@AnneX krijgt bij deze de rol van razende reporter toebedeeld…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Blues het volgende:
Mag ik vanaaf een gezellig zwaaifilmpje van jullie allemaal op de app![]()
(zoals met Kaatje toen)
Geen mayo over de koude schotel smeren dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slagroom is vaak net als mayonaise.
Als iets niet lekker is, dan donder je dat er overheen om het lekker te maken…
Gaan we regelen, was zo ontzettend lief en leuk toenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Blues het volgende:
Mag ik vanaaf een gezellig zwaaifilmpje van jullie allemaal op de app![]()
(zoals met Kaatje toen)
Ik heb kussentjes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik neem mee heen:
- stuk of acht vlaaien
- 2,5 kilo koude schotel (wat drie kliekjesbakken oplevert)
- eitjes plus vulling (ter plekke samen te stellen)
- strandparasol
- 4 stoeltjes (was toch aan het laden, die ene paste er nog wel bij) Ben alleen de kussentjes kwijt![]()
Mee terug:
- strandparasol
- stoeltjes
- vies volle vette pens
Haha…leg het wel uit vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
@:AnneX krijgt bij deze de rol van razende reporter toebedeeld…
Kijk maar of je ze mee neemt. Hoeft niet per se. Ik heb klapstoelen-de-luxe. Zonder kussen is het houten-kont gehalte wat groter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb kussentjes!
Vertrek is hier om 16.30 uur gepland, dan Jeroen denk ik even in Oudenbosch afzetten en dan een paar km rijden naar L_S
Kleine moeite, ben toch met autoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk maar of je ze mee neemt. Hoeft niet per se. Ik heb klapstoelen-de-luxe. Zonder kussen is het houten-kont gehalte wat groter.
We hebben lekkere olijfolie uit Griekenland. Ik heb ook nog aioli staan en een of andere nepheksenkaas. Dat gooi ik wel op tafel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
De hummus gaat m niet worden, moet te lang staan daarvoor. @:lucky_strike hebben jullie ook lekkere dip olijfolie? Ik heb alleen een open fles met een gammele dop.
Ik heb een soepjurk aangetrokken zodat ik die kan verbergenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de terug reis.
Een volle pens en een goed gevoel.
Ik ook hahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een soepjurk aangetrokken zodat ik die kan verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |