken plies
Oh, dat hadden we nog niet besproken zie ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe laat begint de BBQ?Want de dag ervoor heb ik al volgepland en eerder wil ik geen eitjes gaan klaarmaken.
Adres volgt per DM?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, dat hadden we nog niet besproken zie ik![]()
Euh, 15.30?
Wij zijn er niet voor 16:00 uur.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh, 15.30?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan kijken of ik een randje kan voorzien rondom de koudeschotelIesch traditie
Dan nog rolletjes ham metquote:
Lekker retro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan nog rolletjes ham metslappe asperges uit pot
erbij en het feest is compleet
Alleen als je ook zo’n hippe asbak met magisch draaischijfje hebtquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker retro.
Ik neem het glaasje sigaretten voor op tafel wel mee…
Wij noemden die asperges 'dooie vingers'quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
(nog even onder voorbehoud, ik wil de week voor de meet op vakantie, maar als de meubelmakert geen vrij krijgt dan kan het zijn dat de vakantie nog verschuift - maar als dat lukt dan ben ik er) - Bakkerijdag, dus ik ben er niet eerder dan tegen zessen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, 15.30?
Slappe asperges uit pot zijn de beste basis voor aspergesoep. Pot asperges van Aarts met vocht en al tegen de kook aan brengen, kwart pak boter er in, blender er op, klaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze ga ik onthoudenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Slappe asperges uit pot zijn de beste basis voor aspergesoep. Pot asperges van Aarts met vocht en al tegen de kook aan brengen, kwart pak boter er in, blender er op, klaar.
Je maakt dan eigenlijk zo'n hippe crème van groente, maar dan een slag dunner. Super romig, en omdat er een miljard asperges gekookt zijn in datzelfde vocht super aspergerig. En in 5 minuten klaar.quote:
T is dat ik echt naar bed moet (vergadering liep uit) anders zou ik subiet m’n laatste verse aspergesoep ontdooien en opeten nu ik weet dat ik voorlopig niet zonder kom te zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je maakt dan eigenlijk zo'n hippe crème van groente, maar dan een slag dunner. Super romig, en omdat er een miljard asperges gekookt zijn in datzelfde vocht super aspergerig. En in 5 minuten klaar.
Nee, ik zou niet komenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:16 schreef Yinny het volgende:
Ik neem brownies mee!
@:tele6 zou toch ook komen? Dan is er een vegan/vega...
Weegschaal gaat uit logeren 😂quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
OMG ik doe geen strakke kleding aan.
Die dag en de week erna niet 😂 😳
Browniesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:16 schreef Yinny het volgende:
Ik neem brownies mee!
@:tele6 zou toch ook komen? Dan is er een vegan/vega...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet komen
Heb destijds geloof ik misschien gezegd maar nog geen beeld van plannen in augustus, inmiddels dan afspraak met familie die ik anders nooit zie.
Dit gast echt veel eten wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
OMG ik doe geen strakke kleding aan.
Die dag en de week erna niet 😂 😳
Ook niet in het onze. Eten tot we er bij neervallenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat begrip staat niet in het woordenboek van @:Z80
Aanvulling bij ons: wij nemen ook Wijko hot saté saus mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op heeft een update ondergaan. Mocht er iemand tips willen voor wat mee te nemen, staan daar nog wat ideeën in.
Staat er bij. Ik wil hem wel proeven, ik doe er voor mij hier altijd een schep sambal of sriracha door.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanvulling bij ons: wij nemen ook Wijko hot saté saus mee.
Van welk schaap dan ook…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een dozijn lamskoteletjes van eigen schaap liggen.
Is daar een dozijn liefhebbers voor te vinden?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een dozijn lamskoteletjes van eigen schaap liggen.
Is daar een dozijn liefhebbers voor te vinden?
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op heeft een update ondergaan. Mocht er iemand tips willen voor wat mee te nemen, staan daar nog wat ideeën in.
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aan
Mijn eiersalade doet het altijd goed, ik hoop maar dat gevulde eitjes dat ook gaan doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.
*camper boekt*quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wel gelezen, niet al gereageerd, wat sund @:isabeau dat je niet mee gaat.
Moeten we misschien toch maar ervoor zorgen dat een volgende meet wat meer in onze buurt is
Gezellig! Camper lijkt me wel wat, tenten zijn rampzaligquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*camper boekt*
Rijd ik via @:kaatje1 jullie kant op
Ik ben er geloof ik ook nog niet helemaal overheen dat ze niet komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wel gelezen, niet al gereageerd, wat sund @:isabeau dat je niet mee gaat.
Moeten we misschien toch maar ervoor zorgen dat een volgende meet wat meer in onze buurt is
Dat en datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik ook nog niet helemaal overheen dat ze niet komt![]()
Maar jou meeten vind ik ook heel tof
joppiesausquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.
Ik denk niet dat mijn moeder dat ooit gehad heeftquote:
Nee, maar het is makkelijk en erg lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn moeder dat ooit gehad heeft
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom ook dan. Je hebt iedereen toch al wel aan de deur gezien inmiddels.
Dat is lastig dan inderdaad. Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnEn dat is altijd lastig inschatten hoe laat het wordt.
Niet dat ik het lust, maar jullie hebben dan wel bier bij je, zijn jullie vast welkomquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnEn dat is altijd lastig inschatten hoe laat het wordt.
2 hapjes van jouw slaai en dan zit ik volquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aan
Volgens mij valt het tegen hoeveel liefhebbers er tussen zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet dat ik het lust, maar jullie hebben dan wel bier bij je, zijn jullie vast welkom
Even gecorrigeerd…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
2 hapjes van jouw vlaai en dan zit ik vol
Ze nam koude Limburgse slaai mee hoor.quote:
Bierfanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij valt het tegen hoeveel liefhebbers er tussen zitten
En rijstevlaai.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze nam koude Limburgse slaai mee hoor.
(Slaai is Brabants voor sla/salade)
Geen idee waar jij vandaan komt?
Mamsterdam?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En rijstevlaai.
Mijn bestelling is al een tijdje geleden gedaan.
Mijn username is een anagram van waar ik vandaan kom…
Schubbekutterveen was het toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Mijn username is een anagram van waar ik vandaan kom…
Geen idee. Ga je ze nog (laten) marineren?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoeveel speklappen zal ik meenemen? Vraag morgen of de slager ze in dunne lapjes zou willen snijden.
Yupquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ga je ze nog (laten) marineren?
Tuurlijk. Wij nemen ook ruim 1 kilo kippendijsaté mee.quote:
Van alles wat, kan dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Voorkeur voor wat te drinken aan vloeibaar suiker?
Aankomende week krat = 12 flessen van een liter in de aanbieding.
Keuze uit de frisdranken van het cocacola concern.
Wie weet, volgende keerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
Had ik maar meer moeite gedaan users beter te leren kennen, ken niemand echt goed op fok. En ben veels te introvert om naar buiten te gaan
Heel de zomer nog niet geBBQed
MezoMix/Spezi, is dat van de Coca groep?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Ja. Flesje van mee nemen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MezoMix/Spezi, is dat van de Coca groep?
Cola light / zero please . Of ik een liter wegkrijg?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Zou je voor mij 2 pakken Kartoffel Knödel Halb & Halb, im Kochbeutelquote:
Jammer maar heel begrijpelijk Me-Moquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet helemaal optimaal in m'n vel (hoofd) lately en heb nog veel huisregeldingen staan dus ik laat de meet even voor wat 't is. Alvast veel plezier iedereen
Jammer memo, hopelijk gaat het snel beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet helemaal optimaal in m'n vel (hoofd) lately en heb nog veel huisregeldingen staan dus ik laat de meet even voor wat 't is. Alvast veel plezier iedereen
Er valt veel te regelen ja met een huis en verhuizen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat jammer. Maar verhuizen (wanneer?) is natuurlijk ook iets waar je steeds mee bezig bent. En da's hartstikke leuk ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien een paar dipjes. Ik probeer wel wat te maken, maar kan niet zolang staan achter het aanrecht dus of ik al mijn ideeen kan realiseren weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:43 schreef borisz het volgende:
Wat zal ik meenemen? 'Gewoon bier' en evt nog een stokbroodje?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:43 schreef borisz het volgende:
Wat zal ik meenemen? 'Gewoon bier' en evt nog een stokbroodje?
Ja hoor, dat lukt wel. Brooddeeg komt uit de machine en het uitrollen doe ik op de eettafel. Maar de dips moeten in de keukenmachine en die krijg ik niet op de tafel. 1 dip is idioot makkelijk (roeren) dus die neem ik wel mee, muhammara en hummus, dat bekijk ik vrijdag's als het brood klaar is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dips mogen ook uit de supermarkt komen hoor, dat overleven we wel.
[..]![]()
Kaatje, lukt het wel om je brood te maken? En überhaupt te komen? Je mag sowieso de beste stoel uitkiezen natuurlijk.
Ja vervoer moet ik ook nog achteraanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dips mogen ook uit de supermarkt komen hoor, dat overleven we wel.
[..]![]()
Kaatje, lukt het wel om je brood te maken? En überhaupt te komen? Je mag sowieso de beste stoel uitkiezen natuurlijk.
Pesto is altijd goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef borisz het volgende:
Pesto klassiek? zat ik nog aan te denken.
[..]
Ja vervoer moet ik ook nog achteraan.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat lukt wel. Brooddeeg komt uit de machine en het uitrollen doe ik op de eettafel. Maar de dips moeten in de keukenmachine en die krijg ik niet op de tafel. 1 dip is idioot makkelijk (roeren) dus die neem ik wel mee, muhammara en hummus, dat bekijk ik vrijdag's als het brood klaar is.
En ik weiger m'n lijf weer een leuke dag tegen te laten houden. Dat was al met de BBQ meet, niet nog een keer
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat lukt wel. Brooddeeg komt uit de machine en het uitrollen doe ik op de eettafel. Maar de dips moeten in de keukenmachine en die krijg ik niet op de tafel. 1 dip is idioot makkelijk (roeren) dus die neem ik wel mee, muhammara en hummus, dat bekijk ik vrijdag's als het brood klaar is.
En ik weiger m'n lijf weer een leuke dag tegen te laten houden. Dat was al met de BBQ meet, niet nog een keer
Plukje selderij zou ik wel fijn vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik zaterdag iemand blij maken met rozemarijn, dragon of selderij? Ik heb het in overvloed groeien. Zo ja, geef dan voor je weg gaat even een gil, dan pluk ik wat af voor je.
Dragonquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik zaterdag iemand blij maken met rozemarijn, dragon of selderij? Ik heb het in overvloed groeien. Zo ja, geef dan voor je weg gaat even een gil, dan pluk ik wat af voor je.
Ik zou uitgaan van 2 of 3 asperges per persoon.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:52 schreef AnneX het volgende:
Crosspost.
Wil iemand even meedenken? Bij de hoeveelheid eten vraag ik mij af hoeveel asperges en labne ik zal voorbereiden.
Zelf dacht ik voor 8 pp.
Met name over de hoeveelheid. Wie denkt er mee?
De hoeveelheid in het recept is voor 4 pp. En ik dacht het dan te verdubbelen.
Dat is dan 1800 gram groene asperges en 1200 gram labne.
Dan kan een ieder die wil, toch proeven.
Er is nog meer eten genoeg.
Ah nee, wat ellendig voor jullie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Onze auto is stuk... Is er nog ruimte in de station-naar-L_S taxi? Dan kan ik met de trein komen en een koeltas met desserts 😅
Heb je een passende helm?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Onze auto is stuk... Is er nog ruimte in de station-naar-L_S taxi? Dan kan ik met de trein komen en een koeltas met desserts 😅
Als het station ongeveer op de route Amsterdam - jouw woonplaats ligt, dan kan ik onderweg wel wat mensen oppikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben qua treintaxiwensen, Lein uit Rotterdam en Borisz uit regio Haarlem toch?
Wat sund! Ik had het heel leuk gevonden om jullie te ontmoeten. Maar je hebt groot gelijk, lekker thuisblijven en aansterkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Helaas... het gaat hem toch niet worden voor ons.
Ik merk dat ik, na de biopsie, en het lang wachten tot 30-8 op de uitslagen toch dusdanig gestrest en labiel ben dat ik zo'n meeting met een groot gezelschap niet aan kan.
Heb gisteravond ook nog eens koorts erbij gekregen en voelde ik dat ik verminderde energie heb. Met B. overlegd en samen besloten dat het verstandiger is om mijn energie te sparen.
Ik vind het heel jammer, want had graag veel van jullie weer willen ontmoeten en een aantal voor het eerst willen meeten, maar het gaat echt niet.
Betekent dus wel dat er geen kippendijen-saté's (en wijn) door ons worden aangeleverd.
Wat zonde! Ik had er al een beetje rekening mee gehouden in mijn achterhoofd. Ik zou het zelf namelijk ook niet trekken. Wat enorm jammer zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Ik merk dat ik, na de biopsie, en het lang wachten tot 30-8 op de uitslagen toch dusdanig gestrest en labiel ben dat ik zo'n meeting met een groot gezelschap niet aan kan.
Heb gisteravond ook nog eens koorts erbij gekregen en voelde ik dat ik verminderde energie heb. Met B. overlegd en samen besloten dat het verstandiger is om mijn energie te sparen.
Ik vind het heel jammer, want had graag veel van jullie weer willen ontmoeten en een aantal voor het eerst willen meeten, maar het gaat echt niet.
Betekent dus wel dat er geen kippendijen-saté's (en wijn) door ons worden aangeleverd.
Ach wat jammer. Maar zo begrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Ik rijd vanaf Capelle aan den IJssel, dus ik kan je vanaf Capelse Brug meenemen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Jammer, maar heeeeeel verstandig! Een volgende meet dan maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Vooral heel veel beterschap zodat je de volgende keer wel weer kan aanschuiven...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Sterkte Golfer; ik zal dat "stokje" dan van je overnemen, is dat een plan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:09 schreef fietsie het volgende:
Sterkte Golfer; ik zal dat "stokje" dan van je overnemen, is dat een plan?
Prima planquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bel straks de boer even dat ie een aantal gevederde vrienden voor me klaarhangt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Prima plan![]()
Dan hebben we:
Kipsaté
Baskische kip
Hamburgers
Pulled pork
Goh, dat is niet eens zo veel vlees
CUL / Vervaldatum boterquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb trouwens veel kruidenboter over van de barbecue van afgelopen weekend.
Top, anders zit ik met een lading niet pittige satésaus in mijn maag...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar zit ik graag die avond mee in mijn maag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, anders zit ik met een lading niet pittige satésaus in mijn maag...
😢quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Begrijpelijk, invoelbaar en toch jammerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef golfer het volgende:
Ga ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Yinny het volgende:
Ik rijd vanaf Capelle aan den IJssel, dus ik kan je vanaf Capelse Brug meenemen...
quote:
Begrijpelijk dat hij geen zin in nieuwe mensen heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Heelveel@:golfer en @:blues wat jammer dat jullie niet komen maar ohzo begrijpelijk.
Mijn vriend komt ook niet mee. Hij begint een paar dagen na de bbq aan zijn chemo en heeft dus geen zin in gezellig zijn.
Zijn er nog mensen die op Roosendaal aankomen? Die kunnen mijn vader, Jeroen en ik wel oppikken.
@:Lucky_Strike DM je adres even
Nee hoor, maak maar met gewonequote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Jongens, is er iemand die lactose vrije panna cotta wil zaterdag? Ik maak m sowieso met agar agar en niet met gelatine, maar wel met normale slagroom
Ja ik. Waarom zou je dat doen? Iew.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:16 schreef fietsie het volgende:
Ik ben overigens voornemens de kipsate voorgegaard mee te nemen (in de instantpot voorgaren). Iemand daar bezwaren tegen ?
Nou eerlijk gezegd doe ik dat altijd, bij een BBQ met > 4 persquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja ik. Waarom zou je dat doen? Iew.
Er mag echt geen voorgegaard vlees op onze barbecues hoor. Ik vetoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd doe ik dat altijd, bij een BBQ met > 4 pers
Maar ok, dan breng ik het rauw mee
Exact waarom ik het dus vooraf vraag.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er mag echt geen voorgegaard vlees op onze barbecues hoor. Ik veto
Thanksquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Exact waarom ik het dus vooraf vraag.
Dan pas ik m'n transport methode dus ook aan.
Dat negeer ik nog evenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:57 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel blij dat ik in mn motorpak kom want ze geven wel wat regen op voor de na-middag
Wij hebben wel een gammele partytent maar die is niet op te zetten met 2 personen en er zijn ook geen adequate scheerlijnen en haringen. Dus eigenlijk hebben we nietsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef fietsie het volgende:
Ik had al even gekeken hoe groot mn partytent is , maar die past niet fatsoenlijk achterop de motor.
Da's waar. Maar van te voren opzetten wordt dus niets.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Gelukkig zijn er meer dan 2 personen.
Ja dat staat al op mn lijstjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar. Maar van te voren opzetten wordt dus niets.
Heb jij toevallig scheerlijnen en haringen en past dat in je bepakking? Voor het geval we het nodig hebben.
Als het niet te veel moeite is, is dat wel enorm handigquote:
quote:
Ik ga hem even bellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is, is dat wel enorm handigGewoon, voor de zekerheid.
[..]
Omg, 5 vlaaien in de koelkast er bijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een strandparasol die verrassend goed als paraplu bleek te werken maar daar pas je met maximaal 3 mensen onder. En ik heb er geen standaard voor. Dus dat schiet niet echt op.
Wat ik wel heb gedaan: 5 vlaaien en 2,5 kg koude schotel besteld. Dadelijk eitjes halen zodat ik die morgen kan gaan koken.
De slagroomvlaai (dat is een halve) moet het liefst in de koelkast. De rest overleeft het ook wel erbuiten. Ik kijk nog wat ik aan koele opslagplek kan knutselen met koelelementen en isolatie. De ritten naar huis kunnen goed ongekoeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, we zijn dus met 16 man zaterdag. We hebben tafels genoeg en 13 stoelen.
We komen dus 3 stoelen tekort. En een tafelkleedje is ook handig maar geen must.
[..]
Omg, 5 vlaaien in de koelkast er bijDat wordt nog wat.
Wij hebben ook een flinke parasol, die blijft alleen niet goed op zijn plek hangen. De tweede parasol hangt boven de barbecue. Er zijn ook twee schaduwdoeken, wellicht kunnen die vastgeknoopt worden aan de partytent(en).
Graagquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De slagroomvlaai (dat is een halve) moet het liefst in de koelkast. De rest overleeft het ook wel erbuiten. Ik kijk nog wat ik aan koele opslagplek kan knutselen met koelelementen en isolatie. De ritten naar huis kunnen goed ongekoeld.
Zal ik drie tuinstoeltjes meenemen? En parasol voor de zekerheid?
Top!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag![]()
Wij hebben een elektrische koelbox. Als we die op zijn kant leggen, kunnen er wel een aantal vlaaien in. Dus dat komt wel goed.
Heb mijn vader net gesproken maar hij geeft de tent niet mee want de gebruiksaanwijzing is weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is, is dat wel enorm handigGewoon, voor de zekerheid.
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb mijn vader net gesproken maar hij geeft de tent niet mee want de gebruiksaanwijzing is weg.
Heb nog proberen te vertellen dat het zonder ook wel lukt en dat hij niks hoeft te doen.
Maar na zijn corona-coma gaat niemand meer hem overtuigen.
Ik voorzie een groepsopdracht als start van de meet...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar. Maar van te voren opzetten wordt dus niets.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorzie een groepsopdracht als start van de meet...
Ik ga zo erg viesdik van deze BBQ komenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:47 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu afkoelen en dan de koelkast in. Ik moet morgen werken, dus dat is al gedaan. O, en ook een boterkoek, mocht er iemand geen caramel zeezout brownie lusten....
Pro-dieettip: kliekjesbakjes meenemenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zo erg viesdik van deze BBQ komen
Meer anti-dieettipquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pro-dieettip: kliekjesbakjes meenemen
Tent!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
Hier ook alvast de verbrande boter bereid.
Lijstje gemaakt om zaterdag aan te denken![]()
Zaterdagmorgen nog wat voorbereiden.
Tent geregeld 8 x 6 i.o.m. Lucky.
# groepsopdracht![]()
![]()
Bedenk een plan! Dan nemen we dat ter plekke door. Tijdens een staand overleg.quote:
Jeetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:47 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu afkoelen en dan de koelkast in. Ik moet morgen werken, dus dat is al gedaan. O, en ook een boterkoek, mocht er iemand geen caramel zeezout brownie lusten....
Wrom ben jij eigenlijk niet persoon 17?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje.jullie weten wel dat als iedereen eten voor 16 personen meeneemt, jullie per persoon voor 16 personen moeten eten?
Hé, heb ik jouw afmelding gemist?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike bij die 13 stoelen heb je die 3 die @:z80 en ik meenemen geteld? En ik heb nog een plastic kleed liggen, kan ook mee (is vrij groot, denk 120 bij 300
@:MadMaster "Ik voorzie een groepsopdracht als start van de meet..." Wanneer hier een etentje met meer dan 6 is weten bijna alle gasten wel dat ze zelf de inschuifbladen in de tafel moeten doen en dat het huis niet verlaten mag voordat die dingen weer op hun plek staan
Ik lees ook nog mee en blijf het jammer vinden dat ik het nu niet kan opbrengen om te komen. Hopelijk maken jullie ook wat foto's, zodat we op die manier kunnen meegenieten. @:Golfer ik heb net een nieuwe camera. Dat speeltje neem ik in ieder geval mee, ook om mee te oefenen en natuurlijk zodat jij en @:Blues kunnen meegenieten.
Ik schrok ook even.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, heb ik jouw afmelding gemist?
Ik zag je onlangs nog allerlei zaken melden over niet pittige dipjes en zo…
Ah, dat verklaart een hoop…quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik schrok ook even.
Zij kwoot golfer. Pfffft.
Ik ben een slechte meeter. En op het moment ook niet graag in de buurt van eten(sgeuren).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:50 schreef AnneX het volgende:
Wrom ben jij eigenlijk niet persoon 17?
Wel eens een fokker gemeet?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een slechte meeter. En op het moment ook niet graag in de buurt van eten(sgeuren).
3x gelezen en idd ditquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:51 schreef AnneX het volgende:
Ik schrok ook even.
Zij kwoot golfer. Pfffft. En stelt hem gerust over foto’s en meegenieten van eten, eten en drank, drank.
Ik laat dat altijd door anderen doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedenk een plan! Dan nemen we dat ter plekke door. Tijdens een staand overleg.
Gaan we de party! tent opzetten. Zónder manual en met gezond verstand.
Of wachten wij het weer en lokale voorspellingen af…
Als we de party! tent opzetten, moet ie ook weer afgebroken. En ingepakt.
Wanneer?
De volgende dag? Door de logé’s? Zijn er logé’s?
En dan kom ik hem wel weer halen later.
Verdorie…we missen Lonaa! 😢
Ik ben getrouwd met een fokker.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:54 schreef AnneX het volgende:
Wel eens een fokker gemeet?
Dat laatste geldt voor de hele dagBummer.
Ach, je krijgt er veel voor terug
Nee joh...ik quote @golfer maar daar ging iets misquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, heb ik jouw afmelding gemist?
Ik zag je onlangs nog allerlei zaken melden over niet pittige dipjes en zo…
Jou missen? Lijkt me wel beter werken ja .quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd door anderen doen
Soms mis ik mezelf ook wel eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jou missen? Lijkt me wel beter werken ja .
Ook een goed moment er dan even een ander naar te laten kijkenquote:
Daar ben ik 100% van overtuigd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meisje, het komt ooit goed
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pro-dieettip: kliekjesbakjes meenemen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.
Die heb je vast gemeet 😉quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een fokker.
Omdat voedsel aan de andere kant van de tafel wegjatten niet voldoende bleek of zoiets.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.
Ik heb net ook een hele lading extra diepvrieselementen ingevroren voor koeling onderwegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet zaterdagochtend voor de zekerheid ook nog maar wat koelkastruimte reserveren voor vlaai, ei en schotel![]()
Dan overleven ze daarna transport en verblijf en transport prima. Met wat extra liefde (en kou) voor de slagroom- en sjoëmvlaaien.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De eieren zijn gekookt!
Ik herhaal: de eieren zijn gekookt!
*insert willekeurige foto van gekookte eieren want zo interessant is mijn kook-inspanning dan ook weer niet*
Whoei!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Lekker bezig in de keuken voor morgen, de beloofde samples whisky vullen voor @:sigme
[ afbeelding ]
SPOILER: homp vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voorbereidingen voor de pulled pork zijn hier in volle gang.Boah....de muhammarah zit in een bakje, dat ziet er nu niet zo smakelijk uit (wel erg lekker geworden).SPOILER: homp vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even zien hoe ik me morgenochtend voel of ik nog hummus ga maken of kijk hoeveel caponata er nog in de vriezer zit.
Heb net de benen opnieuw laten zwachtelen, ik had er zo'n pijn aan. Bleek dat de kous medium was (of small) en ik heb toch echt wel xl benen. Nu een grotere kous en het voelt haast aangenaam.
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.We have far more in common than that which devides us..
Je krijgt dan ook die kleine 2cl flesjes (6 stuks), niet die grote 70cl flessen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Whoei! [ afbeelding ]
Niet overdrijven he? Ik ben maar een klein whisydrinkertje, ik doe een jaar met een fles![]()
Als je dat lamsvlees meeneemt, zoals je eerder toegezegd hebt (maar wat niet in de OP staat), dan vind ik dat meer dan voldoende...quote:PS: is er ook iets waar ik jou in ruil een plezier mee kan doen?
Verstandig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boah....de muhammarah zit in een bakje, dat ziet er nu niet zo smakelijk uit (wel erg lekker geworden).
Even zien hoe ik me morgenochtend voel of ik nog hummus ga maken of kijk hoeveel caponata er nog in de vriezer zit.
Heb net de benen opnieuw laten zwachtelen, ik had er zo'n pijn aan. Bleek dat de kous medium was (of small) en ik heb toch echt wel xl benen. Nu een grotere kous en het voelt haast aangenaam.
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @:z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.
Het borrelbrood wat ik meeneem is minder om op te smeren. Dippen in olijfolie is het lekkerst er mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:
Als ik de hele waslijst in de OP zo bekijk, dan zullen we niet omkomen van de honger.
Maar zijn er genoeg broden om alles op te smeren/bij te eten?
Ik wil eventueel nog wel wat stokbroden meenemen, als dat gewenst/noodzakelijk is... (??)
Da;s best apart, er staat 50% gebruikt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net even een PM gestuurd over de juiste afslag op de snelweg morgen.
De PM inboxen van Kaatje en Morgane zijn vol/niet bereikbaar. Maar aangezien zij niet rijden is wat ik stuurde toch niet relevant.
Oh, dan valt het wel meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt dan ook die kleine 2cl flesjes (6 stuks), niet die grote 70cl flessen...
Koteletjes staan nu in de koelkast, kunnen ze rustig ontdooien, neem ik ze morgen in de koelbox meequote:Als je dat lamsvlees meeneemt, zoals je eerder toegezegd hebt (maar wat niet in de OP staat), dan vind ik dat meer dan voldoende...
Alleen lammetje, of zit er ook schaap bij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan valt het wel mee![]()
6 kleine flesjes ga ik dus ook vast wel een half jaar over doen voordat ik ze allemaal geproefd heb. Maar lijkt me reuze leuk
[..]
Koteletjes staan nu in de koelkast, kunnen ze rustig ontdooien, neem ik ze morgen in de koelbox mee
Dit is allemaal lamsvlees; we hebben niet zo vaak schapenvlees.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen lammetje, of zit er ook schaap bij?
Schaap is voor de meest toch weer een nieuwe smaak om te proberen.
Vanuit het Noorden geeft Google Maps al de door jou genoemde afslag aan…quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
De PM inboxen van Kaatje en Morgane zijn vol/niet bereikbaar. Maar aangezien zij niet rijden is wat ik stuurde toch niet relevant.
Ik hoef dus geen brood te halen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef borisz het volgende:
Ik had het nog niet op de lijst staan, maar kan evt nog wel wat meenemen.
En terecht, dat is altijd de beste afslag. Maar sommige mensen denken dat ze de afslag met mijn plaatsnaam er op moeten nemen. Dat kan ook, duurt iets langer. En morgen dus nog langer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanuit het Noorden geeft Google Maps al de door jou genoemde afslag aan…
Oh ja. Als Cat en Kaat stoelen meenemen, hebben we er 3 te veel. Dat is mooi want dan hoeven wij 3 stoelen minder schoon te maken. J heeft even een spoedklusje morgenochtend dus minder hier te doen is welkomquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:00 schreef sigme het volgende:
Hoe staan we er nu voor qua hoeveelheid stoelen versus hoeveelheid mensen?
En bij mij 2 procent gebruikt en gisteren nog gepm'd met z80quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan zal er bij mij iets fout zijn gegaan. Of bij Fok, dat is plausibeler. Jullie waren 'niet bereikbaar'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
En bij mij 2 procent gebruikt en gisteren nog gepm'd met z80
Maak het jezelf vooral gemakkelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @:z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.
Ja hoor, in combinatie met primatour. Lukt het niet geef ik meteen een gilquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Maak het jezelf vooral gemakkelijk![]()
Gaat de achterbank wel samen met wagenziekte?
Ook nog proeven tijdens het vullen? 😉quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Lekker bezig in de keuken voor morgen, de beloofde samples whisky vullen voor @:sigme
[ afbeelding ]
Nee, ik ken in principe de smaakprofielen van deze whisky's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook nog proeven tijdens het vullen? 😉
Dat ben je zekerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Veel plezier allemaal. Volgende keer ben ik er bij.
Mmmm (over de hoeveelheid tonijnsalade heb ik geen meningquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Mooi! Ga ik nu de speklappen marineren
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou dit genoeg zijn?
Zijn 7 blikjes tonijn.
[ link | afbeelding ]
Nee, de partner van Klodder staat er nog in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef Morgane89 het volgende:
![]()
![]()
Even uit nieuwsgierigheid: klopt de lijst met aanwezigen uit de OP nog behalve Blues en Golfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus vlierbessen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef golfer het volgende:
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier (en lekker eten) toe vandaag.
Bij een volgende gelegenheid hopen wij er ook weer bij te zijn.Echt zo erg jammer dat ik jullie niet zie straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genietze samen later![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
Opeens twijfel ik over van alles. Ja, ik kom wel.
Was de labneh de vorige keer ook zó ingedikt? Van 1 kg naar 400 gram.
Zijn het voldoende asperges? Zijn ze té dik? Is er voldoende ‘hout’ afgesneden?
Pffft.
Dan vertrouw ik maar op de grill kwali van de bbq master(s).Ah joh, mijn speklappen zijn ruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had speciaal bij de slager gehaald, te dik gesneden en het zwoerd er nog aan
Volgende keer weer gewoon de fabrieksspeklapjes van de supermarkt
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verkoopster moest twee keer lopen dus ik kon mooi een foto maken van het tussenresultaat
[ afbeelding ]
En liep daarna maar even mee naar de auto![]()
[ afbeelding ]
De bestellingen zijn binnen hoor
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah joh, mijn speklappen zijn ruk.
Had speciaal bij de slager gehaald, te dik gesneden en het zwoerd er nog aan
Volgende keer weer gewoon de fabrieksspeklapjes à la minute van de supermarkt
#metooquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Veel plezier allemaal. Volgende keer ben ik er bij.
Voor de terug reis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga straks op reis en neem mee:
- Hamburgers
- Satesaus
- Whisky samples
- Kaas
- Borisz
Ik ga later weer naar huis en neem mee:
- Brood
- Vlaai
- Whisky
- Borisz (??)
Als ik iets vergeten ben, laat het me s.v.p. weten…
Ze hadden me bijna opgezadeld met rijstevlaai MET slagroom voor jouquote:
Ja, maar dat kan ik niet vergeten…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de terug reis.
Een volle pens en een goed gevoel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verkoopster moest twee keer lopen dus ik kon mooi een foto maken van het tussenresultaat
[ afbeelding ]
En liep daarna maar even mee naar de auto![]()
[ afbeelding ]
De bestellingen zijn binnen hoor
Slagroom is vaak net als mayonaise.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hadden me bijna opgezadeld met rijstevlaai MET slagroom voor jou
We snappen het allebei nog steeds niet waarom je die niet wil, maar gelukkig was er ook nog een vlaai zonder sla
@AnneX krijgt bij deze de rol van razende reporter toebedeeld…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Blues het volgende:
Mag ik vanaaf een gezellig zwaaifilmpje van jullie allemaal op de app![]()
(zoals met Kaatje toen)
Geen mayo over de koude schotel smeren dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slagroom is vaak net als mayonaise.
Als iets niet lekker is, dan donder je dat er overheen om het lekker te maken…
Gaan we regelen, was zo ontzettend lief en leuk toenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Blues het volgende:
Mag ik vanaaf een gezellig zwaaifilmpje van jullie allemaal op de app![]()
(zoals met Kaatje toen)
Ik heb kussentjes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik neem mee heen:
- stuk of acht vlaaien
- 2,5 kilo koude schotel (wat drie kliekjesbakken oplevert)
- eitjes plus vulling (ter plekke samen te stellen)
- strandparasol
- 4 stoeltjes (was toch aan het laden, die ene paste er nog wel bij) Ben alleen de kussentjes kwijt![]()
Mee terug:
- strandparasol
- stoeltjes
- vies volle vette pens
Haha…leg het wel uit vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
@:AnneX krijgt bij deze de rol van razende reporter toebedeeld…
Kijk maar of je ze mee neemt. Hoeft niet per se. Ik heb klapstoelen-de-luxe. Zonder kussen is het houten-kont gehalte wat groter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb kussentjes!
Vertrek is hier om 16.30 uur gepland, dan Jeroen denk ik even in Oudenbosch afzetten en dan een paar km rijden naar L_S
Kleine moeite, ben toch met autoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk maar of je ze mee neemt. Hoeft niet per se. Ik heb klapstoelen-de-luxe. Zonder kussen is het houten-kont gehalte wat groter.
We hebben lekkere olijfolie uit Griekenland. Ik heb ook nog aioli staan en een of andere nepheksenkaas. Dat gooi ik wel op tafel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
De hummus gaat m niet worden, moet te lang staan daarvoor. @:lucky_strike hebben jullie ook lekkere dip olijfolie? Ik heb alleen een open fles met een gammele dop.
Ik heb een soepjurk aangetrokken zodat ik die kan verbergenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de terug reis.
Een volle pens en een goed gevoel.
Ik ook hahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een soepjurk aangetrokken zodat ik die kan verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |