Gereekst…quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik update morgen de OP wel met de meest recente lijst.
Ah…de oud en nieuw/verjaardagen/gezelligedagen/latenweietslekkerseten salade van oom Janquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:golfer wat de naam zegt: een koude schotel
Recepten variëren maar in ieder geval gekookte aardappel, rundvlees, erwten, augurkjes, eieren, mayo en wat de kok nog meer bedenkt. Geserveerd op een schaal op blaadjes sla.
Als ik geïnspireerd ben ga ik er retro mee. Met tomaatjes en eitjes in vormpjes en velen komkommerslierten
En vergeet de kermis niet!quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah…de oud en nieuw/verjaardagen/gezelligedagen/latenweietslekkerseten salade van oom Jan
Da’s hier dan weer niet zo’n traditie 😉quote:
Typisch Limburgse cuisine, ik hou wel van zulke klassiekers op zijn tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Recepten variëren maar in ieder geval gekookte aardappel, rundvlees, erwten, augurkjes, eieren, mayo en wat de kok nog meer bedenkt. Geserveerd op een schaal op blaadjes sla.
Als ik geïnspireerd ben ga ik er retro mee. Met tomaatjes en eitjes in vormpjes en velen komkommerslierten
Ah, een soort variant op een huzarensalade. Is dat rundvlees dan zoervleisj?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Neequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, een soort variant op een huzarensalade. Is dat rundvlees dan zoervleisj?
Ik kan kijken of ik een randje kan voorzien rondom de koudeschotelquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
Retro
Kan iemand dan gevulde eitjes maken plies
Oh, dat hadden we nog niet besproken zie ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe laat begint de BBQ?Want de dag ervoor heb ik al volgepland en eerder wil ik geen eitjes gaan klaarmaken.
Adres volgt per DM?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, dat hadden we nog niet besproken zie ik![]()
Euh, 15.30?
Wij zijn er niet voor 16:00 uur.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh, 15.30?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan kijken of ik een randje kan voorzien rondom de koudeschotelIesch traditie
Dan nog rolletjes ham metquote:
Lekker retro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan nog rolletjes ham metslappe asperges uit pot
erbij en het feest is compleet
Alleen als je ook zo’n hippe asbak met magisch draaischijfje hebtquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker retro.
Ik neem het glaasje sigaretten voor op tafel wel mee…
Wij noemden die asperges 'dooie vingers'quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
(nog even onder voorbehoud, ik wil de week voor de meet op vakantie, maar als de meubelmakert geen vrij krijgt dan kan het zijn dat de vakantie nog verschuift - maar als dat lukt dan ben ik er) - Bakkerijdag, dus ik ben er niet eerder dan tegen zessen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, 15.30?
Slappe asperges uit pot zijn de beste basis voor aspergesoep. Pot asperges van Aarts met vocht en al tegen de kook aan brengen, kwart pak boter er in, blender er op, klaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze ga ik onthoudenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Slappe asperges uit pot zijn de beste basis voor aspergesoep. Pot asperges van Aarts met vocht en al tegen de kook aan brengen, kwart pak boter er in, blender er op, klaar.
Je maakt dan eigenlijk zo'n hippe crème van groente, maar dan een slag dunner. Super romig, en omdat er een miljard asperges gekookt zijn in datzelfde vocht super aspergerig. En in 5 minuten klaar.quote:
T is dat ik echt naar bed moet (vergadering liep uit) anders zou ik subiet m’n laatste verse aspergesoep ontdooien en opeten nu ik weet dat ik voorlopig niet zonder kom te zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je maakt dan eigenlijk zo'n hippe crème van groente, maar dan een slag dunner. Super romig, en omdat er een miljard asperges gekookt zijn in datzelfde vocht super aspergerig. En in 5 minuten klaar.
Nee, ik zou niet komenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:16 schreef Yinny het volgende:
Ik neem brownies mee!
@:tele6 zou toch ook komen? Dan is er een vegan/vega...
Weegschaal gaat uit logeren 😂quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
OMG ik doe geen strakke kleding aan.
Die dag en de week erna niet 😂 😳
Browniesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:16 schreef Yinny het volgende:
Ik neem brownies mee!
@:tele6 zou toch ook komen? Dan is er een vegan/vega...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet komen
Heb destijds geloof ik misschien gezegd maar nog geen beeld van plannen in augustus, inmiddels dan afspraak met familie die ik anders nooit zie.
Dit gast echt veel eten wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
OMG ik doe geen strakke kleding aan.
Die dag en de week erna niet 😂 😳
Ook niet in het onze. Eten tot we er bij neervallenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat begrip staat niet in het woordenboek van @:Z80
Aanvulling bij ons: wij nemen ook Wijko hot saté saus mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op heeft een update ondergaan. Mocht er iemand tips willen voor wat mee te nemen, staan daar nog wat ideeën in.
Staat er bij. Ik wil hem wel proeven, ik doe er voor mij hier altijd een schep sambal of sriracha door.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanvulling bij ons: wij nemen ook Wijko hot saté saus mee.
Van welk schaap dan ook…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een dozijn lamskoteletjes van eigen schaap liggen.
Is daar een dozijn liefhebbers voor te vinden?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een dozijn lamskoteletjes van eigen schaap liggen.
Is daar een dozijn liefhebbers voor te vinden?
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op heeft een update ondergaan. Mocht er iemand tips willen voor wat mee te nemen, staan daar nog wat ideeën in.
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aan
Mijn eiersalade doet het altijd goed, ik hoop maar dat gevulde eitjes dat ook gaan doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.
*camper boekt*quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wel gelezen, niet al gereageerd, wat sund @:isabeau dat je niet mee gaat.
Moeten we misschien toch maar ervoor zorgen dat een volgende meet wat meer in onze buurt is
Gezellig! Camper lijkt me wel wat, tenten zijn rampzaligquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*camper boekt*
Rijd ik via @:kaatje1 jullie kant op
Ik ben er geloof ik ook nog niet helemaal overheen dat ze niet komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wel gelezen, niet al gereageerd, wat sund @:isabeau dat je niet mee gaat.
Moeten we misschien toch maar ervoor zorgen dat een volgende meet wat meer in onze buurt is
Dat en datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik ook nog niet helemaal overheen dat ze niet komt![]()
Maar jou meeten vind ik ook heel tof
joppiesausquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.
Ik denk niet dat mijn moeder dat ooit gehad heeftquote:
Nee, maar het is makkelijk en erg lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn moeder dat ooit gehad heeft
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom ook dan. Je hebt iedereen toch al wel aan de deur gezien inmiddels.
Dat is lastig dan inderdaad. Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnEn dat is altijd lastig inschatten hoe laat het wordt.
Niet dat ik het lust, maar jullie hebben dan wel bier bij je, zijn jullie vast welkomquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnEn dat is altijd lastig inschatten hoe laat het wordt.
2 hapjes van jouw slaai en dan zit ik volquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aan
Volgens mij valt het tegen hoeveel liefhebbers er tussen zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet dat ik het lust, maar jullie hebben dan wel bier bij je, zijn jullie vast welkom
Even gecorrigeerd…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
2 hapjes van jouw vlaai en dan zit ik vol
Ze nam koude Limburgse slaai mee hoor.quote:
Bierfanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij valt het tegen hoeveel liefhebbers er tussen zitten
En rijstevlaai.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze nam koude Limburgse slaai mee hoor.
(Slaai is Brabants voor sla/salade)
Geen idee waar jij vandaan komt?
Mamsterdam?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En rijstevlaai.
Mijn bestelling is al een tijdje geleden gedaan.
Mijn username is een anagram van waar ik vandaan kom…
Schubbekutterveen was het toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Mijn username is een anagram van waar ik vandaan kom…
Geen idee. Ga je ze nog (laten) marineren?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoeveel speklappen zal ik meenemen? Vraag morgen of de slager ze in dunne lapjes zou willen snijden.
Yupquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ga je ze nog (laten) marineren?
Tuurlijk. Wij nemen ook ruim 1 kilo kippendijsaté mee.quote:
Van alles wat, kan dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Voorkeur voor wat te drinken aan vloeibaar suiker?
Aankomende week krat = 12 flessen van een liter in de aanbieding.
Keuze uit de frisdranken van het cocacola concern.
Wie weet, volgende keerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
Had ik maar meer moeite gedaan users beter te leren kennen, ken niemand echt goed op fok. En ben veels te introvert om naar buiten te gaan
Heel de zomer nog niet geBBQed
MezoMix/Spezi, is dat van de Coca groep?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Ja. Flesje van mee nemen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MezoMix/Spezi, is dat van de Coca groep?
Cola light / zero please . Of ik een liter wegkrijg?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Zou je voor mij 2 pakken Kartoffel Knödel Halb & Halb, im Kochbeutelquote:
Jammer maar heel begrijpelijk Me-Moquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet helemaal optimaal in m'n vel (hoofd) lately en heb nog veel huisregeldingen staan dus ik laat de meet even voor wat 't is. Alvast veel plezier iedereen
Jammer memo, hopelijk gaat het snel beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet helemaal optimaal in m'n vel (hoofd) lately en heb nog veel huisregeldingen staan dus ik laat de meet even voor wat 't is. Alvast veel plezier iedereen
Er valt veel te regelen ja met een huis en verhuizen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat jammer. Maar verhuizen (wanneer?) is natuurlijk ook iets waar je steeds mee bezig bent. En da's hartstikke leuk ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |