Dat en datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik ook nog niet helemaal overheen dat ze niet komt![]()
Maar jou meeten vind ik ook heel tof
joppiesausquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhh, zo lekker. Een vriendin kan ze zo lekker maken, mijn moeder kon dat ook, maar mij lukt dat helaas niet.
Ik denk niet dat mijn moeder dat ooit gehad heeftquote:
Nee, maar het is makkelijk en erg lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn moeder dat ooit gehad heeft
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom ook dan. Je hebt iedereen toch al wel aan de deur gezien inmiddels.
Dat is lastig dan inderdaad. Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnEn dat is altijd lastig inschatten hoe laat het wordt.
Niet dat ik het lust, maar jullie hebben dan wel bier bij je, zijn jullie vast welkomquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo zeer het probleem. Wel dat we die dag aan het bezorgen zijnEn dat is altijd lastig inschatten hoe laat het wordt.
2 hapjes van jouw slaai en dan zit ik volquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor de OP: ik ga tevens de gevulde eieren-uitdaging aan
Volgens mij valt het tegen hoeveel liefhebbers er tussen zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet dat ik het lust, maar jullie hebben dan wel bier bij je, zijn jullie vast welkom
Even gecorrigeerd…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
2 hapjes van jouw vlaai en dan zit ik vol
Ze nam koude Limburgse slaai mee hoor.quote:
Bierfanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij valt het tegen hoeveel liefhebbers er tussen zitten
En rijstevlaai.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze nam koude Limburgse slaai mee hoor.
(Slaai is Brabants voor sla/salade)
Geen idee waar jij vandaan komt?
Mamsterdam?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En rijstevlaai.
Mijn bestelling is al een tijdje geleden gedaan.
Mijn username is een anagram van waar ik vandaan kom…
Schubbekutterveen was het toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Mijn username is een anagram van waar ik vandaan kom…
Geen idee. Ga je ze nog (laten) marineren?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoeveel speklappen zal ik meenemen? Vraag morgen of de slager ze in dunne lapjes zou willen snijden.
Yupquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ga je ze nog (laten) marineren?
Tuurlijk. Wij nemen ook ruim 1 kilo kippendijsaté mee.quote:
Van alles wat, kan dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Voorkeur voor wat te drinken aan vloeibaar suiker?
Aankomende week krat = 12 flessen van een liter in de aanbieding.
Keuze uit de frisdranken van het cocacola concern.
Wie weet, volgende keerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
Had ik maar meer moeite gedaan users beter te leren kennen, ken niemand echt goed op fok. En ben veels te introvert om naar buiten te gaan
Heel de zomer nog niet geBBQed
MezoMix/Spezi, is dat van de Coca groep?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Ja. Flesje van mee nemen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MezoMix/Spezi, is dat van de Coca groep?
Cola light / zero please . Of ik een liter wegkrijg?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:39 schreef z80 het volgende:
Zou je voor mij 2 pakken Kartoffel Knödel Halb & Halb, im Kochbeutelquote:
Jammer maar heel begrijpelijk Me-Moquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet helemaal optimaal in m'n vel (hoofd) lately en heb nog veel huisregeldingen staan dus ik laat de meet even voor wat 't is. Alvast veel plezier iedereen
Jammer memo, hopelijk gaat het snel beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet helemaal optimaal in m'n vel (hoofd) lately en heb nog veel huisregeldingen staan dus ik laat de meet even voor wat 't is. Alvast veel plezier iedereen
Er valt veel te regelen ja met een huis en verhuizen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat jammer. Maar verhuizen (wanneer?) is natuurlijk ook iets waar je steeds mee bezig bent. En da's hartstikke leuk ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |